משלוח ממיאזקי, חוויה סופר "מעניינת"

orveaha

New member
משלוח ממיאזקי, חוויה סופר "מעניינת"

אז הזמנו לראשונה משלוח ממיאזקי, בעקבות גוגל מהיר, ובגלל שחולים פה.

המשלוח הגיע כעבור שעה עם שליח שהתפלא שהוא אמור לקחת ממני כסף. לא אמרו לו. קיבל עוד טיפ של 10ש"ח בנוסף על ה15ש"ח דמי משלוח (למה? שאלה טובה. טעות).

התקשרתי לשליח, הוא לא ידע כלום על הגלידה, התקשרתי למסעדה, מסתבר שהשליח באמת לא לקח את הגלידה והציע לזכות אותי. איך יזכה? התשלום היה במזומן. סוכם שבסדר, ישלחו את הגלידה.

כעבור עשר דקות מתקשר מישהו ואומר שיש להם ממש עומס של שליחים, אז יגיעו תוך 45 דקות או שעה ואולי אני רוצה שיזכו אותנו, איך יזכה? התשלום היה במזומן. אז אולי אנחנו רוצים פשוט שבמשלוח הבא ישלחו לנו את הגלידה. נתעלם לרגע מההנחה האופטימית שיהיה בכלל משלוח הבא, אבל אתם צוחקים עלי? טוב, אז ינסה למצוא פתרון. ואולי גם לפצות על הפאשלה.

לא עוברת שעה והשליח מגיע עם הגלידה ושני סלטי פיצוי. הגלידה? לא בטעמים שהזמנו.

במסעדה? לא עונים. גם האיש הנחמד לא עונה. שלחנו הודעת סמס לידוע וסגרנו את העסק בזה. משלוח הבא? לא סביר שיהיה.
 

החתולית

New member
התנהלות לא נכונה של עסק

קורה שטועים, קורה שמתבלבלים, וזה בסדר. השאלה היא איך מתמודדים עם הטעות, ואיך מתייחסים ללקוחות.
&nbsp
במקרה שאת מתארת, במקום לשמר לקוחה לא מרוצה ולהפוך אותה ללקוחה חוזרת, עשו בדיוק את ההפך. חבל.
 

יצורה

New member
המשלוחים שלהם ממש התדרדרו לאחרונה, והשינוי בעסקיות מבאס

גם אנחנו הזמנו השבוע למשרד (שנמצא 5 דקות נסיעה משוק צפון), אחרי שעה וחצי ו-2 טלפונים למסעדה הגיע ילד בן 14 על אופניים חשמליות עם אוכל קר. ריחמנו עליו, אז הוא קיבל טיפ - אבל חוצפה שהמסעדה גובה דמי משלוח כשהיא לא מסוגלת לספק תנאי משלוח נורמליים.
ואם זה לא מספיק - אז העלו את מחיר הארוחות ודורשים תוספת תשלום לחלק מהשיפודים (בורי ופיקניה, למשל, הם בתוספת תשלום) - והתמורה היא שיפוד אחד נוסף (ללא באן נוסף, רק שיפוד) ו-3 "סלטים" שמגיעים במיכל בגודל אצבעון במקום קופסה נאה של סלט כרוב.
זה היה אחד המקומות החביבים עלינו וכרגע לא נראה שנזמין מהם שוב.
 
למעלה