משימות אימוניות

דניאלוג

New member
משימות אימוניות

האם בכל מפגש או שיחת אימון המתאמן יוצא עם מטלות דויינג וביינג,או שיש לכם מקרים של מתאמנים שעובדים יותר על ביינג ואז יש הרבה משימות כתיבה ופחות דויינג ,איזה רעיונות/עצות יש לכם לתת לי על מטלות דויינג במקרה כזה ובכלל........
 

ליפט

New member
משימות בית

האמת היא שלא יצא לי לחשוב על האבחנה הזו במשימות הבית ועכשיו כשאת מעלה את זה... משימת הבית מבחינתי נועדה : 1. לבסס תובנה בחיי המתאמן 2. לספק לו חוויה ממנה נמנע עד כה כדי לייצר תובנה חדשה 3. לאפשר לו למידה על עצמו ויכולותיו בסיטואציות ספציפיות. (ואולי יש עוד) 2 הפרמטרים הללו, ביאינג ודואינג, הולכים יד ביד. למשל (וזו דוגמא שנתתי בעבר) כשאני מוצאת את המיקוד והתמודדות עם הסחות דעת כפרמטר לאימון - אני יכולה לתת את תרגיל ההליכה שהוא לגמרי דואינג ולבקש לכתוב על החוויה שעליה נדון גם במפגש האימון ותתמקד יותר בביאינג. לעיתים זה יהיה הפוך כמו שקרה לי עם לקוחה שאחד הדברים איתה עבדתי היה נושא השליטה והפחד מחוסר שליטה בחייה. משימת הבית היתה לברר עם עצמה מי היא במקומות הללו (ביאינג) וכמו מה זה מרגיש מטאפורית. כשהיא אמרה רכבת הרים, משימת הבית היתה ללכת עם בעלה, עם חברה עם מי שבא לה ללונה פארק ולעלות לכל המתקנים במטרה לחוות את חוסר השליטה. הדואינג והביאינג הולכים יחד כל הזמן. הדואינג מקבל דגש חזק יותר במשימות הבית כיווןשאת התובנות לרוב מדסקסים באימון עצמו ויש צורך להפעיל את התובנות הללו בחיי היומיום. חוץ מזה, זה תלוי גם במאומן עצמו יש אחד שנוטה להתקע בעשייה ואחר בהוויה, יש שאוהבים לכתוב וממלאים מחברות ואחרים פחות, כשאני מזהה את זה אני נוהגת בתחילה לתת לו להרגיש טוב איפה שנוח לו עד שהגיעה העת לצאת מאזור הנוחות. כמובן במידה ואני מוצאת זאת פוגם באימון ובהתקדמות שלו. בנוגע לעצות / רעיונות למטלות דואינג - זה תלוי בהקשר, בסוגיות האימון, בלקוח עצמו. אם יש משהו ספציפי איתו את מתמודדת, אשמח לחשוב איתך ולתת רעיונות.
 
למעלה