מתי אתם משאירים פידבק לקונה?

E i t a n 47

New member
מתי אתם משאירים פידבק לקונה?

אני כותב פידבק אחרי שהוא משאיר לי, אבל הקונים לא משאירים. אולי בגלל שלא כתבתי להם ראשון?...
 

RolyzCreations

New member
בדרך כלל אחרי שהקונה משאירה

אם עובר זמן מה והיא לא משאירה ואני יודעת שהחבילה נאספה, אני משאירה לה. ועדיין בערך רק חצי מהקונות משאירות פידבק.
 

onor

New member
אני איתך באותה סירה

אני משאירה רק אחרי שקיבלתי פידבק מהלקוחה. מה שהכי מעצבן זה שהן שולחות לי תודה בקונבו ועדיין לא משאירות פידבק. פעם בכמה זמן אני הולכת אחורה למכירות שנעשו לפני חודשיים ולא השאירו לי פידבק ומשאירה להם פידבק חיובי. אני חושבת שפשוט רוב האנשים לא שמים לב לעניין הפידבקים... מאוד מתסכל!
 

ifat36

New member
כנ"ל וגם המלצה...

אני שולחת פידבק רק אחרי ששולחים לי, אבל אם אני לא מקבלת פידבק אחרי כמה זמן, אני חוזרת לקונה ושואלת אותה אם קיבלה את הפריט ואם הכל לשביעות רצונה אם היא כותבת לי שקיבלה והכל בסדר, אני משאירה לה פידבק ומודיעה לה באופן אלגנטי ששמחתי מאד לשמוע שהכל בסדר ושהשארתי לה פידבק חיובי בדר"כ זה עובד יפעת
 

Annalis Jewelry

New member
אני הוספתי במסר לקונה

ב shop appearance למטה ניסוח כזה שלא מזמן הציעו כאן: The best way to let me know you have received the package is to leave feedback in my Etsy shop . Thanks:) xxxx וגם בהודעה עם מספר הדואר הרשום אני די חדשה ועדיין לא יכולה להסיק מסקנה אבל כן קבלתי כמה פידבקים בעקבות המסר ענהלי
 

glassarah

New member
אני לא מחכה שישאירו לי

אני בדרך כלל נכנסת לפידבקים פעם בשבוע בערך ומשאירה לכולם. אני יודעת שיש בזה סיכון מסויים ואני מבינה את אלה שנוהגים אחרת, אבל איכשהו זה תמיד נראה לי יותר הוגן. אני גם לא מתכתבת בקונבואים עם רוב הקונים שלי, אז בשבילי זאת הדרך להודות להם.
 

nbrosh

New member
גם אני משאירה מיד

אבל כן מתכתבת, כדי לסדר עניינים.
 

anatbarshalom

New member
אני אולי אכלתי אותה כי השארתי פידבק לפני שקבל

שקבלתי.... מישהו קנה ממני וראיתי ב-USPS שהתמונה נאספה די מזמן, אז הסקתי שהוא מאלו שלא משאירים פידבק. ו..................הנה אתמול, קבלתי ממנו פידבק נייטרלי!!!! אפילו פתחתי על זה היום שרשור: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ForumPage.aspx?ForumId=2231 באסה, אני לא יכולה להחזיר לו נייטרלי עכשיו, אבל הוא אולי עוד יסכים להתנשק איתי ולשנות.... הלקח שלי: לא נותנת יותר לאף אחד פידבק לפני שמקבלת.
 

glassarah

New member
דרך אחרת להסתכל על זה...

נניח שהיית יכולה עכשיו להשאיר לו נייטראלי או שלילי, זה היה עוזר למישהו? אולי זה היה משפר את התחושה שלך לכמה דקות... אבל נגיד שאני קונה חדשה ונכנסתי לחנות שלך ויש משהו שאני רוצה לקנות. הצצתי בפידבקים שלך, ראיתי את הנייטראלי הזה. אולי נכנסתי לראות את הפידבקים שנתת לאחרים. ואז אני רואה שהשארת פידבק "נקמה" להוא שהשאיר לך נייטראלי, ועכשיו אני בבעיה - זה מערער לי הבטחון לקנות אצלך. אולי תקרה שוב טעות, או שלא אהיה מרוצה מאיזושהי סיבה ולא אצליח לפתור את זה מולך, אז זה אומר שאני שמה את עצמי בסכנת פידבק? זאת בערך הסיבה שאני לא מחכה עם פידבקים, אני לא חושבת שהייתי מרגישה נוח להשאיר פידבק נקמה גם ככה. אולי במקרה של פידבק שברור שהוא לא מוצדק - למשל, אני מכירה מישהי (לא ישראלית) שקיבלה 5 שליליים בגלל שהקונה נאלצה לשלם מכס במדינה שלה. מצד שני, אם קונה שפוי רואה פידבק כזה אז הוא מייד מבין שזה לא באשמתי.
 

anatbarshalom

New member
לא הייתי משאירה פידבק נקמה, אבל זה היה משאיר

לי את האופציה לכתוב מה שאני רוצה- בין אם הייתי בוחרת בחיובי עם הסבר או בנייטרלי עם הסבר. נכון לעכשיו, אני כבר נתתי לו פידבק מעולה ואין לי כרגע מה לעשות מעבר ללחכות לרחמיו... חוץ מזה, אם זה מישהו שמבין קצת את מהות הפידבקים, אולי אם לא הייתי משאירה פידבק חיובי, הוא לא היה ממהר לתת לי נייטרלי כי הוא היה מבין שזה יכול לחזור אליו כמו בומרנג (ואפילו להיות נגטיב...) ואולי הוא היה בוחר לתקשר איתי אחרת כדי לנסות לפתור את המצב
 

תיגי

New member
אני משאירה כשאני שולחת את החבילה, לא יודעת אם

זה הדבר הנכון לעשות אבל מבחינתי כל עוד הלקוח שילם והיתה תקשורת טובה אז אין לי מה לבוא בתלונה....
 
אני משאירה פידבק ברגע שבוצעה העברת תשלום. אני

חושבת, שיש לעשות הפרדה בין המכירה שלי = פידבק ממני לבין קבלת המוצר לידי הלקוח. הוא כבר יבחר איזה פידבק לתת לי ברגע שיקבל את המוצר. אני לא ממתינה לקבל אלא נותנת קודם כל.הוא הלקוח.
 
למעלה