כן, אבל זו כבר נקודה אחרת; אני מתכוונת לעצם הידיעה!
בעלי אקספרס לא צריך לנחש מה התאריך האחרון לפתיחת מחלוקת, לא צריך לקרוא את הכללים, לא צריך לחשב, לא צריך לשים תזכורת. כל המידע ברור, נגיש + תזכורות מובנות, באופן הכי בסיסי והגיוני בכלל (ובפאקינג שנות האלפיים בפרט). באיביי התחושה היא שהם פשוט מנסים להסתיר מהלקוחות את הזכויות של הגנת הקונה, מי יודע, אולי יפספסו?
הפורום כאן מלא בגולשים שלא יודעים את הדבר הבסיסי הזה, ובכאלה שהחמיצו את המועד כי לא ידעו...
ולא זכור לי שראיתי אי פעם שאלה כזאת על עלי אקספרס, פשוט כי לא צריך! הכול פשוט.
למען הסר הספק, לא שאין חסרונות בעלי אקספרס או יתרונות אחרים של איביי; אבל הנקודה הבסיסית הזאת תמיד נראתה לי דפוקה, ואחרי שראיתי איך מיישמים אותה במקום אחר, עוד יותר.