מתוסכלת ורוצה להוציא את זה

נוש14

New member
מתוסכלת ורוצה להוציא את זה

אולי אפילו תוכלו לייעץ לי אם תרצו.
חברה שלי כל שבוע רבה עם החבר שלה ואני כבר לא יכולה לשמוע מזה... היא ניפחה לי את השכל כבר. כל שבוע היא מתקשרת שהוא לא מתייחס אליה, שהוא לא מזמין אותה, שהוא אדיש אליה, שהיא עצבנית, שהיא נעלבה וכו' וכו' ואני כמובן צריכה להיות חברה טובה ולהקשיב ולתת לה עצות אבל באמת שנמאס לי כבר כל שבוע שהיא מדברת איתי על זה... והיום כבר אמרתי לה את זה והיא התחילה להגיד לי שאני חברה שלה ושהיא אמורה להתקשר אלי במקרים כאלה וכו' וכו'...
אוך מציק.
רק רציתי להוציא את זה ושמישהו יקרא והרגשתי שזה הכי מתאים פה.
אז תודה על ההקשבה :)
 

Maldini Girl

New member
מוכר.

הבעיה היא שחברה שלך נמצאת- כנראה- במקום שכ"כ רע לה, שהיא אפילו לא יכולה לעשות את הניתוח בראש שלה ולהגיד "אולי אם כל כך רע לי הדרך היא לא לפרוק על אנשים, אלא לבדוק מה כל כך רע ולנסות לשנות."

קודם כל, בואי נבהיר משהו. את חברה שלה, וכן, אני חושבת שחלק מתפקידך הוא להקשיב לה ולהיות שם בשבילה. אבל אם היא עוברת את גבולות הטעם הטוב, יש כמה דברים שאת יכולה לעשות:
1.לבוא ולהגיד לה בעדינות "מותק, אני אוהבת אותך, אבל אני לא מסוגלת לשמוע את זה יותר." ולקחת בחשבון שהיא מאד תיפגע ותכעס.
2.להחליט שבחלק מהפעמים שהיא מתקשרת את מסננת אותה.
3.להגיד לה את מה שאני כתבתי בהתחלה. שאם הם רבים כבר שבוע, אולי כדאי שהיא תתחיל לבדוק את מה שקורה בקשר שלהם ולחשוב על פירוק החבילה/ על איך משנים. ולהגיד לה, שאת תשמחי להיות פה בשבילה ולהקשיב ולייעץ, אבל שבשורה התחתונה- אם רע לה זו אחריותה לקום ולשנות. ושלבוא ו"לבכות" לך לא יעשה שום שינוי אמיתי.
 

נוש14

New member
תגובה יפה, תודה

אני בהחלט חושבת שהיא כבר עברה את גבולות הטעם הטוב.
בסוף דיברתי איתה שוב פעם באותו יום ואמרתי לה את 1 ואת 3. לגבי 1, היא לא כעסה ואפילו הבינה ולגבי 3, אמרתי לה את זה אבל יותר אני לא אומרת כלום כי באמת כבר אמרתי לה את זה יותר מדי פעמים ומעכשיו זה עניין שלה.
פעם הבאה אני חושבת שאני אעשה את 2 ואם בכל זאת אני אענה לשיחה ממנה אני אגיד לה שוב פעם את 1.
תודה, זה היה טוב לפרוק.
 
למעלה