אולי בעוד שנתיים, עם סיום שלבמתי יהיה קישור ישיר מהדרום לנתב"ג?
האם יהיו רכבות ישרות מאשדוד/אשקלון לנתב"ג רק אחרי שייבנה הקו לוד-נתב"ג? ואם כן מתי זה צפוי לקרות...?
אם למישהו יש מפה טובה וברורה של הקואולי בעוד שנתיים, עם סיום שלב
א' של הקו המהיר ת"א-נתב"ג-מודיעין-ירושלים, והוא השלב בין נתב"ג למודיעין. אז, אולי, יחלו לסלול את משולש הרכבות בין לוד לנתב"ג ולרינתיה (המסילה הממשיכה צפונה לראש העין דרום).
באתר חדשות הרכבתאם למישהו יש מפה טובה וברורה של הקו
המתוכנן לי-ם והקו למודיעין שיעלה אותם מפה שמתחילה בת"א אני מתכווון....כי עד עכשיו אני לא לגמרי סגור על המסילה הזאת איפה היא מתחילה איפה היא מתפצלת...אם למישהו יש אפשרות להעלות לכאן..אני אשמח
מי אמר שזה יהיה???מתי יהיה קישור ישיר מהדרום לנתב"ג?
האם יהיו רכבות ישרות מאשדוד/אשקלון לנתב"ג רק אחרי שייבנה הקו לוד-נתב"ג? ואם כן מתי זה צפוי לקרות...?
דרך שכונת הרכבתמי אמר שזה יהיה???
אם וכאשר תהיה מסילה מלוד לנתב"ג... לדעתי יסעו שם רכבות מבאר-שבע... הרכבות מאשקלון לת"א ייסעו בכלל בקו החוף דרך ראשל"צ...
זה מה שהתכוונתי...דרך שכונת הרכבת
יהיו רכבות לנתב"ג מב"ש. אלו אכן יהיו הרכבות שבאות מב"ש, אולם במקום להמשיך לכיוון (כפר חב"ד/)ההגנה הם ימשיכו בקו הישן לכיוון רינתיה שיתחבר לנתב"ג מהצד השני. אין לי מושג מה תאריך היעד.
אתה לא חושב שלטובת הנוסעים מהדרוםזה מה שהתכוונתי...
לא נראה לי שיש צורך דחוף בחיבור בין לוד לנתב"ג... רוב האנשים לא נוסעים כל יום לנתב"ג וקיצור זמן הנסיעה לא כזה קריטי...
כבר כתבתי את דעתי בענין...אתה לא חושב שלטובת הנוסעים מהדרום
שווה לקצר את זמן הנסיעה לנתב"ג? אגב לדעתכם הרכבת מאשדוד לנתב"ג תיסע דרך תל אביב אם יהיה קיצור לוד-נתב"ג?
אבל למה להשאיר את המסילה חסרת שימושכבר כתבתי את דעתי בענין...
אין אפשרות שכל הרכבות שנוסעות בין לוד ות"א יעברו בנתב"ג... בעתיד הלא רחוק, כשייפתחו הקו למודיעין והקו המהיר לי-ם, יעברו בנתב"ג כל הרכבות מהכיוון הזה, ולא יישאר כמעט מקום לרכבות נוספות... מספיק שקו אחד לדרום יעבור בנתב"ג, והנוסעים לשאר היעדים יוכלו להחליף רכבת בלוד... נוסף לכך, הקו מאשדוד-אשקלון לת"א יהיה דרך ראשל"צ-מערב, ומאשדוד ללוד יסעו רכבות מעטות.
ממצב העבודות נראה שעד סוף השנהמתי יהיה קישור ישיר מהדרום לנתב"ג?
האם יהיו רכבות ישרות מאשדוד/אשקלון לנתב"ג רק אחרי שייבנה הקו לוד-נתב"ג? ואם כן מתי זה צפוי לקרות...?
כפר-חב"ד מול נתב"גמתי יהיה קישור ישיר מהדרום לנתב"ג?
האם יהיו רכבות ישרות מאשדוד/אשקלון לנתב"ג רק אחרי שייבנה הקו לוד-נתב"ג? ואם כן מתי זה צפוי לקרות...?
