מתאכזרים לעובדים בסופרפארם במיוחד לדיילות חבר

צדק15

New member
מתאכזרים לעובדים בסופרפארם במיוחד לדיילות חבר

לדיילות חברה .אסור פלפון בכיס על רטט אפילו .במחלקה .מציק למנהלת שנחים בכסא למרות שאין אנשים.אסור להתאפר קצת.אסור לדבר קצת בין דיילות .פשוט אומרת קחי את התיק ועופי הביתה .משפילות העמיתה מנהלת הסופר פארם ומנהלת הקוסמטיקה.דיקטטורה בישראל מדובר על סופר פארם האר"י שהמנהלת השפילה אותי ליד חברותיי העובדות. מה יהיה הסוף עם היחס המשפיל הזה שכל מנהת סופר פארם חושבת שמותר לה להשפיל בצורה אכזרית. מה עלינו לעשות. עושים אפליות בין עובדות ודיילות קוסמטיקה שנראה לעין.
 
דווקא עבדתי 4 שנים בסופר פארם

כנראה שיש אצלך ספציפית בעיה בסניף. מנהלת קוסמטיקה בסופר פארם שבו אני עבדתי הייתה מקסימה ומתחשבת. כנראה שנפלת על מנהלת לא נחמדה זה הכל.
 

RkLuvMC

New member
ואני עבדתי שנתיים בסופרפארם וההתאכזרות קיימת

מאז ומתמיד- הייתה, קיימת ותמיד תהיה. אני הייתי קופאי ואני יכול להגיד שמתאכזרים שם לא רק לדיילות הקוסמטיקה אלא גם לקופאים. ועניין האיסור לשבת על הכסא נמשך, למרות שישנו חוק האוסר על העמדת הקופאים למשמרת מלאה של 8 שעות. הרשת הניחה כסאות עלובים ליופי כדי שהלקוחות האידיאליסטים שלא מוכנים לקנות ברשתות שפוגעות בעובדים שלהם, יראו שיש כסא וירגעו. אנשים חושבים שהמצב השנתה ושהכל השתפר, אבל בסופרפארם ממשיכים לסבול. זה לא עניין של מנהלת חריגה, לא עניין של סניף בעייתי- זה עניין רשתי. זה עניין של נהלי רשת. ולמר/גב עדי עמר אני יכול להגיד, שכנראה ה"הבעיה" היא דווקא במנהלת שלך. כנראה שהיא הייתה לארג'ית איתך יתר על המידה או משהו כזה, ונהנית מתנאים משופרים ששאר העובדים לא נהנים מהם. אני בטוח שבהנהלת סופרפארם לא היו שמחים לשמוע על כך. הם דוגלים בעינוי העובדים שלהם לצורך "משמעת" ו"מראה יצוגי" לקהל הלקוחות, ויש להם איסור על כל דבר כמעט מלבד נשימה ודיקלום המבצעים בקופה. אגב, אני באופן אישי יכול להגיד שבסניף שלנו אפילו היה נוהג לקצר לכל העובדים את ההפסקות בחצי רק כי היו הרבה לקוחות בסניף- כאילו שהעובד צריך לא להספיק לסיים את האוכל ולא לקבל הפסקה שמגיעה לו כחוק כי יש הרבה עבודה בסניף. אני במשך שנתיים לא הצלחתי לסיים בסניף הזה אפילו סנדוויץ' אחד!! וזה לא כי אני אוכל לאט, זה בגלל שאחרי 5 דקות שהייתי עולה להפסקה היו קוראים לי בכריזה ואומרים לי שאני חייב לרדת כי יש הרבה לקוחות. מה זה צריך לעניין אותי? זאת בעיה שלי שיש לקוחות? שיפסיקו להתקמצן ושיעסיקו עוד עובדים במשמרת וככה לא יהיה מחסור בכוח אדם ואנשים יוכלו לנוח ולאכול ולעבוד בתנאים אנושיים. סה"כ מדובר ברשת מאוד חזקה ומבוססת שמקושרת בחולנות הגבוהים ומשתיקה את מי שצריך להשתיק. את הרשת הזאת אי אפשר להביס, וכולי תקווה שיום אחד הקארמה תתנקם בהם והם יפשטו רגל, כי הם יודעים למצוץ את דמו של העובד שלהם בתמורה לשכר מינימום.
 
גברת עדי

קופאית לא הייתי אבל עבדתי ב3 סניפים בעיר שלי וגם בסניף של המשביר. האף סניף לא היה מותר להיתאפר בפומבי או לשבת. גם שעבדתי בדיוטי פרי היה אסור לשבת או להתאפר. שוב אני לא יכולה לדבר על קופאים מכיוון שאף פעם לא הייתי אבל בתור דיילת אני יכולה להעיד על החוויה האישית שלי שבשלושת הסניפים המנהלות היו נחמדות+. לא זכיתי לשום יחס מיוחד מכיוון שלא הייתי היחידה שם וממש נהננו להגיע לעבודה. עברתי חוויה שונה משלכם כנראה.
 

RkLuvMC

New member
שונה ונדירה יש לציין.

אני לא מתיחס לאיפור של הדיילות בתגובה שלי, מבחינתי זה לא רלוונטי- בין אם מותר ובין אם אסור, לא מדובר פה בזכות מוכרת של עובדת או בצורך הכרחי. מבחינתי דיילת יכולה לבוא גם מאופרת מהבית אם היא יודעת שאסור לה, זה לא נחשב התעללות. אבל שאר הדברים שציינתי- הם מתקיימים באופן שיטתי בהרבה מאוד סניפים של סופרפארם, ואני יודע על 4 כאלה באופן אישי. קיצור הפסקות לעובדים, איסור ישיבה אפילו כשאין לקוחות- ואגב, זה שגם בדיוטי פרי לא הרשו לשבת זה לא עושה את זה לגיטימי- אז גם בדיוטי פרי עוברים על החוק. יש חוק במדינת ישראל שנועד להגן על העובד- לצערי רשת סופרפארם היא מעסיקה פוגענית שלא דואגת לבריאות עובדיה.
 
גם השירות של הסופרפארם בכלל לא טוב..

בניו-פארם למשל קיבלתי שירות פי אלף יותר טוב..
 
למעלה