משתמש חדש ומיואש..

edaniel2828

New member
משתמש חדש ומיואש..

שלום לכולם, יש לי בעיהי שחשבתי שנפתרה אבל מסתבר שלא.. אני משתמש חדש באיביי..ברצוני לקנות מכשיר אייפון..כאשר אני מנסה לבצע רכישה בעבר זה לא נתן לי לקנות מכייון שכאשר נכנסתי לשלב של התשלום אז באתר של פייפל היה רשום לי שאני צריך לצרך עוד כרטיס אשראי על מנת שהמגבלה תוסר לי.. כך עשיתי אימתתי גם את הכרטיס השני..אני מנסה שוב לבצע רכישה של המכשיר על סך 560 דולר והפעם כאשר אני מנסה לשלם זה רושם לי את זה "Sorry, this page is not available at this time. Please contact the seller to complete the transaction".. מה הבעייה עכשיו מישהו יכול להגיד לי? יש לי כרטיסי אשראי מאומתים בפייפל.. תודה לעוזרים..
 

ozitex

New member
הסבר

לפייפל יש מערכת שבודקת כל הזמן את חיובי כרטיסי האשראי ו"מחליטה" מתי לאשר עיסקאות ומתי לא. ג ם אם יש למשל יתרה חיובית בחשבון עצמו, לעתים, בחשבונות חדשים לא מאושרות עיסקאות בדרך כלל בסכומים גבוהים. אתה נדרשת לצרף כרטיס על מנת שהמערכת תוכל לאשר בביטחון שהאשראי שלך יוכל לכסות את הסכום הגבוה יחסית של 560 דולר. אני מציע לך כך: נסה לפנות לשירות לקוחות של פייפל ולבדוק איתם את הבעייה. ייתכן שאחרי פנייתך, העיסקה הזאת תאושר. אני מניח שהסיבה לכך שעדיין אין אישור היא שאתה חשבון חדש. ייתכן שבעוד זמן מסויים העיסקה תאושר אבל נדנד להם בעניין.
 

edaniel2828

New member
אז ככה..

ביקשתי מהמוכר שישלח לי קבלה לתשלום בפייפל..שם שאני בא לשלם זה רושם לי את זה You have exceeded your per transaction limit. To lift this limit, click View Limits on you Account Overview page. ניסיתי להיכנס ולראות איך אפשר להסיר את ההגבלה אבל עדיין לא הבנתי איפה ומה אני צריך לעשות..מישו יודע אולי בכל זאת לפני שאני אפנה לשירות לקוחות שלהם?עוד שאלה אם אני קונה משו דרך פייפל ולא דרך איביי עצמו..יש לי בכל זאת אפשרות לתת פידבק? כי הרי את הרכישה אני לא מבצע מהאתר של איביי המוכר שולח לי את התשלום בפייפל.. שוב תודה לעוזרים ...
 

edaniel2828

New member
התקשרתי לפייפאל ו..

הם אמרו לי שאין לי הגבלה אבל ספציפית למוכר הזה יש הגבלה ..אני לא מבין את זה יש לו כבר מלא מכירות וכל התגובות טובות אז איך מפייפל אומרים לי שהבעייה אצלו ולא אצלי...???
 

ozitex

New member
לא ברור

איך יש הגבלה על תשלום הקשורה למוכר? הגבלות על העברות תשלומים קיימות בדרך כלל לגבי קונים ולא לגבי מוכרים שהרי אין מגבלה על קבלת תשלומים נכון? יש לך את פרטי האימייל של תגובת פייפל?
 

edaniel2828

New member
אין לי האת המייל כי הם דיברו איתי בטלפון...

ידעתי שהנציגה סתם אמרה לי כי עכשיו ניסיתי לרכוש ממוכר אחר ושוב זה לא נתן לי ..מישהו יודע אולי איך מסירים את ההגבלה?אני לא מבין מה אני לא יכול לרכוש מוצרים בסכומים גבוהים? הנציגה בפייפל אמרה לי שאין לי שום הגבלה כרגע אז למה זה לא נתן??
 

edaniel2828

New member
למה אף אחד לא מתייחס?

