דיגיטל ופה אתה מוביל אותי לעניין שרציתי להגיע
שמע צריך לשנות את כל הנושא של הוראת הנהיגה בישראל ,כתבתי לך שאין לי כוח להתעסק עם זה ,אבל אתה מאתגר אותי .הרפורמה שצריכה להתבצע בהוראת נהיגה ,חייבת להביא אותך לכביש מוכן .אתה חייב להגיע לכביש נהג יותר טוב מנהג שצבר הרגלים רעים .ועכשיו איך עושים זאת .
לא הלאה אותך ,אבל אומר לך כך ,קודם להעלות את רמת מורי הנהיגה {כרגע רק רושם עקרונות } יש לקבוע מספר שיעורים של מינימום 100 שעות {לא 45 דקות }כל מורי הנהיגה יחויבו ללמד 100 שעות .בד בבד להוריד את סכום שיעורי הנהיגה ,ולעשות תחשיב שהמורה ירוויח והתלמיד ירוויח .100 השעות הללו יחולקו לנהיגה בשטחים שונים למשל :עירוני קל ,עירוני כבד ובינוני ,הררי קל בינוני וכבד .{לחלק את המדינה למחוזות שבהם יש הרים }נהיגת לילה בירידות ועליות ובכלל .
המורה יאתר תלמידים מועדים לפורענות כבר לאחר 50 או 60 שיעורים ,ויעביר אותם לוועדת טסטרים שתיבחן אותם אם הם בכלל ראויים ללמוד נהיגה {לא כל אחד יכול להיות מהנדס }והיה ויחליטו שכן ימשיך התלמיד עד ל100 שיעורים ,והיה ויגרם אסון כתוצאה מחוסר ידע בנהיגה בעתיד הקרוב נניח שנה ראשונה ,ידרש הטסטר להסביר את נימוקיו למתן הכשר לתלמיד להמשיך לנהוג .אם גם המורה וגם הטסטר יגיעו לאותם מסקנות לגבי התלמיד ,אז צר לנו מאוד הוא לא יהיה נהג ,ולאחר 5 שנים יתחיל את התהליך מחדש לבדיקה עם חל שינוי {אם התלמיד יחפוץ בכך .
הדבר החשוב הוא שכל מורה ידע שהוא מרוויח סכום שווה למורה אחר ,תיפסק התחרות על התלמידים בנושא של מתן כמה שפחות שיעורים ,על מנת שיהיו יותר תלמידים .הדבר יביא לכך שהמורה חייב יהיה להיות יותר מקצוען ,הוא יתן לתלמיד רכב יותר חדיש ונוח ,הוא ישפר את השירות לתלמידים ,כי ממילא הוא מרוויח כמו חברו ,כך שהתחרות תהיה מי מורה יותר טוב ,עם רכב יותר טוב ,עם יחס ושירות יותר טובים וכו .
דיגיטל יש לי עוד המון מה לכתוב ,החלטתי להשקיע בך ,כי אני רואה שהנושא מעניין אותך ואתה מגיב .