מתי יהיה קישור ישיר מהדרום לנתב"ג?

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
עומרסי - מספר הבהרות ותיקונים

כפר-חב"ד מול נתב"ג
חשיבות חיבור נתב"ג ללוד, לשימוש רכבות נוסעים הוא בחשיבות עליונה. בכפר חב"ד עוצרות שלוש וחצי רכבות מדי יום. אין לי ספק שברגע שיווצר חיבור בין נתב"ג ללוד, הוא יהיה החיבור העיקרי לרכבות הבאות מדרום, כלומר מבאר-שבע ומירושלים (מלחה + בניני האומה תובב"א) למרכז, חיבור שכזה יאפשר גם לירושלמים ודרומיים להגיע גם כן למוצאה האווירי של מדינת ישראל, בנוחות. החשש שלי, הוא שיווצר צוואר בקבוק חדש בין תחנת ההגנה לנתב"ג ותדרש הוספת מסילה שלישית ואפילו רביעית בתוואי. האם מישהו יודע אם קיימת האפשרות להוסיף מסילות במנהרות השונות בתוואי? האם יש מקום בתחנת נתב"ג להוספת רציפים שידרשו לאור העומס הצפוי? נראה לי שפנינו לפקק חדש, בהמשכו של ציר האיילון, חלם בהתהוותה.
עומרסי - מספר הבהרות ותיקונים
ראשית, בכפר חב"ד לא עוצרות 3 וחצי רכבות ביום כי אם קרוב ל-40 או אף יותר רכבות ביממה. שנית, נתב"ג כתחנת רכבת קיימת בדיוק חצי שנה, מאמצע אוקט' 04' בעוד שכפר חב"ד כתחנת רכבת קיימת משנות ה-50 או ה-60. לכן אין כאן עניין של לחצים פוליטיים ו/או סחטנות דתית או משהו בסגנון. התחנה הזאת, חב"ד, מסתבר, משרתת יותר נוסעים מבאר יעקב, עתלית או בני ברק. כמה מאות נוסעים ביממה משתמשים בשירותיה. ביניהם חיילים ממחנה צריפין.
 

ה ו מ ר

New member
"קובי לו" - אתה לא מוותר?

עומרסי - מספר הבהרות ותיקונים
ראשית, בכפר חב"ד לא עוצרות 3 וחצי רכבות ביום כי אם קרוב ל-40 או אף יותר רכבות ביממה. שנית, נתב"ג כתחנת רכבת קיימת בדיוק חצי שנה, מאמצע אוקט' 04' בעוד שכפר חב"ד כתחנת רכבת קיימת משנות ה-50 או ה-60. לכן אין כאן עניין של לחצים פוליטיים ו/או סחטנות דתית או משהו בסגנון. התחנה הזאת, חב"ד, מסתבר, משרתת יותר נוסעים מבאר יעקב, עתלית או בני ברק. כמה מאות נוסעים ביממה משתמשים בשירותיה. ביניהם חיילים ממחנה צריפין.
"קובי לו" - אתה לא מוותר?
כרגיל אתה מחפש עם מי לריב? קורא לי באופן מזלזל? לך חפש עם מי לריב, זה לא יהיה איתי.
 

קובי לו

New member
אם אתה מתייחס לכינוי הקודם שלך

"קובי לו" - אתה לא מוותר?
כרגיל אתה מחפש עם מי לריב? קורא לי באופן מזלזל? לך חפש עם מי לריב, זה לא יהיה איתי.
אם אתה מתייחס לכינוי הקודם שלך
כמזלזל, זו בעיה שלך. לא מחפש לריב עם אף אחד, אפילו לא איתך.
 