אין מקום להרחיב את תחנת נתב"גכפר-חב"ד מול נתב"ג
חשיבות חיבור נתב"ג ללוד, לשימוש רכבות נוסעים הוא בחשיבות עליונה. בכפר חב"ד עוצרות שלוש וחצי רכבות מדי יום. אין לי ספק שברגע שיווצר חיבור בין נתב"ג ללוד, הוא יהיה החיבור העיקרי לרכבות הבאות מדרום, כלומר מבאר-שבע ומירושלים (מלחה + בניני האומה תובב"א) למרכז, חיבור שכזה יאפשר גם לירושלמים ודרומיים להגיע גם כן למוצאה האווירי של מדינת ישראל, בנוחות. החשש שלי, הוא שיווצר צוואר בקבוק חדש בין תחנת ההגנה לנתב"ג ותדרש הוספת מסילה שלישית ואפילו רביעית בתוואי. האם מישהו יודע אם קיימת האפשרות להוסיף מסילות במנהרות השונות בתוואי? האם יש מקום בתחנת נתב"ג להוספת רציפים שידרשו לאור העומס הצפוי? נראה לי שפנינו לפקק חדש, בהמשכו של ציר האיילון, חלם בהתהוותה.
מבנייני האומהאין מקום להרחיב את תחנת נתב"ג
אולי אפשר לסלול מסילה עוקפת, אבל היא לא תיכנס לתחנה. יש תכניות לשלילת מסילה שלישית (ואולי אפילו רביעית) בין המחלף הרכבתי שבצומת גנות לתל אביב. לא ברור מתי הן יתממשו. אגב, ממה שכתבת השתמע כאילו הקו מבנייני האומה יעבור בלוד, וזה לא מתוכנן לקרות.
לא פאתי מודיעין...מבנייני האומהלנתב"ג
ולייתר דיוק, בנייני האומה, (מבשרת), פאתי מודיעין, נתב"ג, ההגנה וגו'.
גם הסיכוי לקו המהיר לירושלים...לא פאתי מודיעין...
כמה פעמים אני צריך לחזור על זה? הפיצול בין המסילות לירושלים ולמודיעין יהיה בצומת דניאל (ליד כפר דניאל). בשלב הראשון תהיה שם רק תחנת תפעולית כנראה. תחנת פאתי מודיעין זה משהו אחר. בעניין מבשרת: לצערי, ככל שהזמן עובר ואין התייחסות תקשורתית לצורך בתחנה במבשרת, הסיכויים לתחנה שם פוחתים והולכים.
אני לא מסכים איתךגם הסיכוי לקו המהיר לירושלים...
הייתה על זה כתבה שלשום ב"הארץ"
ראה את הקו הישן לירושליםאני לא מסכים איתך
אולי יהיו עיכובים, אבל מתישהו זה יקרה. חוצמזה, ממתי הירוקים מצליחים למנוע משהו?
לא לא לאראה את הקו הישן לירושלים
הוא עתיד להיות "פיל לבן" "בזכות" התנגדות הירוקים לכריית מנהרות לאורך נחל שורק, ולקצר את עיקוליו הרבים. אילו היו מישרים את העקומות בדרך לירושלים ומאריכים את הקו החדש לחאן ולמרכז העיר לא היה צורך בהקמת קו חדש ובעייתי מכל מובן שהוא וחדש בדרך לירושלים. אילו ר"י הייתה משתמשת ברכבות נוטות לא היה צריך לסגור את הקו לשבע שנים וזמן הנסיעה היה 45 ד' בקושי, זמן סביר לכל הדעות.
וחוזרים לנק' ההתחלהלא לא לא
זאת בכלל לא היתה הכוונה, ומי ש"הרג" את חלופה G1 (הקו הישן ה"מקוצר") היה משרד התחבורה ולא הירוקים. ההחלטה הזאת היתה מוצדקת לחלוטין כי קו A1 לא רק קצר יותר, אלא גם מחבר את עיר התיירות החשובה ביותר בארץ (הפתעה - לא אילת!) עם נמל התעופה הבינלאומי. עם רכבות רוכנות (טילטינג) או בלי, הקו הישן דרש שיפוץ נרחב, וזה מה שנעשה עכשיו, באיחור רב. גם כאן הירוקים לא הצליחו למנוע את הרס הנוף.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.