מתוסכל ולא מצליח להתקדם עם הסניף שלי בנושא המשכנתא

abstract2

New member
שלום,
לפני כחודש היתה לי שיחה עם יועץ מהסניף (בנק הפועלים) לגבי תמהיל ריביות. זה סניף חדש שהעבירו אותי אליו לאחר סגירת סניף קודם.
מאז נאלצתי להמתין שבועיים-שלושה עד שקיבלתי אישור סופי (היינו צריכים אישור מהמנהל התחום שלו לריביות שהציע) ועד שהתאפשר לי להיפגש איתו שוב בסניף.
בפגישה עמו (שיועדה להיות חתימה על משכנתא \ פתיחת תיק), הוחלט על ידם להעביר את הנושא למחלקה המשפטית, מכיוון שמדובר בדירה המיועדת להתחדשות עירונית.
עבר כבר שבוע ולא קיבלתי מהם עדיין תשובה. היועץ מעולם לא ענה לעשרות הטלפונים שלי ועונה למיילים שלי רק פעם בכמה ימים.
אני נמצא בתוך הסכם מכר וזה מעכב לי את קבלת המפתח ומסכן אותי בקנס של 10% מערך הנכס אם עיכוב בסדר גודל כזה יימשך.
גם מספר פניות לשירות הלקוחות של משכנתאות בבנק הפועלים לא עזרו. זאת משכנתא ראשונה ואני לא מכיר את הפרוצדורה ולוחות הזמנים.
האם אלה קבועי זמן סבירים לקבלת משכנתא לאחר הסכם מכר, או שיש פה מצב החורג מהנורמה?
תוך כמה זמן מרגע האישור הסופי הכסף צפוי לעבור לחשבון של המוכר בממוצע?
אני גם חש אדישות כמעט מוחלטת מצד בנקים נוספים ששוחחתי עמם, חוסר נכונות להתגמש. האם זה קשור לקורונה?
לצורך השוואה, לפני כשנתיים רציתי לקחת הלוואה קטנה, וממש "רבו" עליי, קיבלתי עשרות טלפונים ביום מפקידי בנק, בכל פעם ניסו לשפר את הריבית.
אם יש המלצות כיצד לזרז את העניין אשמח. מבנקים אחרים קיבלתי הצעות פחות טובות משמעותית (וגם תחושה דומה של אדישות).
תודה!
 

82little

Active member
יש פה בעיה. אבל מרגע שיאשרו אפשר בזריזות לסדר ענין.
כדי לקדם : כתוב תלונה לפניות הציבור בבנק הפועלים. נגד אותו סניף והפקיד. הם יענו מה יותר... ובקש שיעלו על הקו את אותו פקיד. לסגור איתו.
בהצלחה.
 
למעלה