כל חצי שעה יוצאת רכבת לכל כיוון עד כניסת שבת.
ובמוצש כנל.
מעניין מה הקטע.
כרגע, בתדירויות בוקר שישי:
בקריית ארייה יש תדירויות מוזרות של 7 - 10 - 13. ל R3 יש תדירות של 17-13 דקות (סך הכל 4 בשעה) ופעם בחצי שעה R2 ממלא את החורים של ה 17 כך שיש את התדירות הכוללת. סך הכל 6 נסיעות בשעה מקריית אריה.
בפתח תקווה יש ל R1 תדירות של רק"ל כל 10 דקות, 6 בשעה.
במקטע יפו - בני ברק יש 8 רק"לות בשעה, R1 ו R2, אבל R1 ממשיכה בתדירות של כל 10 דקות ו R2 נצמדת אליה, דקה לפני ה R1, פעמיים בשעה. זה מאד מוזר כי היו אומרים שחייבים מרווח של מספר דקות בין רק"לות במקטע הקרקעי, והנה הן נוסעות צמודות זו לזו כמו בליסבון.
זה ריווח מאד משונה כי אין יתרון של רק"לות כל 5 דקות אלא באנצ'ינג מתוכנן בלו"ז.
יפו העתיקה מאד תיירותית אז אולי יש הצדקה שיהיו בה 8 נסיעות בשעה לעומת 6 בפתח תקווה, אבל דפוס ההפעלה מאד מוזר.
במקטע התת קרקעי 6+6+2= 14 רק"לות בשעה, אבל תדירויות של 1-3-7 שבעיניי מראות על לו"ז לקוי. 60÷14=4.28.. אז היה אפשר ליצור לו"ז יציב יותר סביב נתון של רק"ל כל 4:20 בערך מתחת לקרקע, או תזמונים של 3-5 דקות.
העובדה שאפשר לתאם רק"לות דקה זו מזו מראה שיתכן שאפשר להגדיל את קיבולת הקו יותר מרק"ל כל 3 דקות בתת קרקע כפי שפורסם בתקופת ההקמה.