משרד התחבורה מאשים: ראש עיריית רעננה בלם פרויקט הסעת המונים
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2506878
אני רק שאלה: איך בדיוק ישתמשו תושבי רעננה בקו BRT שעובר ברחוב ויצמן, אם במקרה הטוב מדובר בחצי שעה הליכה ברגל ממרכז רעננה לרחוב ויצמן, ויש כרגע אוטובוסים שעוברים פעם ב- 45 דקות לאזור התעשייה?
האם העתקת הקו לרחוב ויצמן לא תגדיל את נפח התנועה באחוזה בכל מקרה? הרי לא יעלה על הדעת שיהיו אוטובוסים לאזור רחוב ויצמן בתדירות כמו עכשיו.
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.2506878
אני רק שאלה: איך בדיוק ישתמשו תושבי רעננה בקו BRT שעובר ברחוב ויצמן, אם במקרה הטוב מדובר בחצי שעה הליכה ברגל ממרכז רעננה לרחוב ויצמן, ויש כרגע אוטובוסים שעוברים פעם ב- 45 דקות לאזור התעשייה?
האם העתקת הקו לרחוב ויצמן לא תגדיל את נפח התנועה באחוזה בכל מקרה? הרי לא יעלה על הדעת שיהיו אוטובוסים לאזור רחוב ויצמן בתדירות כמו עכשיו.