משלוח בusps
שלום! בתאריך 30.5 (לפני כשבועיים וחצי בערך) הזמנתי 2 חולצות דרך אתר המכירות איביי ויום אחרי ששלמתי עליהם קבלתי הודעה מהמוכר ובה הוא כתב שהוא שולח את המוצר ביום שלמחרת. עדיין לא קיבלתי את החולצות, ולפני יומיים כששאלתי אותו מדוע המוצר לא הגיע עדיין הוא ענה שהוא שלח את החולצות בusps by priority mail. הוא אמר לי שאינו יודע את הסיבה לעיכוב ואמר לי שאינו יכול לדעת היכן המוצר בזמן הנוכחי, מפני שאין לו מס' מעקב. המוכר אמנם נראה לי מאוד אמין, יש לו 400 פידבקים עם אחוז גבוה של 100%.(הוא מארה"ב) מהי הסיבה לעיכוב? כיצד אני יכול לדעת היכן המוצר נמצא והאם המוכר שלח אותו? דרך אגב, במקרה שאני פותח דיספויט, כיצד המוכר יכול להתמודד איתו? הרי אין לו שום מס' מעקב ואינו יכול לספק לפייפאל כלום. תודה רבה
שלום! בתאריך 30.5 (לפני כשבועיים וחצי בערך) הזמנתי 2 חולצות דרך אתר המכירות איביי ויום אחרי ששלמתי עליהם קבלתי הודעה מהמוכר ובה הוא כתב שהוא שולח את המוצר ביום שלמחרת. עדיין לא קיבלתי את החולצות, ולפני יומיים כששאלתי אותו מדוע המוצר לא הגיע עדיין הוא ענה שהוא שלח את החולצות בusps by priority mail. הוא אמר לי שאינו יודע את הסיבה לעיכוב ואמר לי שאינו יכול לדעת היכן המוצר בזמן הנוכחי, מפני שאין לו מס' מעקב. המוכר אמנם נראה לי מאוד אמין, יש לו 400 פידבקים עם אחוז גבוה של 100%.(הוא מארה"ב) מהי הסיבה לעיכוב? כיצד אני יכול לדעת היכן המוצר נמצא והאם המוכר שלח אותו? דרך אגב, במקרה שאני פותח דיספויט, כיצד המוכר יכול להתמודד איתו? הרי אין לו שום מס' מעקב ואינו יכול לספק לפייפאל כלום. תודה רבה