משקפי מולטיפוקל

משקפי מולטיפוקל

בוקר טוב, 17.05.19
רכשתי משקפי מולטיפוקל בחנות(לא אציין כרגע שם) ביקשתי עדשות כמו שהיו לי והייתי מרוצה מאוד
אופטיק סוויס. כשקיבלתי אותם הרגשתי במישוש בלבד שהעדשות שונות כשהערתי למוכרת היא נתנה לי אישור.ותעודת אחריות. אחרי ארבעה חודשים שתי העדשות היו שרוטות למעלה ואז כשהגעתי לחנות הסתבר שאין אחריות לשריטות. לדעתם האשמה נעוצה בי.הם מוכנים להחליף בחצי מחיר את העדשות.
שאלתי אליך. אני לא מבינה גדולה בעדשות אבל אני מרכיבה משקפיים עשרות שנים לדעתי העדשות שקיבלתי מאיכות ירודה אולי הדרגה האחרונה הזולה ביותר בחברה, ללא ציפוי שמגן בפני שריטות. המשקפיים הקודמות נפלו אין ספור פעמים בגלל ידיות קפיציות ויש בהם אחרי שימוש של 5 שנים שריטה אחת בעדשה אחת.מה הטעם בלהחליף עדשות אם אחרי כמה חודשים יהיו בהם שריטות חדשות.אני מבקשת את כספי חזרה או עדשות אחרות מתקדמות יותר עם ציפוי מגן.
היו אמורים להתקשר אלי ולא התקשרו מה אתה מיעץ לי לעשות. אני צרכן נבונן ואלחם על זכותי לקבל את מה ששילמתי עבורו 1000 שח
תודה
 
שריטות בעדשות

למרטין עדן שלום רב,

אני מצטער לשמוע על מפח הנפש שלך.
מדיניות האחריות הנהוגה על עדשות מולטיפקל אכן קובעת כי אין אחריות על שריטות, שהרי הן נגרמות משימוש לא זהיר במשקפיים, גם אם קיים ציפוי מפחית שריטות על-גבי העדשות.
יחד עם זאת קיימת אחריות על פגם בציפוי למשך מספר שנים (בד"כ 3).
הייתי מציע לך לחזור אל אותה חנות ולבקש מהם לשלוח את העדשות אל הספק, על-מנת שהוא יבדוק אם קיים פגם בציפוי.

בהצלחה ושבת שלום
 
עדשות זולות שלא מאפיינות את החברה.

היי
כבר כתבתי שחזרתי לחנות והם טוענים שאני הוא גורם השריטות המשקפיים כרגע אצלהם . לא ענית לשאלה.
תודה
 
עדשות מולטיפוקל

היי,
כפי שכתבתי בתשובתי, תבקש שהמשקפיים והעדשות יבדקו על-ידי הספק של העדשות, כלומר יבואן העדשות ולא החנות שבה רכשת את המוצר.
כדאי אולי לבקש לקבל ממנו את תוצאות הבדיקה בכתב, אם אתה לא סומך על תשובתו של מוכר המשקפיים.

בהצלחה
 
למעלה