קובי לו

New member
ועוד משהו

כפר-חב"ד מול נתב"ג
חשיבות חיבור נתב"ג ללוד, לשימוש רכבות נוסעים הוא בחשיבות עליונה. בכפר חב"ד עוצרות שלוש וחצי רכבות מדי יום. אין לי ספק שברגע שיווצר חיבור בין נתב"ג ללוד, הוא יהיה החיבור העיקרי לרכבות הבאות מדרום, כלומר מבאר-שבע ומירושלים (מלחה + בניני האומה תובב"א) למרכז, חיבור שכזה יאפשר גם לירושלמים ודרומיים להגיע גם כן למוצאה האווירי של מדינת ישראל, בנוחות. החשש שלי, הוא שיווצר צוואר בקבוק חדש בין תחנת ההגנה לנתב"ג ותדרש הוספת מסילה שלישית ואפילו רביעית בתוואי. האם מישהו יודע אם קיימת האפשרות להוסיף מסילות במנהרות השונות בתוואי? האם יש מקום בתחנת נתב"ג להוספת רציפים שידרשו לאור העומס הצפוי? נראה לי שפנינו לפקק חדש, בהמשכו של ציר האיילון, חלם בהתהוותה.
ועוד משהו
ברור שנתב"ג חשובה יותר מכפר חב"ד. שלא אובן שלא כהלכה. אם הברירה היא כפר חב"ד או נתב"ג ברור שהבחירה צריכה להיות נמל התעופה הבין לאומי של ישראל על שם דוד בן גוריון.
 

ה ו מ ר

New member
קובי לו - מספר עובדות

ועוד משהו
ברור שנתב"ג חשובה יותר מכפר חב"ד. שלא אובן שלא כהלכה. אם הברירה היא כפר חב"ד או נתב"ג ברור שהבחירה צריכה להיות נמל התעופה הבין לאומי של ישראל על שם דוד בן גוריון.
קובי לו - מספר עובדות
בכפר חב"ד עוצרות 32 רכבות מדי יום (16 בכל כיוון). לעצם דבריך: ראשית התנגדת לדברי (כצפוי) ביטלת אותם וכתבת בטון מזלזל ואילו בהודעה השנייה שלך, הסכמת איתי. טענתי היא פשוטה - חיבור נתב"ג
לוד ושידרוג של הקו הקיים לירושלים, בשילוב עם רכבות טילטינג, הארכה של הקו הקיים לתחנת החאן ולמרכז העיר יצרו את הפתרון היעיל ביותר והזול ביותר האפשרי. הרי לך, כולם מרוצים - הקו שאתה אוהב יהיה שימושי, נתב"ג תחובר לירושלים ולדרום וכולם יהיו מרוצים. את תחנת כפר-חב"ד אפשר יהיה לחבר למסלול פרוורי, לרכבת הבאה מאשקלון/אשדוד/רחובות לתל-אביב.
 

קובי לו

New member
שים לב שבתגובה הראשונה שלי

קובי לו - מספר עובדות
בכפר חב"ד עוצרות 32 רכבות מדי יום (16 בכל כיוון). לעצם דבריך: ראשית התנגדת לדברי (כצפוי) ביטלת אותם וכתבת בטון מזלזל ואילו בהודעה השנייה שלך, הסכמת איתי. טענתי היא פשוטה - חיבור נתב"ג
לוד ושידרוג של הקו הקיים לירושלים, בשילוב עם רכבות טילטינג, הארכה של הקו הקיים לתחנת החאן ולמרכז העיר יצרו את הפתרון היעיל ביותר והזול ביותר האפשרי. הרי לך, כולם מרוצים - הקו שאתה אוהב יהיה שימושי, נתב"ג תחובר לירושלים ולדרום וכולם יהיו מרוצים. את תחנת כפר-חב"ד אפשר יהיה לחבר למסלול פרוורי, לרכבת הבאה מאשקלון/אשדוד/רחובות לתל-אביב.
שים לב שבתגובה הראשונה שלי
לא הבעתי שום התנגדות לדבריך. פשוט תיקנתי עובדה שגויה. טענת על 3 וחצי רכבות ביום בעוד שיש 32. אני כתבתי קרוב ל-40 כי לא בצעתי בדיקה. 32 הרבה הרבה יותר קרוב ל-40 מאשר ל-3.5, זו עובדה מתמטית. חוץ מזה לא תראה גם בתגובה הראשונה שום חוסר הסכמה או התנגדות. רק רציתי לידע את כולם שלא יווצר רושם שכפר חב"ד עדיפה על נתב"ג בגלל שיקולים פוליטיים ו/או דתיים. לא, זה נבע מסיבות היסטוריות טהורות (אי קיום נתב"ג עד לפני שנה וכן קיום כפר חב"ד לפני 50 שנה). בקשר להארכת הקו עד לחאן. אין לי בעיה עם זה ובתנאי שישאירו את התחנה במלחה. היא תשרת אנשים עם רכב פרטי שיהיה להם היכן לחנות וגם את עובדי הגן הטכנולוגי ואת עובדי ומבקרי קניון מלחה וצופים באצטדיון טדי. כמו שבבאר-שבע, חיפה ותל-אביב ואפילו כפ"ס יש יותר מתחנה אחת על אותו קו רכבות, גם בירושלים אפשר צריך וראוי שיהיו יותר מתחנה אחת על הקו הזה. אל תשכח שהוא משרת גם את תושבי בית שמש, הזכאים גם הם לרכבת לעיר הבירה שהיא עיר המטרופולין של בית שמש.
 