יש כאן אנשים שיש להם ניסיון רב באיביי אני ממש זקוק לעזרתכם..כמו שכבר אמרתי כל פעם שאני מנסה לרכוש מוצר יקר זה לא מאפשר לי זה רושם לי לאחר שאני מכניס את הסיסמא לחשבון הפייפל שלי לאשר את התשלום זה רושם לי שיש בעייה ועלי ליצור קשר עם המוכר.. במוצרים שסכומם קטן זה לא רושןם לי את זה..התקשרתי שוב לפייפל ולא הבנתי כל כך מה היא אמרה לי..הם שלחו לי גם מייל אולי מישו יכול להרים את הכפפה ולעזור לי? Dear Daniel Elazar, Daniel it was my pleasure speaking with you this morning. Below is information on Money Request. You may try and have the Seller send a "Money Request" to you. In addition, following is information explaining why some transactions are declined. You can use PayPal to request a payment from almost anyone with an email address. Here's some information about requesting money: * The person you request money from doesn't have to be a PayPal customer. * You can request money from up to 50 people at a time. * You can send business invoices by email using PayPal's invoicing tool. Here's how to request money: 1. Go to the PayPal website and log in to your account. 2. Click "Request Money" at the top of the page. 3. Enter your information or click "Create an Invoice." 4. Click "Continue." If the request is for an auction item, fill out the second page and click "Continue." 5. Click "Request Money" or click "Send Invoice." The recipient will receive an email with your money request. They can then log in to PayPal, create an account, or enter their credit card information to pay you. Unpaid money requests are automatically canceled after 30 days. To help make sure our service is safer for you, we review transactions before they're approved. Based on our reviews, we may occasionally limit payment sources or decline a payment. We screen transactions in many different ways, and sometimes these precautions may affect an account in good standing. We do our best to avoid this and regret any inconvenience it may cause. It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal. Sincerely, Fina PayPal, an eBay Company Copyright © 1999-2009 PayPal. All rights reserved. Consumer advisory - PayPal Pte. Ltd., the holder of PayPal's stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Singapore. Users are advised to read the terms and conditions carefully.
 

ozitex

New member
אוקיי

כפי שהסברתי, פייפל בודקים את ההעברות באופנים שונים ולעתים מגבילים העברות כספים גם אם חשבון מסויים נמצא במצב תקין. הם לא מסבירים את כל הגורמים להחלטות אלו אולם מציעים לך כדלקמן: פנה למוכר שלך ובקש ממנו שישלח אליך בקשת תשלום - money request. בעצם הם מציעים את זה כפתרון שכנראה יעזור לך לבצע את התשלום. יכול מאוד להיות שכדאי לך לבקש מהמוכר שישלח אליך שתי בקשות תשלום נפרדות, כלומר על סכומים קטנים יותר ובכך אולי יתבצע מעקף על מערכת הביקורת של פייפל שמגבילה נסיונות העברה של סכומים גדולים יחסית מצד משתמשים חדשים. בהצלחה.
 

edaniel2828

New member
המשך..

תראה שוב כמו שאמרתי בפייפך מסרו לי שהחשבון שלי תקין ואין לי כרגע שום הגבלה בחשבון..מה שאתה אומר לי זה שאני לא יכול לבצע רכישות ישירות מאייביי בסכומים גבוהים כרגע?ולמעשה עד הודעה חדשה? גם לכם זה היה ככה? כי זה ממש מוזר לי שזה ככה.. מה שאני צריך לעשות אז זה לבקש מהמוכר כל פעם שאני רוצה לקנות מוצר מסויים , פשוט לשלוח לי את התשלום ישירות לפייפל כיוו ןשאני לא יכול לבצע ר כישה דרך איביי? זה הפתרון?
 

