משמעויותיו השונות של החיסור והוראתן
שלום. אני מנסה ללמד את בני מתמטיקה (הוא בכתה ב') ולאחרונה אני נעזר מאד בחוברות מתמטיקה יסודית. אני מתקשה כנראה להעביר נכון את המשמעויות השונות של החיסור באופן שהוא יוכל להמציא שאלות בעצמו באופן חפשי ולנקוב במשמעות המתאימה לכל שאלה שהמציא. קראתי את ההדרכה במדריך למורה ואת המאמרים באתר העמותה וכתוצאה מכך אני חושב שאני בעצמי מבין את המשמעויות השונות היטב אך כנראה אני לא מעביר את ההבנה הזאת היטב. אודה לכם על רעיונות והצעות והדרכה כיצד לעשות זאת ולקריטריון הצלחה (נדמה לי שקריטריון הצלחה טוב יהיה יכולתו להמציא שאלה לפי המשמעות שאתן לו או בהנתן שאלה להסביר את המשמעות של החיסור בהקשר -- כמובן אלה בנוסף ליכולת לפתור באמת תרגילים ובעיות). תודה
שלום. אני מנסה ללמד את בני מתמטיקה (הוא בכתה ב') ולאחרונה אני נעזר מאד בחוברות מתמטיקה יסודית. אני מתקשה כנראה להעביר נכון את המשמעויות השונות של החיסור באופן שהוא יוכל להמציא שאלות בעצמו באופן חפשי ולנקוב במשמעות המתאימה לכל שאלה שהמציא. קראתי את ההדרכה במדריך למורה ואת המאמרים באתר העמותה וכתוצאה מכך אני חושב שאני בעצמי מבין את המשמעויות השונות היטב אך כנראה אני לא מעביר את ההבנה הזאת היטב. אודה לכם על רעיונות והצעות והדרכה כיצד לעשות זאת ולקריטריון הצלחה (נדמה לי שקריטריון הצלחה טוב יהיה יכולתו להמציא שאלה לפי המשמעות שאתן לו או בהנתן שאלה להסביר את המשמעות של החיסור בהקשר -- כמובן אלה בנוסף ליכולת לפתור באמת תרגילים ובעיות). תודה