shlo50s

New member
חשוב לקרוא

שים לב שבתגובה הראשונה שלי
לא הבעתי שום התנגדות לדבריך. פשוט תיקנתי עובדה שגויה. טענת על 3 וחצי רכבות ביום בעוד שיש 32. אני כתבתי קרוב ל-40 כי לא בצעתי בדיקה. 32 הרבה הרבה יותר קרוב ל-40 מאשר ל-3.5, זו עובדה מתמטית. חוץ מזה לא תראה גם בתגובה הראשונה שום חוסר הסכמה או התנגדות. רק רציתי לידע את כולם שלא יווצר רושם שכפר חב"ד עדיפה על נתב"ג בגלל שיקולים פוליטיים ו/או דתיים. לא, זה נבע מסיבות היסטוריות טהורות (אי קיום נתב"ג עד לפני שנה וכן קיום כפר חב"ד לפני 50 שנה). בקשר להארכת הקו עד לחאן. אין לי בעיה עם זה ובתנאי שישאירו את התחנה במלחה. היא תשרת אנשים עם רכב פרטי שיהיה להם היכן לחנות וגם את עובדי הגן הטכנולוגי ואת עובדי ומבקרי קניון מלחה וצופים באצטדיון טדי. כמו שבבאר-שבע, חיפה ותל-אביב ואפילו כפ"ס יש יותר מתחנה אחת על אותו קו רכבות, גם בירושלים אפשר צריך וראוי שיהיו יותר מתחנה אחת על הקו הזה. אל תשכח שהוא משרת גם את תושבי בית שמש, הזכאים גם הם לרכבת לעיר הבירה שהיא עיר המטרופולין של בית שמש.
חשוב לקרוא
לכל האנשים חלופה A1היא חשוב לכל מי שבא מכיון תא אך לא לשכוח צריך לחבר את תחנת ביניני האומה למלחה עם שתי תחנות באמצע חוץ ממלחה אפילו שלוש כל זה בשביל תושבי תא וצפונה עד שילמדו להשתמש במסילה של ראש העין דרום לעקוף את תא המפגש יהיה בלודנראה לי שזה יחסוך זמן למי שבא מהצפון לפחות אחת לשעה ואחת דרך תא שידרוג הקו הנוכחי שנפתח הוא מבורך והוא לא יהיה פיל לבן אם ידעו איך להשתמש בו מכיוון שדרך A1 אי אפשר להביא סחורות לירושלים וכן קו A1עובר בתחנה בפאתי מודיעין אלא אם מישהו יוכיח לי אחרת את האופציה של קיצור הקו לירשלים G1 במנהרותהוא יהיה כדאי מכיוון שצריך לפתח את מטרופולין באר שבע והנגב בכלל המלצתי היא שבמקביל לקיצור הקו G1 יקימו מסילה שתצא קצת אחרי קרית גת לכיוון בית שמש אני מוסיףתמונה שתמחיש את דברי הוספת תגובה בחלון נפרד שם: shlo50s נושא: [סמיילים וסימנים לנושא] תוכן: [סמיילים וסימנים לתוכן]
 

nitsansh

New member
מה הקשר בין G1 והקו לב"ש???

