מתחילים למצוא פתרונות לבעיות החניה

מתחילים למצוא פתרונות לבעיות החניה

סוף סוף, העירייה החליטה לבטל את התמרור שמתיר רק פריקה וטעינה במפרצים ליד מרכז אהרוני וליד השוק ולאפשר חנייה חופשית במפרצים המדוברים. אומנם מדובר במעט מאוד מקום, אבל אולי מישהו מתחיל להבין שיש בעיר מצוקת חנייה אמיתית.
 
לא ידעתי בכלל שאסור להחנות שם :-|

אבל טוב שמהיום יהיה מותר להחנות. למען האמת המצב של החנייה במרכז העיר די טוב בשעות הלילה. רק בשעות היום המצב בלתי נסבל. אבל גם כשאני מנסה לחשוב על הפתרונות הכי יצירתיים- חנייה זה נושא מורכב מאוד למצוא לו פיתרון (חוץ מהגעה בתחבורה ציבורית. וזה לא בא בחשבון מבחינתי כשאני ממהר או כשהמרחק קצר). מה כבר אפשר לעשות?
 
נוצר מצב

שמקומות החנייה היחידים שיש הם לחניות בתשלום- ממש תל אביב הקטנה. בנוסף, אפילו בקניון לפעמים אתה לא יכול למצוא חנייה- בעיקר משעות הצהריים והלאה. צריך להבין שרוב האוכלוסיה הכפר סבאית נוסעת במכוניות לכל מקום- וצריך לרדת לשורש העניין, האם התחבורה הציבורית יעילה בעיר? האם העיר מעודדת אנשים ללכת ברחובות (כלומר יש דרכי גישה נוחות וכו'). אחרי שירדו לשורש העניין אפשר יהיה גם למצוא פתרונות לכל הרכבים שנוסעים להם. קח לדוגמא את מחלקת הנוער (איפה שהספריה העירונית), האם כל אדם שמגיע למחלקה צריך לשלם על חניה בתשלום? ומה באשר לספריה? ומה עם הורים שבאים לקחת את ילדיהם מהגן הסמוך?
 

ba r2 0 1 0

New member
הכי טוב...

רכבת קלה בכפ"ס
חחחח סתם... אני לא מתנייד עם רכב בעיר כל כך אז אני לא יודע על חומרת הבעייה, אבל שומע לפעמים מאמא שלי וזה... זה באמת נושא בעייתי שקשה למצוא לו פתרונות-מהסיבה הפשוטה שחנייה זה תכל'ס מקום-ואין הרבה מקום במרכז העיר... באמת רכבת קלה זה דבר אידיאלי... אחחח הכסף.........
 
או תחבורה זמינה וזולה

תחשוב שאם אדם רוצה להגיע ממקום אחד בויצמן לאחר עליו לשלם 5.30 לנסיעה. בבאר שבע התחבורה הרבה יותר זמינה והרבה יותר שימושית בעיר, לכן המחירים גם יותר זולים משמעותית (3.70). שוב, צריך לבדוק קודם אם התושבים ואז למצוא פתרונות, אבל אי אפשר להשאיר את המצב ככה.
 

Double U

New member
רכבת קלה נראה חלום

אבל לפי מה שהבנתי יהיה קו רכבת קלה בכפר סבא בעתיד הרחוק (עם מזל ב10 שנים הקרובות).
 
למעלה