משפטי מכירה חזקים

הצלחה777

New member
משפטי מכירה חזקים

מה משפטי הפתיחה ומשפטי הסגירה הכי מומלצים
בסוף אני תמיד מוצא את זה הכי חשוב
 
משפטי פתיחה טובים

אין ספק שיש חשיבות עליונה למשפטים הראשונים שתגיד בפתיחה של כל שיחת מכירה
איזה משפט בדיוק להגיד זה מאד תלוי בנסיבות ובאופי הפניה ובמהות המוצר או השירות
כתבת פה משהו מאד כללי ולכן אני כול לדייק משפט עבורך, אם הייתי יודע מה המוצר או השירות, על איזה צורך או בעייה של הלקוח זה עונה ומה נסיבות הפנייה שלך, נכנסת, יוצאת או אקראית (כמו למשל ביריד) אז הייתי יכול לחבר עבורך משהו

באופן כללי פתיחה טובה מתחילה בשאלה, או שאלת התעניינות, או שאלה שמעלה דילמה שאיתה כנראה הלקוח מתמודד, ונגמרת בהבטחה גדולה שהפתרון שהוא מחפש נמצא אצלך
או משפט שהוא הצהרה מפוצצת והבטחה שתגרום לו לעניין רב במה שאתה הולך לספר לו

צריך לזכור שהוא יתעניין בך אם הוא יבין שיש לך אפשרות לעשות לו או בשבילו משהו, לעזור לו, לקדם אותו, לפתור לו בעייה.
אז הוא יפתח את האזניים ויתעניין בך, אם הוא לא יגיע למסקנה הזאת הוא יתעלם ממך

בכל מקרה בשום אופן לא להתחיל בלדבר על עצמך, זה הכי משעמם ולא מעניין..

לעיתים הומור בדיחה או קוריוז גם יכולים להוות פתיחה טובה
או חיבור דרך מכנה משותף שיש לכם

אם הפנו אותך ללקוח פתיחה הכוללת את שם המפנה ואיזה מילים מפיו יכולים להיות פתיחה מצויינת
כמו למשל: יוסי שלום, מדבר אבי הפנה אותי אליך חיים שדרך אגב מוסר ד"ש חם ושהוא מתגעגע, הוא גם אמר לי שאתה מאד מתעניין ב.... ושאנחנו חייבים לדבר.... אז הנה התקשרתי...
 

הצלחה777

New member
משפטי פתיחה

נראה לי שאולי אני חסר סבלנות ואני רוצה להגיע לתכל"ס מהר
אני עוסק בקידום אתרים באינטרנט תחום מאד תחרותי שלאחרונה הפך להיות מאד אגרסיבי ואת כולם מעניין רק השורה תחתונה
דיי מהר מושכים אותי למחיר ואני פשוט מתוסכל מזה
מה אתה ממליץ לי לעשות כדי לשפר את זה?
&nbsp
&nbsp
 
עוד נתונים

איך אתה מגיע אל האנשים, מה אופן הפנייה ? (האם סתם מתוך אינדקס טלפונים או מהפניות או מלידים נכנסים מעמודי נחיתה הוא מודעות)
מה ייחודי בהצעה שלך אליהם ? (במה אתה שונה וייחודי מכל שאר בוני האתרים, מה הכי חזק בשירות שלך ?)
איזו בעייה אתה פותר להם ? (עם מה הלקוחות שלך מתמודדים וקשה להם ואתה יכול לפתור או להקל עליהם ?)
 

הצלחה777

New member
לרוב מגיעים אלי מפה לאוזן

או מגוגל אחרי שראו את הקידומים שלי לכן מאד קשה לי לשווק את עצמי באופן יזום .
אני רוצה להגדיל את המעגלים שלי ולכן צריך קצת יותר ליטוש בשיווק העצמי.
בגדול פונים אלי כי אני מתחייב לתוצאות ודאיות תוך זמן יחסית קצר מהמתחרים שלי
&nbsp
הייחוד שלי הוא בקשר האישי שלי עם כל לקוח, ואת זה קשה לתאר בפגישה ראשונה למי שלא מכיר אותי. זה תמיד נשמע שיווקי מידי
איך היית ממליץ לי לשפר את זה? שבאמת אוכל להגיש את עצמי טוב יותר
 
אז מה לאמר בפתיחה

אז אנחנו מבינים שהלקוחות מגיעים אליך, זאת אומרת שיחות נכנסות ולא יוצאות
הלקוח יזם את הקשר.
אז אפשר להסיק מיזה שמשהו דיבר אליו בפרסום, יש לו צורך למלא
התפקיד שלך אם כך הוא על הפתיחה לברר איתו
נניח שהשיחה מתיחילה ככה:
אתה: שלום
הלקוח: שלום אני מדבר עם .... (או אני מתקשר בקשר ל....)
אתה: כן איך אפשר לעזור ?
הלקוח: בא תן לי פרטים בנוגע לקידום...
אתה: בשמחה, בא תגיד לי מה חשוב לך לדעת...
הערה: לפי תשובת הלקוח אתה יכול להבין במה הוא ממוקד, מחיר, הבטחת תוצאה, שירות וכו...
תוכל לשאול עוד שאלות כמו:
מה משך אותך בפרסום,
מה גרם לך ליצור איתי קשר
האם קידמת אתר בעבר
איך הלך
מה לא אהבת קודם
ושאלות מכוונות כמו....
תגיד יוסי כשאתה עובד עם עסק לקידום אתרים, חשוב לך גם שיחס שתקבל יהיה יותר אישי וצמוד....
 
למעלה