מתגנבים בשבת - קו 723 סביב שולי רעננה

Ccyclist

Well-known member
Screenshot_20240724-125225_Messenger.jpg

המסלול ההזוי שבמפה נשלח אלי הבוקר. הוא אינו מופיע באתר נעים בסופ"ש, אך הוא תואם את תיאור המסלול של קו 723 "לרעננה" בכתבה הבאה באתר "צומת השרון"

הקו מתעלם לחלוטין ממרכז אחוזה ומכל הצד המזרחי של רעננה.

מארחיי יצטרכו לצעוד קילומטר לפחות כדי להגיע לתחנה ה"קרובה".

בדיונים ותגובות בנושא משווים בין המסלול לבין הושבת נשים ושחורים באחורי האוטובוס.

ציר אחוזה והמרכז הוותיק באחוזה הוא האזור בר ההליכה שהכי סביר שאוכלוסיות שלא נוהגות יתגוררו בו ברעננה. יש בו גם אוכלוסייה וותיקה וגם אוכלוסייה ששוכרת דירות. להתעלם מהאזור, ולשלוח את תושביו ללכת עד ליד לבנים זה לא סביר.

לפי התגובות בעניין - אין לתושבים הדתיים ברעננה בעיה כלשהי עם תנועת המכוניות הערה באחוזה בשבתות, תנועה שיצא לי להיות חלק ממנה מספר פעמים.

התחשבות צריכה לפעול לשני הכיוונים. המסלול שבמפה לא מתחשב ברגלי התושבים החילונים והמסורתיים.

אגב - הארכת המסלול לצומת רעננה תאפשר החלפה לקו של כפ"ס ונסיעה לבקר חברים וקרובים בכפ"ס. הארכת קו 714 מהוד השרון לבית החולים מאיר או למסוף צומת רעננה תאפשר החלפה בין שלושת הקווים 713,714,723 וקישורים בין שלושת הערים, במקום שיחוברו לתל אביב כ 3 בלונים נפרדים.

אינני יודע אם קו 723 יגיע לחופי הרצליה או לא, מהעובדה שהמסלול עולה על כביש 531 אני מניח שהוא יחבר לתל אביב, אך כששהיתי במלון במרינה הרצליה המסלול המהיר ברכב היה דרך כביש 531 לכביש 2 ומחלף הסירה והיציאה לאלטנוילנד.

אני מקווה שהתיכנון הלקוי יתוקן והקו ישרת את תושבי רעננה הוותיקה.
 

EHP12

Well-known member
המסלול ההזוי שבמפה נשלח אלי הבוקר. הוא אינו מופיע באתר נעים בסופ"ש, אך הוא תואם את תיאור המסלול של קו 723 "לרעננה" בכתבה הבאה באתר "צומת השרון"

הקו מתעלם לחלוטין ממרכז אחוזה ומכל הצד המזרחי של רעננה.

מארחיי יצטרכו לצעוד קילומטר לפחות כדי להגיע לתחנה ה"קרובה".

בדיונים ותגובות בנושא משווים בין המסלול לבין הושבת נשים ושחורים באחורי האוטובוס.

ציר אחוזה והמרכז הוותיק באחוזה הוא האזור בר ההליכה שהכי סביר שאוכלוסיות שלא נוהגות יתגוררו בו ברעננה. יש בו גם אוכלוסייה וותיקה וגם אוכלוסייה ששוכרת דירות. להתעלם מהאזור, ולשלוח את תושביו ללכת עד ליד לבנים זה לא סביר.

לפי התגובות בעניין - אין לתושבים הדתיים ברעננה בעיה כלשהי עם תנועת המכוניות הערה באחוזה בשבתות, תנועה שיצא לי להיות חלק ממנה מספר פעמים.

התחשבות צריכה לפעול לשני הכיוונים. המסלול שבמפה לא מתחשב ברגלי התושבים החילונים והמסורתיים.

אגב - הארכת המסלול לצומת רעננה תאפשר החלפה לקו של כפ"ס ונסיעה לבקר חברים וקרובים בכפ"ס. הארכת קו 714 מהוד השרון לבית החולים מאיר או למסוף צומת רעננה תאפשר החלפה בין שלושת הקווים 713,714,723 וקישורים בין שלושת הערים, במקום שיחוברו לתל אביב כ 3 בלונים נפרדים.

אינני יודע אם קו 723 יגיע לחופי הרצליה או לא, מהעובדה שהמסלול עולה על כביש 531 אני מניח שהוא יחבר לתל אביב, אך כששהיתי במלון במרינה הרצליה המסלול המהיר ברכב היה דרך כביש 531 לכביש 2 ומחלף הסירה והיציאה לאלטנוילנד.

אני מקווה שהתיכנון הלקוי יתוקן והקו ישרת את תושבי רעננה הוותיקה.
תסתכל על מסלול 722 מהרצליה לתל אביב: נראה שהוא יותר אמור לשרת תל אביבים שבאים לבלות בהרצליה מאשר לשרת את אנשי הרצליה עצמה.

דרך אגב זה ש-29 מתחיל לפעול בשבת ב-16:00 כל השנה, ו-247 מ-18:00 כל השנה, נותנת איזושהי הנחה לערי השרון הדרומי שאין למקומות אחרים.
 

Ccyclist

Well-known member
תסתכל על מסלול 722 מהרצליה לתל אביב: נראה שהוא יותר אמור לשרת תל אביבים שבאים לבלות בהרצליה מאשר לשרת את אנשי הרצליה עצמה.

דרך אגב זה ש-29 מתחיל לפעול בשבת ב-16:00 כל השנה, ו-247 מ-18:00 כל השנה, נותנת איזושהי הנחה לערי השרון הדרומי שאין למקומות אחרים.

ששש! יש מי שפועלים נגד כבשת הרש.

אם אבוא בחנוכה בלי לשכור רכב ה 29 יביא אותי להרצליה ממש בזמן לשקיעה. אם אבוא לפסח יהיו לי שעתיים של אור יום ויהיה נחמד יחסית, אבל למה שלא אוכל לעשות בוקר בחוף או צהריים במרינה?

הסטטוס קוו אינו פתרון נורמאלי אלא שאריות מגבילות.

כמו כן - הקווים האלו לא פועלים מאוחר בשישי ולא מביאים למקומות הבילוי בשישי בערב והלילה שבינו לשבת.

נעים בסופ"ש מפעילה רשת מוצלחת בתל אביב. עד לאחרונה הקווים שלה לשרון היו לרמת השרון שהיתה נקודה מנותקת, ולכפ"ס והוד השרון שחוברו לתל אביב כשני קווים נפרדים למרות שהמרחק בין סוף המסלול של הוד השרון לוויצמן כפ"ס הוא 700 מטר בלבד. עכשיו, עם הצטרפות הרצליה ורעננה - ישנו מרחב עירוני שלם בשרון שנכלל במערכת. לצערי - במקום לחשוב על השרון כמרחב ולהשתמש בקווים כדי לשרת אותו כמכלול - קווים 714 ו 723 עושים מסלולים סיבוביים של סימן שאלה בעריהם כשהיה אפשר להשתמש בהם לשני מסלולים רוחביים עם השקה בבית החולים מאיר - קו שני הוויצמנים, שדרות ירושלים, קו בן יהודה - אחוזה.
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה