חטפתי עצבים בטנדורי (רמת החייל)
נכנסנו לשם קרוב לסגירה, אבל רק אחרי שוידאנו שזה בסדר והמטבח פתוח. הזמנו ראשונות ושתי מנות עוף שונות. קיבלנו שתי מנות עוף זהות, כשקראנו למלצר והצבענו על הטעות (האמנו שזו טעות חה....) הוא טען שזה לא טעות ואלו המנות שהזמנו. נו באמת... בסוף הוא השתכנע שהמנות אותו הדבר (זה היה כשכבר גמרנו לאכול את אחת המנות) ורצה להחליף לנו. כבר היינו עצבניים לגמרי ולא רצינו כלום חוץ מלעוף משם. אמרנו לו בפירוש שנוותר על המנה ושאנחנו לא רוצים שיחליף אותה עכשיו אבל הוא הודיע שהוא מצטער וכבר מכינים את זה. אמרנו שוב- אנחנו לא רוצים את זה! המלצר ההודי לא ויתר והביא בכל זאת את המנה. אנחנו- שוב אומרים לו שאנחנו לא מעוניינים- אבל ההודי... לא מוותר. הוא יארוז לנו את זה. אמרנו "לאאאאאא" אבל הוא ארז והביא את זה בכל זאת. כשהגיע (סופסוף) החשבון וכמובן מנת העוף ההולכת וחוזרת הופיעה בו (52 ש"ח)אמרנו שאנחנו לא לוקחים את זה וההודי בהתמדה ראויה להערכה אמר שהוא באמת מצטער אבל אי אפשר לבטל פריטים בחשבון (דהא?!?!? ) מחקנו את המנה בקו וסיכמנו מחדש את החשבון והחזרנו ככה עם כרטיס האשראי. תהינו אם יהיה לו אומץ לחייב על הסכום המקורי.. לא היה לו. הוא חייב על הסכום שרשמנו. מה "שיפה" פה זה שהוא עוד הלך ללוות אותנו לדלת וברך ב- Come again soon חה, חה, חה.....