דרך אחרת להסתכל על זה...
נניח שהיית יכולה עכשיו להשאיר לו נייטראלי או שלילי, זה היה עוזר למישהו? אולי זה היה משפר את התחושה שלך לכמה דקות... אבל נגיד שאני קונה חדשה ונכנסתי לחנות שלך ויש משהו שאני רוצה לקנות. הצצתי בפידבקים שלך, ראיתי את הנייטראלי הזה. אולי נכנסתי לראות את הפידבקים שנתת לאחרים. ואז אני רואה שהשארת פידבק "נקמה" להוא שהשאיר לך נייטראלי, ועכשיו אני בבעיה - זה מערער לי הבטחון לקנות אצלך. אולי תקרה שוב טעות, או שלא אהיה מרוצה מאיזושהי סיבה ולא אצליח לפתור את זה מולך, אז זה אומר שאני שמה את עצמי בסכנת פידבק? זאת בערך הסיבה שאני לא מחכה עם פידבקים, אני לא חושבת שהייתי מרגישה נוח להשאיר פידבק נקמה גם ככה. אולי במקרה של פידבק שברור שהוא לא מוצדק - למשל, אני מכירה מישהי (לא ישראלית) שקיבלה 5 שליליים בגלל שהקונה נאלצה לשלם מכס במדינה שלה. מצד שני, אם קונה שפוי רואה פידבק כזה אז הוא מייד מבין שזה לא באשמתי.