משלושה יוצא אחד - תעזרו לי לבחור ?

משלושה יוצא אחד - תעזרו לי לבחור ?

מחר נצא לטייל בצפון. נכון יש פקקים אבל לנו זה לא משנה - הנסיעה שלנו היא דרך הבקעה כך שהפקקים הם מאיתנו והלאה. למעין היתה דרישה חד משמעית - מים !! היא רוצה טיול טבע עם מים. ולי דרישה אחת - לא בצפון הרחוק. אז ערכתי חיפוש במפה ומצאתי שלושה נחלים - נחל הקיבוצים נחל תבור נחל כזיב מי מכיר, מי יודע ? אמנם יש המלצות במפה אבל "הבעיה" היא שכל הנחלים הללו מומלצים מאוד ומתאימים מאוד לאביב אשמח לדעתכם חג שמח, אסנת :)
 

אמאפלוס

New member
כדאי כדאי. היינו במג'רסה

המסלול קל, במים (הלכתי עם בן 5.5 ). כדאי לדאוג לנילון של הציוד, כי המים יכולים להיות עמוקים במקומות מסויימים (הלכנו במים כמעט עד סוף המסלול כי לא היו לנו מצופים ופחדתי להכנס למקום הכי עמוק, אז קשה לי להגדיר איך). יש שם גם מסלול יבש בצד המסלול הרטוב, כך שאפשר לצאת מדי פעם. המסלול ממוקם בצד המזרחי העליון של הכינרת. מאד נחמד. בנחל הקיבוצים היינו בשנה שעברה, זה מסלול נחמד, אבל באמת מחייב גלגלי ים, מצופים וכו'.קצת מנג'ס למצוא אותו.
 
במג'רסה היינו שנה שעברה - אחלה מקום

מאוד נהננו שם רק שהיה פקוק - בתוך המים !! תודה על ההמלצה לנחל הקיבוצים
 

טלי פי

New member
נחל קיבוצים ומג'רסה

היינו לפני שנים בשני הנחלים, נחל קיבוצים היה ממש כמו ביצה ולא היה נעים ללכת והמג'רסה- סיפרו לנו שמאד מטונף שם. זה נכון? ומה לגבי נחל קיבוצים נעים ללכת שם?
 
איך הכושר?

נחל הקיבוצים זולה אמיתית - הליכה קלה ומעיינות כיפיים עם פוטנציאל השתהות ארוך (לא הייתי שם שנים אבל לא נראה לי שמאד השתנה). נחל תבור - הרבה פחות מים, וכשאנחנו טיילנו שם (לפני חודש?) האזור עם בריכות המים היה מפוצץ לחלוטין. לא השתהינו שם אפילו שניה. ההליכה - יכולה להיות קצת אתגרית (תלוי עם כמה מכוניות נוסעים, אם יורדים בדרך הכורכר למטה וכו). הטיול, אגב, היה נפלא. פריחה נהדרת בנוף יפהפה, אבל לא באנו בשביל המים. הכזיב מדהים בעיני - יופי של מסלול, יותר מים מנחל תבור ויותר קשה להליכה מנחל הקיבוצים. מה שכן - בעיני זה כן צפון די רחוק... (ואם זה קרוב לכם מה עם שרך בצת? יופי של מים)
 

מיכל @

New member
היינו בשרך בצת השבוע

אי אפשר להגיד שיש ממש מים. מעט ברכות מעופשות... אבל בכ"ז קריר ונעים.
 
../images/Emo10.gif

היינו לפני קצת יותר משנה וחצי (בקיץ!) והיו בריכות שכשוך מדהימות. בדיוק מספיק לכל המטיילים. הייתי בהריון וחשבתי לעצמי... אוף!
 

מיכל @

New member
בנחל הקיבוצים לא הולכים בתוך המים?

קראתי שחלק מההליכה היא עד המותניים. למרות החמסין הצפוי נראה לי שזה קר מדי... כנ"ל למג'רסה.
 

0renc

New member
מארבעה ...

אם לא בצפון הרחוק אז הכזיב יורד ומאחר קיבוצים מאוד נחחמד ם הוא לא עמוס וגם מתאים לטמפרטורה ולא דורש משחקי העברת מכוניות, תבור יפה במיוחד עכשיו כי עדיין יש פריחה ולא הכל קוצים לא הולכים במים למעט מספר מעברים ומומלץ להעמיד רכב בקצה ואם רוצים גם לשחות אז בריכת משושים שהיא 15 דקות מהכנרת והליכה של כ 1/2 שעה לכל כיוון
 
תודה רבה לכולם !!

בסוף לא יצאנו היום לטיול מעין החליטה שהיא רוצה להישאר אצל סבתא שלה ברחובות - מה חדש ?? בכל אופן בפעם הבאה בהחלט נחל הקיבוצים ! תודה :)
 
למעלה