משלוח ומספר מעקב

dudi4321

Active member
משלוח ומספר מעקב

אחרי שהזמנתי התהליך היה רגיל ועקבתי אחרי מספר מעקב באתר 17Track.net
ההזמנה נאלמה עם תוספת שהמשלוח ימשיך כרגיל...
להפתעתי דואר ישראל לא שלח SMS כמו תמיד אלא המיקום במדף הופיע רק ב17Track.net
כשלקחתי את המוצר, הופיע בנוסף מוצר של מישהו אחר על שמי.
מבין שיש תקלות, אבל מה החשד לתקלה כזו?
איך אני מודיע לשולח שהכל תקין, כמו מתן פידבק?
 

dudi4321

Active member
ושאלה בתמימות,

למה דואר ישראל לא משתמש במספר המעקב המקורי שמגיע בבר קוד? למה מדביק ברקוד ומספר מעקב חדש?
אם הכל ממוחשב, מודיעין
אז שיתנהלו טוב יותר.
שהעולם יהיה גלובלי, סוף סוף...

&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בד"כ כן משתמשים במספר המעקב המקורי אלא אם הוא מקומי

אולי הייתה איזו בעיה עם הפורמט או לא יודעת בדיוק מה...
 

alex155

New member
לרוב, מספר המעקב המקורי מלווה את הפריט לאורך כל הדרך.

קיימים מצבים, שאני מעלה עכשיו על הדעת שניים, שזה לא המצב:
1. הפריט לא רשום ואז דואר ישראל נותן לו תווית שתבוא לקחת עם נומרטור כלשהו, אבל זה לא מספר מעקב. בישראל זה לרוב "מספר מעקב" (כאמור זה לא) שייראה ככה:
YY6485956759

2. המצב השני הוא תקלות שונות בסריקה או בממשקי ייבוא יצוא בין מנהלי הדואר. הגיוני לגמרי לנוכח הכמויות המטורפות של המידע שעובר וטעויות אנוש בין מנהלי דואר שונים.
 

dudi4321

Active member
זה הכיוון שחשבתי

או טעות או חוסר. במקרים רבים יש בר-קוד תקין ולמרות זה מדביקים עוד קרטון/נייר עבה עם בר-קוד של דואר ישראל.
 
למעלה