מתחילים להפעיל את R2 בסופש?

Barkai30

New member
חיפשתי מחר נסיעה בדנקל וראיתי שיש נסיעות לאורך כל היום בשישי ובמוצש של קו R2
מתחילים להפעיל את הקו הזה בסופשים לכל אורך היום?

באמצע שבוע אין אזכור לקו הזה.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240523_153325_Maps.jpg
    Screenshot_20240523_153325_Maps.jpg
    KB 380.9 · צפיות: 9

Ccyclist

Well-known member
חיפשתי מחר נסיעה בדנקל וראיתי שיש נסיעות לאורך כל היום בשישי ובמוצש של קו R2
מתחילים להפעיל את הקו הזה בסופשים לכל אורך היום?

באמצע שבוע אין אזכור לקו הזה.

יתכן שעם הורדת התדירות ב R1 בשעות השפל מוציאים יותר רכבות R2 במקום מספר R3. בצורה כזו התדירות בבת ים ויפו יכולה להשמר גבוהה בעוד התדירות בפתח תקווה יורדת.

בכמה נסיעות מדובר ?
 

Barkai30

New member
יתכן שעם הורדת התדירות ב R1 בשעות השפל מוציאים יותר רכבות R2 במקום מספר R3. בצורה כזו התדירות בבת ים ויפו יכולה להשמר גבוהה בעוד התדירות בפתח תקווה יורדת.

בכמה נסיעות מדובר ?
כל חצי שעה יוצאת רכבת לכל כיוון עד כניסת שבת.
ובמוצש כנל.
מעניין מה הקטע.
 

Ccyclist

Well-known member
כל חצי שעה יוצאת רכבת לכל כיוון עד כניסת שבת.
ובמוצש כנל.
מעניין מה הקטע.

כרגע, בתדירויות בוקר שישי:

בקריית ארייה יש תדירויות מוזרות של 7 - 10 - 13. ל R3 יש תדירות של 17-13 דקות (סך הכל 4 בשעה) ופעם בחצי שעה R2 ממלא את החורים של ה 17 כך שיש את התדירות הכוללת. סך הכל 6 נסיעות בשעה מקריית אריה.

בפתח תקווה יש ל R1 תדירות של רק"ל כל 10 דקות, 6 בשעה.

במקטע יפו - בני ברק יש 8 רק"לות בשעה, R1 ו R2, אבל R1 ממשיכה בתדירות של כל 10 דקות ו R2 נצמדת אליה, דקה לפני ה R1, פעמיים בשעה. זה מאד מוזר כי היו אומרים שחייבים מרווח של מספר דקות בין רק"לות במקטע הקרקעי, והנה הן נוסעות צמודות זו לזו כמו בליסבון.

זה ריווח מאד משונה כי אין יתרון של רק"לות כל 5 דקות אלא באנצ'ינג מתוכנן בלו"ז.

יפו העתיקה מאד תיירותית אז אולי יש הצדקה שיהיו בה 8 נסיעות בשעה לעומת 6 בפתח תקווה, אבל דפוס ההפעלה מאד מוזר.

במקטע התת קרקעי 6+6+2= 14 רק"לות בשעה, אבל תדירויות של 1-3-7 שבעיניי מראות על לו"ז לקוי. 60÷14=4.28.. אז היה אפשר ליצור לו"ז יציב יותר סביב נתון של רק"ל כל 4:20 בערך מתחת לקרקע, או תזמונים של 3-5 דקות.

העובדה שאפשר לתאם רק"לות דקה זו מזו מראה שיתכן שאפשר להגדיל את קיבולת הקו יותר מרק"ל כל 3 דקות בתת קרקע כפי שפורסם בתקופת ההקמה.
 
למעלה