ozitex

New member
לרגע זה ולרכישה זו

זה הפתרון. זה לא אומר שמחר בבוקר לא תוכל לבצע רכישה בכל סכום שתרצה. יש לפייפל מערכת שיקלול כפי שיש באיביי. אם תשים לc ליד ה-Status שלך יש מספר,אולי כרגע הוא עומד על 0 אבל אחרי זמן מה כשתבצע רכישות מספר בהצלחה תראה שהמספר הזה משתנה. זה ה"פידבק" שלך כתוצאה מהפעילות שלך בפייפל וככל שהוא יהיה גבוה יותר כך תגדל האמינות שלך. ולכן, לרגע זה כדי שתוכל לסיים את העיסקה בהצלחה בקש מהמוכר את בקשת התשלום כפי שציינתי. לעתיד- נראה מה יקרה הלאה כשנגיע לגשר. בהצלחה.
 

edaniel2828

New member
ככה..

כרגע בכל יום שאני מנסה לרכוש זה לא מאפשר לי כנראה בגלל הסיבה שציינת..אבל ליד הסטטוס שלי בפייפל רשום NEW לא רשום איזשהוא מספר..לזה אתה מתכוון? כל עוד זה ישאר במצב הזה זה יעשה לי בעיות? ויש לי עוד שאלה ברשותך..אם אני מבקש מהמוכר שישלח לי את הקבלה לחשבון הפייפל שלי..איך אני משאיר פידבק בעצם באתר של איביי? כי למעשה את הרכישה אני לא מבצע דרך האתר לכן תהיתי לעצמי ואשמח אם תענה לי על זה.. סליחה על השאלות המרובות וחג שמח..
 

ozitex

New member
לא הבנתי כראוי

בתחילת השרשור אמרת שאתה מנסה לבצע רכישות דרך איביי ועכשיו אתה אומר שלא. לא ברור לי מה הכוונה, אבל בכל מקרה, בלי קשר לפייפל, פידבק אפשר להשאיר באיביי רק על רכישות דרך איביי.
 

edaniel2828

New member
אני כן מנסה לבצע רכישות דרך איביי אבל..

כמו שאמרתי זה לא נותן לי לרכוש דרך איביי..אז הבנתי ממך שיש לבקש מהמוכר שישלח לי את התשלום לפייפל ישירות..לכן שאלתי אם אני כן כביכול קונה מוצר מאיביי אבל את הרכישה עצמה אני לא יכול כפי שרשמתי לבצע אותה באיביי..איך אני בעצם יכול להשאיר פידבק על מוצר שקניתי באייביי? ולגביי הפייפל כמו שאמרתי ליד ה VERFIED רשום לי N EW לא איזשהוא מספר, לזה התכוונת שזה צריך להשתנות בעתיד לפי הקניות שלי בפייפל?
 

lilo4

New member
תפריד בין קנייה לבין תשלום

אתה כן קונה את המוצר דרך איביי, אבל אתה לא משלם דרך איביי. אתה משלם דרך פייפאל/העברת כספים/יונת דואר/סחר חליפין- כל מה שסוכם עם המוכר. לא משנה איך אתה משלם, ברגע שסגרתם את העסקה אתה יכול לתת פידבק למוכר. לגבי פייפאל- אתה כן משלם דרך פייפאל, פשוט כמו שעוזי כתב יש לפייפאל מערכת ממוחשבת שעושה חישוב סיכונים לכל משתמש בנפרד. המערכת מסתכלת על כל מיני פרמטרים כמו וותק, מס' רכישות, סכום הרכישות, כמה כרטיסי אשראי מחוברים למשתמש וכו' ועושה את השקלול שלה. המערכת הזו נוטה שלא לאפשר למשתמשים חדשים לבצע רכישות בסכומים גבוהים, כדי למנוע רמאויות ובעיות בהמשך. עוזי פשוט מציע דרך לעקוף את העניין- אתה כן קונה את המוצר דרך איביי, ואתה כן משלם דרך פייפאל. המוכר פשוט שולח לך שתי חשבוניות נפרדות, וככה אתה כאילו מבצע שתי רכישות נמוכות יותר, ואז יש סיכוי שפייפאל לא יחסמו את התשלום.
 

