מתי הזמן הכי טוב לפרסם בעמוד העסקי בפייסבוק?

מתי הזמן הכי טוב לפרסם בעמוד העסקי בפייסבוק?

שלום.

יש לי דף עסקי לצילום סטילס.

אני משתדל לפרסם פרסום אחד בשבוע (פרויקט צילומי שעשיתי, בוק, או אלבום של מס' תמונות תחת נושא מסוים).

מתי הזמן הכי טוב לפרסם - מבחינת יום בשבוע ושעה?

אם זה משנה, כרגע אני עדיין ללא קידום ממומן, אלא מפרסם רק באלה שעשו לי לייק ולחברים בדף האישי שלי, וכמובן מנסה להגיל את מעגל החברים).
 
סטטוסים בפייסבוק

אני אתן לך את הכיוון ותתאים את משאבי הזמן שלך בהתאם:
בניהול דף עסקי ללא קמפיין ממומן עפ נתוני פייסבוק , אם אתה מעדכן 5 פוסטים בממוצע ליום הפוטנציאל חשיפה המקסימאלי שלך הוא להגיע ל 14% מה feed של הלייקים שלך.
משמע אם אתה לא מעדכן את העמוד הסיכויי שלך להיות אפקטיבי ללא קמפיין הוא מאד נמוך.
אגב אם סתם תכתוב פוסט שהוא סתם פרסומת אתה דווקה תוריד את האפקטיביות של העמוד שלך
 
לא הבנתי - המטרה "להפציץ" כדי להגיע לכמה שיותר חשיפה?!

גם ככה תעבורת הנתונים, לייקים וקשקושים עוברת כל גבול, אז אין לאנשים סבלנות כל היום לראות תמונה ועוד תמונה.

המטרה שלי, זה לפרסם פרויקטים ועבודות.

אגב, לא הבנתי למה אם אכתוב פוסט שהוא פרסומת, אוריד את אפקטיביות העמוד. זו המטרה, לא?
 
מה הזמן הכי טוב לפרסם בפייסבוק

היי דניאל אביב10,
מאחר ולכל עסק יש קהל יעד אחר, והשעות של אותו קהל הן אחרות.
עלייך לבדוק את הסטטיסטיקה של הדף שלך ולפי זה לפעול, ולא לפי סטטיסטיקה כללית.
תוכל לבדוק זאת ב"נתוני קבוצה" ואז "תפוצה"
 
אין לי קהל יעד.

פתחתי את הדף לפני כחודש ואת הפייסבוק לפני פחות משלושה חודשים.

יש לי כ 400 חברים ובדף העסקי יש לי כ 160 לייקים, רובם מהחברים ובני משפחה.

אני מקפיד לפרסם פעם בשבוע פרויקט צילומי כלשהו מסוג כזה או אחר - כדי להודיע על קיומי ולהיות בתודעה (וגם כדי להראות את הסגנון והעבודות).

אני יודע שיש שעות מסוימות שבאופן כללי מומלץ לפרסם - השאלה, מהן?
 
אין עסק ללא קהל יעד+ שעות פרסום בפסייבוק

אין דבר כזה "אין לי קהל יעד" כי אין עסק ללא קהל יעד
מתוך "החברים" שעשו לייק, ישנו גם קהל יעד, אנשים שמעוניינים בצילום (אם אתה צלם)
נכון, לא יעזור לך לייקים "מדומים" , לייקים של חברים, או ברכישה, אני אישית לא בטוחה שיש להם ערך,זה בסימן שאלה
כי מתוך אותם לייקים יש אולי 1% שהוא קהל היעד שלך
ולגבי השעות, בוא נאמר למשל שכל אלו שמבינים בקידום יפרסמו פוסט בשעה 15:00
ואז תהיה הצפה בשעה 15:00 כי כולם חושבים שזו השעה הנכונה, הפוסט שלך יבלע בין הפרסומים, ומה הפקת מזה בסופו של דבר?
 
לפי מה שאת אומרת - כן יש שעות טובות יותר לפרסום

אם כולם מפרסמים בזמן נתון - אז עדיף לפרסם בשעה שיש פחות סטטוסים, כדי שהסטטוס יבלוט.

אז שוב חוזרים לנקודה, שיש שעה כלשהי ביממה שעדיפה על פני האחרות. אני פשוט שואל - מהי ובאיזה יום.

לגבי קהל היעד - כולם הם קהל יעד. החל מתינוק שהוריו רוצים לצלם אותו, ועד לזוג בני 80 שרוצים להצטלם. אני לא מגביל את עצמי. אני מתעסק בפעולת הצילום ולא משנה לי מי נמצא מהעבר השני.
 
לא ממליץ לך לנסות ולהנדס

את הפוסטים שלך לפי שעות , פשוט תכתוב ותיתן לאלגוריתם של פייסבוק לעשות את העבודה, הרי גם כך הוא יציג את הסטאטוסים שלך בהתאם לדירוג העמוד ולמעורבות הלייקים שלך ( כמובן הכוונה לפוסטים רגילים ולא ממומנים )
 
למעלה