חשוב לקרוא
לכל האנשים חלופה A1היא חשוב לכל מי שבא מכיון תא אך לא לשכוח צריך לחבר את תחנת ביניני האומה למלחה עם שתי תחנות באמצע חוץ ממלחה אפילו שלוש כל זה בשביל תושבי תא וצפונה עד שילמדו להשתמש במסילה של ראש העין דרום לעקוף את תא המפגש יהיה בלודנראה לי שזה יחסוך זמן למי שבא מהצפון לפחות אחת לשעה ואחת דרך תא שידרוג הקו הנוכחי שנפתח הוא מבורך והוא לא יהיה פיל לבן אם ידעו איך להשתמש בו מכיוון שדרך A1 אי אפשר להביא סחורות לירושלים וכן קו A1עובר בתחנה בפאתי מודיעין אלא אם מישהו יוכיח לי אחרת את האופציה של קיצור הקו לירשלים G1 במנהרותהוא יהיה כדאי מכיוון שצריך לפתח את מטרופולין באר שבע והנגב בכלל המלצתי היא שבמקביל לקיצור הקו G1 יקימו מסילה שתצא קצת אחרי קרית גת לכיוון בית שמש אני מוסיףתמונה שתמחיש את דברי הוספת תגובה בחלון נפרד שם: shlo50s נושא: [סמיילים וסימנים לנושא] תוכן: [סמיילים וסימנים לתוכן]
מה הקשר בין G1 והקו לב"ש???
כשיהיה הקו המהיר, אפשר יהיה לנסוע מבאר-שבע לי-ם עם החלפה בנתב"ג וזה יהיה יותר מהיר מהקו דרך בית-שמש... הקו הנוכחי יאבד מחשיבותו (שגם ככה היא לא גדולה) ברגע שייפתח קו הרכבת המהיר, ויישאר לשרת את הנוסעים מירושלים לבית-שמש ורמלה, את חובבי הנוף ובעיקר את רכבות המשא... לכן לא היה כדאי להשקיע יותר מהמינימום הנחוץ כדי להפעיל אותו, ובטח אין צורך לזרוק עליו כסף בעתיד...
 

OMER G17

New member
הוא מתכוון שיהיה קישור רכבתי כזה:

מה הקשר בין G1 והקו לב"ש???
כשיהיה הקו המהיר, אפשר יהיה לנסוע מבאר-שבע לי-ם עם החלפה בנתב"ג וזה יהיה יותר מהיר מהקו דרך בית-שמש... הקו הנוכחי יאבד מחשיבותו (שגם ככה היא לא גדולה) ברגע שייפתח קו הרכבת המהיר, ויישאר לשרת את הנוסעים מירושלים לבית-שמש ורמלה, את חובבי הנוף ובעיקר את רכבות המשא... לכן לא היה כדאי להשקיע יותר מהמינימום הנחוץ כדי להפעיל אותו, ובטח אין צורך לזרוק עליו כסף בעתיד...
הוא מתכוון שיהיה קישור רכבתי כזה:
פרברי: בית שמש-ירושלים וקריית גת-באר שבע ובין עירוני בין ארבע הערים האלו...לא שאני אומר שהוא בהכרח צודק אבל זה מה שהוא התכוון...אני דדוקא נוטה להסכים איתך שחבל בדיעבד שלא דאגו קצת יותר לקו הישן אבל כרגע צריך להתרכז בבניית הקו המהיר לי-ם בקשר לחיבור לנתב"ג אני מזכיר לכם שבהרבה מהמקרים מדובר על שעות לילה מאוחרות/בוקר מוקדמות שבהן אין רכבות אחרות ולכן חובה לדאוג לרכבות שייצאו מבאר שבע אשקלון אשדוד יבנה רחובות וראשל"צ ויגיעו אל נתב"ג...אני כמובן בעד החיבור לוד-נתב"ג
 

shlo50s

New member
זה נראה לך מוגזם שצריך להגיע ל

מה הקשר בין G1 והקו לב"ש???
כשיהיה הקו המהיר, אפשר יהיה לנסוע מבאר-שבע לי-ם עם החלפה בנתב"ג וזה יהיה יותר מהיר מהקו דרך בית-שמש... הקו הנוכחי יאבד מחשיבותו (שגם ככה היא לא גדולה) ברגע שייפתח קו הרכבת המהיר, ויישאר לשרת את הנוסעים מירושלים לבית-שמש ורמלה, את חובבי הנוף ובעיקר את רכבות המשא... לכן לא היה כדאי להשקיע יותר מהמינימום הנחוץ כדי להפעיל אותו, ובטח אין צורך לזרוק עליו כסף בעתיד...
זה נראה לך מוגזם שצריך להגיע ל
נתבג כדי לנסוע לירושלים מהר תמדוד מרחקים באתר של משרד הפנים האופציה שציינתי היא לפי דעתי הכי טובה בשביל אשקלון קו העיירות ודרומה
 