ozitex

New member
ככה

קודם כל אל תעזוב את איביי. שלח אליהם מיילים עד שתקבל תשובה חיובית מבחינת רכישה באיביי. זה א'. אם תקבל מהמוכר בקשת תשלום עבור מוצר שלא רכשת באיביי לא תוכל להשאיר לו פידבק ולא הוא לך. לגבי פייפל, מאחר ואתה NEW אין לך עדיין שיקלול מספרי ליד הסטטוס שלך. בעתיד כשתבצע עיסקאות ותשלם עבורם או תקבל כספים, תראה שמתווספים לך מספרים וזה מתעדכן אחת לשלושה חודשים.
 

edaniel2828

New member
אני מבין שאת הקנייה אני מבצע דרך איביי כביכול

אבל כפי שרשמתי דרך איביי זה לא מאפשר לי לרכוש את המוצר וכמדומני אם אני לא רוכש פיזית דרך האתר של אייבי אז אין לי אפשרות לתת פידבק רק כאשר ביצעתי את הרכישה דרך אייביי..בלבלתם אותי לגמרי כבר.. יש לי עוד שאלה..אני רוצה להוסיף כתובת למשלוח באתר של פייפל..אני רוצה להוסיף כתובת של ארה"ב..ומשום מה שאני מוסיך כתובת לאחר שאני ממלא את כל הפרטים זה רושם לי למטה ISRAEL ..אי אפשר להוסיף בפייפל כתובת נוספת מחוץ לישראל?
 

ozitex

New member
האמת..אני קצת לוט בערפל בעניין זה

אתה אומר שאתה ביצעת רכישה דרך איביי ואתה נתקל בבעיית תשלום כשאתה מגיע לשלב התשלום דרך פייפל. עד כאן? כלומר, ברור לי שאתה כן הצלחת לבצע רכישה באיביי ובעצם אני לא רואה למה אתה לא יכול לבצע רכישה באיביי. אין לזה קשר מצבך בפייפל. אתה יכול להיות משתמש באיביי ולא להיות בעל חשבון פייפל בכלל. זה לעניין זה. לעניין כתובת משלוח בארת פייפל, המערכת תמיד תרשום אותך בישראל מאחר ואתה נרשמת כתושב ישראל. לא ניתן לשנות עובדה זו. תוכל תמיד להוסיף כתובות למשלוח אולם תמיד המדינה תהייה ישראל.
 

edaniel2828

New member
כן..

בדיוק כאשר אני מנסה לרכוש מוצר באיביי אני מגיע לשלב שאני מכניס את הסיסמא לפייפל שלי על מנת לשלם ואז בשלב הזה זה רושם לי שגיאה ושיש ליצור קשר עם המוכר.. להבדיל מעסקאות קטנות במחירים נמוכים שאני מגיע לשלב הזה הכל בסדר ..הבנת אותי? כן אבל אם אני רוצה להוסיף כתובת של ארה"ב למשל שם אחותי גרה, הרבה מוכרים מוכנים לשלוח רק לכתובת של פייפל המאומתת והכתובת גרה זה בישראל, אז רציתי להוסיף את הכתובת שלה שיהיה אפשר לשלוח גם לשם מוצרים, אז עשיתי כך אבל עדיין בכתובת רשום הכל ולמטה ישראל..זה לא יכול לבלבל מוכרים לאן באמת אני רוצה שישלח המוצר?כי רשום את כל הכתובת USA NY ללמשל ואז ישראל למטה..אין אפשרות להוריד את זה?
 

ozitex

New member
אוקיי

לגבי הכתובת בפייפל אין אפשרות לתקן את זה. כתובתך לשם משלוח היא בישראל ולא תוכל לשנות את המדינה.
 
למעלה