משרד התחבורה זימן לשימוע את דן, מטרופולין ואפיקים

connex

Active member
על אח ביצוע נסיעות, שינוי מסלולים וכל מה שמעצבן את הנוסעים
לפי הכתבה כנראה שלא יעיפו את החברות מהאשכולות המדוברים.
אבל לפחות שאולי יקדימו את פרסום המכרזים ויאסרו על החברות הסוררות להשתתף.
גילוי נאות: אני שונא את אפיקים, החברה הכי גרועה שפעלה אי פעם באשדוד לדעתי (מאז שנרכשה על ידי אלקטרה) אחרי ששוב גרמו לי לאחר הביתה בשעה כשגם קווים 321 וגם 325 של 18:30 ו18:45 בהתאמה, לא ביצעו את הנסיעה.
 

EHP12

Well-known member
על אח ביצוע נסיעות, שינוי מסלולים וכל מה שמעצבן את הנוסעים
לפי הכתבה כנראה שלא יעיפו את החברות מהאשכולות המדוברים.
אבל לפחות שאולי יקדימו את פרסום המכרזים ויאסרו על החברות הסוררות להשתתף.
גילוי נאות: אני שונא את אפיקים, החברה הכי גרועה שפעלה אי פעם באשדוד לדעתי (מאז שנרכשה על ידי אלקטרה) אחרי ששוב גרמו לי לאחר הביתה בשעה כשגם קווים 321 וגם 325 של 18:30 ו18:45 בהתאמה, לא ביצעו את הנסיעה.
הלוואי שמטרופולין ואפיקים, יגיעו לרמת השירות של "דן" שרמת האמינות שלה גבוהה בהרבה משתי החברות הסוררות האחרות.

ואני יודע מה יקרה, המנכ"לים שיזומנו לשימוע יאשימו את המשרד בפקקים שגורמים לשיבושים ורק ינזפו בהם. ולמרות הכל מטרופולין זוכה במכרזים בגלל שהיא מציגה את ההצעות הכי זולות. כי הקנסות הם נמוכים כל כך ברמה שהמחיר על הקילומטרים שהמשרד נותן על הנסיעה שלא בוצעה גבוהים יותר מהקנס.
 

GoldenEyes

Well-known member
החברות מקבלות מימון על נסיעה שלא בוצעה???
כבר עלו חשדות על אי סדרים בענין הזה
המשרד משלם על נסיעה שיצאה, אולם אין לו דרך לדעת אם בוצעה הנסיעה כולה .
מצאה לה חברה איזה פטנט , הנסיעה יוצאת בזמן , נוסע שתיים שלוש תחנות , ואז תקלה מסתורית , מורידים את הנוסעים והאוטובוס חוזר לתחנת המוצא לנסיעה נוספת.
 

EHP12

Well-known member
כבר עלו חשדות על אי סדרים בענין הזה
המשרד משלם על נסיעה שיצאה, אולם אין לו דרך לדעת אם בוצעה הנסיעה כולה .
מצאה לה חברה איזה פטנט , הנסיעה יוצאת בזמן , נוסע שתיים שלוש תחנות , ואז תקלה מסתורית , מורידים את הנוסעים והאוטובוס חוזר לתחנת המוצא לנסיעה נוספת.
לרוב את העקיצות האלו עושים בלי הנוסעים, ממה ששמעתי פשוט הנהג בשעה היעודה, במקום לעשות את המסלול הנהג עושה סיבוב מסביב לתחנת הקצה, ואז חוזר לעמדה התפעולית שלו, כדי לרמות את המערכת.
 

GoldenEyes

Well-known member
לרוב את העקיצות האלו עושים בלי הנוסעים, ממה ששמעתי פשוט הנהג בשעה היעודה, במקום לעשות את המסלול הנהג עושה סיבוב מסביב לתחנת הקצה, ואז חוזר לעמדה התפעולית שלו, כדי לרמות את המערכת.
לא רק בלי נוסעים , כי כמה נוסעים כבר יש באיסוף של 3-4 תחנות עירוניות ?
אז יש 10 נגיד , מורידים אותם , ממציאים תקלה , והאוטובוס נוסע למוסך עאלק
 

EHP12

Well-known member
לא רק בלי נוסעים , כי כמה נוסעים כבר יש באיסוף של 3-4 תחנות עירוניות ?
אז יש 10 נגיד , מורידים אותם , ממציאים תקלה , והאוטובוס נוסע למוסך עאלק
במטרופולין ואפיקים יש לך "תרבות סלוטייפ" שכנראה באמת מדובר אצלם בתקלה.

גן ב"דן" נוסעים עם אוטובוסים שבורים.
 

EHP12

Well-known member
החברות מקבלות מימון על נסיעה שלא בוצעה???
אני לא זוכר בדיוק את התמחור, אבל נניח המשרד משלם למפעיל 70 שקל לקילומטר והקו הוא 10 קילומטרים. כלומר על נסיעה שקו מבצע הוא מקבל מהמדינה הוא 700 שקל. והקנס על אי הביצוע הוא 150 שקל. עדיין אלו לא המספרים אבל רק להבנה. לכן אין תמריץ למפעילה לעשות הכל על מנת להוציא נסיעות. אני יודע שאם הרבה מתלוננים למשרד על אי הביצוע, זה יוצר בעיות למפעיל. אבל עדיין הסנקציה היא לא גדולה מספיק כדי להרתיע.
 

luisluis

Active member
אלגוריתם הכי קטן על נתוני GPS ואפשר בקלות לזהות דפוס התנהגות.
משרד התחבורה פשוט מפקיד את האירוע בידי אנשים לא מנוסים.
שיפבלשו את כל המידע שיש על כל הנסיעות וכל הנתונים ויראו איך אנשים שאפכת להם מביאים להם ערמה של תובנות על מה דפוק במערך התחבורה הציבורית.
 
למעלה