משלוח שלא הגיע והחזר כספי

GM1988

Well-known member
משלוח שלא הגיע והחזר כספי

הזמנתי מוצר באיביי לפני מספר חודשים שלא הגיע.
בהתחלה עשיתי פניה דרך איביי שיבררו מה הסיבה שהמוצר לא מגיע, ואז כשהמוכר השיב לי ואמר שיחדש את המשלוח מאחר ואולי אבד, סגרתי את התיק.
חיכיתי חודש והמשלוח לא הגיע, ופניתי שוב למוכר, ושוב הוא שאל אם ארצה שיחדש את המשלוח שאולי אבד, אמרתי שכן, אבל גם הפעם המשלוח לא הגיע.
כתבתי לו שוב, ושוב הוא אמר שמאד מצטער שהמשלוח לא הגיע ושאל אם ארצה שיחדש אותו, הפעם אמרתי שאשמח לקבל החזר כספי ואם ומשהו יגיע בדואר איידע אותו.
מאחר וסגרתי את התיק על המשוב שלו על אחד הפריטים (שמשום מה איביי לא מאפשר לפתוח בשנית), הוא עשה החזר כספי רק על פריט אחד, למרות שביקשתי שיחזיר על השניים שהזמנתי אצלו.

השאלה שלי זה איך יודעים שההחזר באמת בוצע לפחות על אחד הפריטים?
בחשבון הפייפל שלי ליד שם ההזמנה כתוב + וסכום, אבל בחשבון הבנק אני לא רואה החזר כלשהו.
ומה אפשר לעשות אם הוא לא עושה החזר על הפריט השני?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם שילמת בפייפל אתה יכול לפתוח תלונה עד 180 יום מהתשלום

פייפל מחזירים את הכסף למקור שממנו נלקח. לא תהיה לך יתרה בחשבון פייפל אם לא הייתה לך לפני כן. מניחה ששילמת בכרטיס אשראי, וברגע שיש החזר הוא מועבר ישירות לחברת האשראי. לכן לא תראה את ההחזר בבנק אלא בתדפיס האשראי.
 
למעלה