מתגייס אוטוטו ורוצה לשמור על תזונה

  • פותח הנושא M g g
  • פורסם בתאריך

M g g

New member
מתגייס אוטוטו ורוצה לשמור על תזונה

בצבא..הדבר אפשרי? אני ממש בקרוב מתגייס...ואני אחד שעושה המון ספורט...ומשתדל לאכול רק בריא..עכשיו כל הזמן אני שומע הרבה אנשים שאומרים שבצבא כל האוכל מלא שמן וגם בקושי זזים שמה (אני מדבר על אנשים שאל ביחידות קרביות,כמוני אלה ג'ובניקים)בכל אופן אני לא יודע איפה אני אשרת אבל אני מניח שיתנו לי תפקיד מסריח שלא עושים בו ספורט בכלל...עכשיו השאלה שלי איך אני יכול לשמור על המשקל שלי בצבא...בתור אחד שיש לו bmi 20 בערך וזה בגלל שאני שומר על תזונה טובה והרבה ספורט...אני לא רוצה שהצבא הזה יהרוס לי את אורך החיים שלי...מישה יודע איך אפשר לשמור על תזונה נכונה בצבא? ואיך אפשר למצוא בכלל זמן לספורט בצבא במתפקידים משרדיים\לא ספורטיביים? (לא לשכוח שלא אני מחליט לאן אני ילך אלה הם :\ )
 

lala99

New member
תשובה .

הכל תלוי במידת הרצון שלך , ובאיפה תשרת . כעיקרון , רוב הג'ובניקים שיוצאים יומיות רואים בית בערך ב-6 בערב . האם תהיה לך אנרגיה לצאת לפעילות ספורטיבית אחרי יום מעייף במשרד ? מעבר לזה , הארוחות בצבא הן , בלשון המעטה , לא משהו מבחינה תזונתית ( בלי מילה על הטעם ) . כן , הרבה שמן . כן , המווווון פחמימות . כן , מעט מנות בשריות ( וגם כשיש , לפחות אצלי בבסיס , מקצים לך מנה אחת ) . העיצות שלי : 1. תביא אוכל מהבית . וגם ירקות ופירות . רק ככה תוכל לשמור על תזונה מאוזנת , פחות או יותר , ולהיות שבע . 2. אם בכל זאת החלטת לאכול בבסיס כי הארוחות משביעות את רצונך , תשיג אישור למנת בשר כפולה . שוב , ככה זה אצלי ( קרבי ) , לא יודע כמה זה תופס בג'וב . 3. ארוחות בוקר - בבית בלבד . אתה תצטרך לקום מוקדם כל בוקר , בסביבות ה-6 . אז תקום שעה קודם ותכין לעצמך ארוחת בוקר כמו שצריך . אתה אמור להבין כמה היא חשובה . 4. לא קשור לתזונה באופן ישיר אמנם , אבל תשתדל לישון מספיק . בתפקידי ג'וב יוצא לפעמים שאתה ישן 4 שעות בלילה אם אתה לא מתכנן נכון את הזמן .
 

M g g

New member
תודה על התגובה...איך אני יביא אוכל

מהבית בטירונות? אני יצטרך לסבול חודש שלם+ עם תזונה גרועה?
 

lala99

New member
לאו דווקא .

פשוט תצטרך להסתדר עם מה שיש . זה מה שעושים בצבא .
 

PooKiPsiT

New member
אולי הטירונות שלך תהיה יותר נורמלית

אבל אם לשפוט לפי שלי, הצעד הראשון בשביל לשמור על מינימום תזונה נכונה בצבא זה להביא איתך סכינים חד פעמיות מהבית!
כן, כן, בטירונות שלי כמעט בכל ארוחה היו עגבניות למשל, אבל תמיד היו רק מזלגות! אז מי שהיה רוצה לאכול עגבניה היה צריך לאכול אותה כמו שאוכלים תפוח..
 

M g g

New member
בע...לא רוצה לזרוק לפח שנתיים של

כושר ותזונה מעולה שבזכותן ירדתי המון במשקל לbmi 20 ואני מרגיש יותר טוב עם עצמי...עכשיו מה יהיה בצבא אני לא בטוח שיהיה לי כוחות אחרי הצבא לעשות ספורט וגם אם יהיה זה לא ממש תלוי בי כי אני ממש לא יודע אם אני יצא בכלל יומיות....מה אני יעשה..אין עוד מישהו במצב שלי שיכול לעזור? שמקפיד על תזונה ועושה הרבה ספורט,ועכשיו הוא בצבא בתפקיד שאין בו פעילות....אם יש מישהו כזה כאן הייתי רוצה לדעת איך אתה מסתדר עם העניין של האוכל והפעילות? תודה
 

Souler

New member
קח את זה בקלות

זה רק חודש+ וזה ממש לא יפגע בך. אז לא תעשה ספורט כמו שנהגת לעשות , אז לא תאכל כמו שנהגת לאכול. אפשר לאכול בריא מאוד למשך 3 שנים בצבא , אז בטח שלמשך חודש+... אל תתן לזה להפריע לך יותר מדי אני אישית עשיתי 2 טירונויות אחת 03 ואחת 02.... ב-02 אשכרה הבאתי תיק עם אוכל מהבית (שימורים , פתית , לחמית וכל מיני "מזון בריאות" או לפחות משהו שהיה נחשב מבחינתי בעבר יותר אכיל מאשר מה שהיה נמצא בחדר אוכל הצבאי) תאמין לי שאתה לא רוצה לעשות את זה ואתה ממש לא רוצה להגיע לאן שאני הגעתי אם אתה רוצה להרחיב את השיחה הזאת אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי. ושוב , קח את זה בקלות. אתה עוד תהנה... בהצלחה.
 

M g g

New member
תודה שלחתי לך הודעה בפרטי :) אגב

בטירונות דווקא נראה לי זה לא נורא כי מחברים שמעתי שיש אוכל סביר...בצריפין לפחות ויש סיכויים שלשמה ישלחו אותי לטירונות למרות שאני לא בטוח..וגם בטירונות אין לי ממש מה לדאוג מספורט כי כל היום גם ככה עושים שכיבות שמיכה וזזים..הבעייה האמיתית זה בסדיר דווקא..גם מבחינת האוכל שיש בסיסים שהוא ממש זבל וגם מבחינת הפעילות שאני לא אוכל לעשות...
 
למעלה