a wild rose
New member
משתפת בחוויית שירות מוזרה
וגם קצת מעוניינת בהתייעצות:
מדובר בשירות קצת פחות שגרתי - ייעוץ השקעות. פניתי לכמה גורמים רלוונטיים כולל בית השקעות מסוים, והתעניינתי באפשרויות. חזרו אלי מהר מאוד, נציג אדיב הסביר לי על האופציות וקבע לי פגישה, ומכאן דברים התחילו ללכת בצורה מוזרה:
בפגישה מסרו לי מידע על אפשרות אחת, כששאלתי על אפשרויות נוספות אמרו שייצרו איתי קשר בנושא ויוכלו להסביר לי אפילו טלפונית לפני קביעת פגישה נוספת. שאלתי על אפשרות שיתקשרו אלי בשעות אחר צהריים מאוחרות ואמרו שאין שום בעיה, אבל בכל זאת מי שהתקשר עשה את זה בשעת בוקר, ביקשתי שיתקשר מאוחר יותר והוא אמר שיתקשר ו-לא עשה זאת. המתנתי בסבלנות 3 ימי עסקים נוספים ואז פניתי לאיש הקשר בחברה, שהתנצל מאוד והבהיר לי שזה לא משהו תקין. אחרי שהוא העביר את הנושא לבירור נוסף ועבר עוד יום עסקים, התקשר אלי אותו יועץ השקעות - בשעת צהריים... כששאלתי (בנימוס ובאדיבות) אם יוכל להתקשר בשעה מאוחרת יותר הוא אמר שהוא יודע שביקשתי שיתקשרו אלי בשעות הערב, אבל הוא מעדיף שנדבר עכשיו כי הילדה שלו חולה וזו הסיבה שהוא בעצם לא התקשר לפני כן (גרסה מתקדמת ומיותרת של "הכלב אכל לי את השיעורי בית"). אמרתי לו שאין אפשרות, ולכם אני אומרת שעם כל הכבוד לאבא המסור וכל האמפתיה לילדה החולה, גם לי יש אילוצים והם נראים לי קצת יותר משמעותיים ב"מערכת היחסים הזאת".
השורה התחתונה - הוא התקשר בערב תוך כדי שמציין שהוא נמצא עם הילדה שלו ותוך כדי שהוא מטפל בה הוא נזכר שהוא צריך להתקשר אלי. אמרתי לו שהוא לא צריך שום דבר ומבחינתי הייתי מוכנה לנתק את השיחה, אבל הוא המשיך אותה והדגיש שהוא צריך וחייב... ואחרי ההסברים שנתן והמידע שנראה לי באופן כללי, הוא אמר שישלח לי מייל למחרת עם המידע ופרטים עם מי ליצור קשר. אני מקווה שהמצב של הילדה לא החמיר, ושלא זו הסיבה שהוא לא שלח לי את המייל וגם לא ביקש ממישהו אחר שיעשה את זה (כמו שמקובל במקומות עבודה כשמישהו לא זמין מכל סיבה שהיא).
אז אחרי ששיתפתי אולי תוכלו לייעץ לי: אני רוצה לתת הסבר לאיש הקשר בחברה למה קשה לי לסמוך על מקום שמתנהל ככה, כשיש לי בינתיים מספיק הסברים הגיוניים עוד לפני שמגיעים להתנהלות המוזרה של אותו יועץ - יש את העובדה שלקח המון זמן עד שיצרו איתי קשר, את העובדה שכשנקבעה לי פגישה ביקשתי פרטי התקשרות ואת השם של מי שאני אמורה להיפגש איתו ולא מסרו לי אלא אמרו שהכל ישלח במייל וכלום לא נשלח, ורק אחרי שפניתי שוב שלחו לי פרטי התקשרות ללא שם היועץ איתו הייתי אמורה להיפגש אלא אמרו לי "לגשת למזכירות", שם לא היה אף אחד ומצאתי את עצמי תופסת בחור נחמד שעבר שם ומבקשת שיעשה לי טובה ויברר עם מי אני אמורה להיפגש (זה היה מביך). מצד אחד - זה מרגיש לי לא נעים להעביר את המידע הזה כלשונו וברור לי שזה יגרום לו להיראות רע גם בעיני הקולגות שלו, אבל מהצד השני - אני חושבת שאם עובד שלי היה מסביר ללקוחה שהוא לא חזר אליה כי הבת שלו חולה ומדגיש בפניה שהוא נותן לה שירות על חשבון טיפול בבת החולה שלו, הייתי רוצה לדעת מזה והייתי רוצה לברר איתו מה בדיוק עבר לו בראש ולהסביר לו מה עושים במצב כזה. מה אתם חושבים?
