Ccyclist
Well-known member
המסלול ההזוי שבמפה נשלח אלי הבוקר. הוא אינו מופיע באתר נעים בסופ"ש, אך הוא תואם את תיאור המסלול של קו 723 "לרעננה" בכתבה הבאה באתר "צומת השרון"
הקו מתעלם לחלוטין ממרכז אחוזה ומכל הצד המזרחי של רעננה.
מארחיי יצטרכו לצעוד קילומטר לפחות כדי להגיע לתחנה ה"קרובה".
בדיונים ותגובות בנושא משווים בין המסלול לבין הושבת נשים ושחורים באחורי האוטובוס.
ציר אחוזה והמרכז הוותיק באחוזה הוא האזור בר ההליכה שהכי סביר שאוכלוסיות שלא נוהגות יתגוררו בו ברעננה. יש בו גם אוכלוסייה וותיקה וגם אוכלוסייה ששוכרת דירות. להתעלם מהאזור, ולשלוח את תושביו ללכת עד ליד לבנים זה לא סביר.
לפי התגובות בעניין - אין לתושבים הדתיים ברעננה בעיה כלשהי עם תנועת המכוניות הערה באחוזה בשבתות, תנועה שיצא לי להיות חלק ממנה מספר פעמים.
התחשבות צריכה לפעול לשני הכיוונים. המסלול שבמפה לא מתחשב ברגלי התושבים החילונים והמסורתיים.
אגב - הארכת המסלול לצומת רעננה תאפשר החלפה לקו של כפ"ס ונסיעה לבקר חברים וקרובים בכפ"ס. הארכת קו 714 מהוד השרון לבית החולים מאיר או למסוף צומת רעננה תאפשר החלפה בין שלושת הקווים 713,714,723 וקישורים בין שלושת הערים, במקום שיחוברו לתל אביב כ 3 בלונים נפרדים.
אינני יודע אם קו 723 יגיע לחופי הרצליה או לא, מהעובדה שהמסלול עולה על כביש 531 אני מניח שהוא יחבר לתל אביב, אך כששהיתי במלון במרינה הרצליה המסלול המהיר ברכב היה דרך כביש 531 לכביש 2 ומחלף הסירה והיציאה לאלטנוילנד.
אני מקווה שהתיכנון הלקוי יתוקן והקו ישרת את תושבי רעננה הוותיקה.