וגם קצת מעוניינת בהתייעצות:
מדובר בשירות קצת פחות שגרתי - ייעוץ השקעות. פניתי לכמה גורמים רלוונטיים כולל בית השקעות מסוים, והתעניינתי באפשרויות. חזרו אלי מהר מאוד, נציג אדיב הסביר לי על האופציות וקבע לי פגישה, ומכאן דברים התחילו ללכת בצורה מוזרה:
בפגישה מסרו לי מידע על אפשרות אחת, כששאלתי על אפשרויות נוספות אמרו שייצרו איתי קשר בנושא ויוכלו להסביר לי אפילו טלפונית לפני קביעת פגישה נוספת. שאלתי על אפשרות שיתקשרו אלי בשעות אחר צהריים מאוחרות ואמרו שאין שום בעיה, אבל בכל זאת מי שהתקשר עשה את זה בשעת בוקר, ביקשתי שיתקשר מאוחר יותר והוא אמר שיתקשר ו-לא עשה זאת. המתנתי בסבלנות 3 ימי עסקים נוספים ואז פניתי לאיש הקשר בחברה, שהתנצל מאוד והבהיר לי שזה לא משהו תקין. אחרי שהוא העביר את הנושא לבירור נוסף ועבר עוד יום עסקים, התקשר אלי אותו יועץ השקעות - בשעת צהריים... כששאלתי (בנימוס ובאדיבות) אם יוכל להתקשר בשעה מאוחרת יותר הוא אמר שהוא יודע שביקשתי שיתקשרו אלי בשעות הערב, אבל הוא מעדיף שנדבר עכשיו כי הילדה שלו חולה וזו הסיבה שהוא בעצם לא התקשר לפני כן (גרסה מתקדמת ומיותרת של "הכלב אכל לי את השיעורי בית"). אמרתי לו שאין אפשרות, ולכם אני אומרת שעם כל הכבוד לאבא המסור וכל האמפתיה לילדה החולה, גם לי יש אילוצים והם נראים לי קצת יותר משמעותיים ב"מערכת היחסים הזאת".
השורה התחתונה - הוא התקשר בערב תוך כדי שמציין שהוא נמצא עם הילדה שלו ותוך כדי שהוא מטפל בה הוא נזכר שהוא צריך להתקשר אלי. אמרתי לו שהוא לא צריך שום דבר ומבחינתי הייתי מוכנה לנתק את השיחה, אבל הוא המשיך אותה והדגיש שהוא צריך וחייב... ואחרי ההסברים שנתן והמידע שנראה לי באופן כללי, הוא אמר שישלח לי מייל למחרת עם המידע ופרטים עם מי ליצור קשר. אני מקווה שהמצב של הילדה לא החמיר, ושלא זו הסיבה שהוא לא שלח לי את המייל וגם לא ביקש ממישהו אחר שיעשה את זה (כמו שמקובל במקומות עבודה כשמישהו לא זמין מכל סיבה שהיא).
אז אחרי ששיתפתי אולי תוכלו לייעץ לי: אני רוצה לתת הסבר לאיש הקשר בחברה למה קשה לי לסמוך על מקום שמתנהל ככה, כשיש לי בינתיים מספיק הסברים הגיוניים עוד לפני שמגיעים להתנהלות המוזרה של אותו יועץ - יש את העובדה שלקח המון זמן עד שיצרו איתי קשר, את העובדה שכשנקבעה לי פגישה ביקשתי פרטי התקשרות ואת השם של מי שאני אמורה להיפגש איתו ולא מסרו לי אלא אמרו שהכל ישלח במייל וכלום לא נשלח, ורק אחרי שפניתי שוב שלחו לי פרטי התקשרות ללא שם היועץ איתו הייתי אמורה להיפגש אלא אמרו לי "לגשת למזכירות", שם לא היה אף אחד ומצאתי את עצמי תופסת בחור נחמד שעבר שם ומבקשת שיעשה לי טובה ויברר עם מי אני אמורה להיפגש (זה היה מביך). מצד אחד - זה מרגיש לי לא נעים להעביר את המידע הזה כלשונו וברור לי שזה יגרום לו להיראות רע גם בעיני הקולגות שלו, אבל מהצד השני - אני חושבת שאם עובד שלי היה מסביר ללקוחה שהוא לא חזר אליה כי הבת שלו חולה ומדגיש בפניה שהוא נותן לה שירות על חשבון טיפול בבת החולה שלו, הייתי רוצה לדעת מזה והייתי רוצה לברר איתו מה בדיוק עבר לו בראש ולהסביר לו מה עושים במצב כזה. מה אתם חושבים?