nitsansh

New member
מה שחשוב זה הזמן, לא המרחק

זה נראה לך מוגזם שצריך להגיע ל
נתבג כדי לנסוע לירושלים מהר תמדוד מרחקים באתר של משרד הפנים האופציה שציינתי היא לפי דעתי הכי טובה בשביל אשקלון קו העיירות ודרומה
מה שחשוב זה הזמן, לא המרחק
זמן הנסיעה מי-ם לנתב"ג יהיה כ-20 דקות, ומנתב"ג לב"ש כ-40 דקות.
 

shlo50s

New member
אשמח לדעת איך כיום הנסיעה מבאר 7

מה שחשוב זה הזמן, לא המרחק
זמן הנסיעה מי-ם לנתב"ג יהיה כ-20 דקות, ומנתב"ג לב"ש כ-40 דקות.
אשמח לדעת איך כיום הנסיעה מבאר 7
ללוד לוקחת 57 דקות תוסיף עוד חמש דקות לפחות עד לנתבג אם לא 10 וזה יוצא 57+10+20=87 מבאר שבע לירושלים מבאר שבע לקריית גת זה נסיעה של 30 דקות כיום מבית שמש למלחה 37 אם לא ימנהרו חלק מהקו (כולי תקווה שכן) המרחק מנתבג לירושלים הוא 43-45 ק"מ וזהו המרחק גם מקרית גת ללוד פחות או יותר ואילו המרחק בין קרית גת לבית שמש בקו אוירי הוא 26 עם עיקולים של מסילה 30 תהיה חשיבות גדולה לחיבור התחנות מלחה וביניני האומה זה יהיה גדול צריכים לחשוב על זה עכשיו ומה שיותר מהר לביצוע יותר טוב
 

mucool2

New member
כשהקו המהיר לירושלים יהיה קיים,

אשמח לדעת איך כיום הנסיעה מבאר 7
ללוד לוקחת 57 דקות תוסיף עוד חמש דקות לפחות עד לנתבג אם לא 10 וזה יוצא 57+10+20=87 מבאר שבע לירושלים מבאר שבע לקריית גת זה נסיעה של 30 דקות כיום מבית שמש למלחה 37 אם לא ימנהרו חלק מהקו (כולי תקווה שכן) המרחק מנתבג לירושלים הוא 43-45 ק"מ וזהו המרחק גם מקרית גת ללוד פחות או יותר ואילו המרחק בין קרית גת לבית שמש בקו אוירי הוא 26 עם עיקולים של מסילה 30 תהיה חשיבות גדולה לחיבור התחנות מלחה וביניני האומה זה יהיה גדול צריכים לחשוב על זה עכשיו ומה שיותר מהר לביצוע יותר טוב
כשהקו המהיר לירושלים יהיה קיים,
גם המסילה בין לוד לבאר שבע תהיה כפולה ומיושרת, וזמן הנסיעה מבאר שבע ללוד יהיה פחות מ-40 דקות, ולזה ניצן התכוון כנראה. מה שקובע זה לא רק זמן הנסיעה, אלא גם סדר עדיפויות וביקוש לעומת הרווח. קיצור זמן הנסיעה מבאר שבע לירושלים ב-10 (ואפילו 20) דקות לא מצדיק סלילת מסילה באורך 30 ק"מ וגם חציבת מנהרות מסיבית (תוואי G1). יכול להיות שבעוד כמה שנים תהיה לזה הצדקה. כרגע יש לרכבת ישראל כמה דברים יותר חשובים.
 

shlo50s

New member
אם ירצו לפתח את הנגב אז יצטרכו

כשהקו המהיר לירושלים יהיה קיים,
גם המסילה בין לוד לבאר שבע תהיה כפולה ומיושרת, וזמן הנסיעה מבאר שבע ללוד יהיה פחות מ-40 דקות, ולזה ניצן התכוון כנראה. מה שקובע זה לא רק זמן הנסיעה, אלא גם סדר עדיפויות וביקוש לעומת הרווח. קיצור זמן הנסיעה מבאר שבע לירושלים ב-10 (ואפילו 20) דקות לא מצדיק סלילת מסילה באורך 30 ק"מ וגם חציבת מנהרות מסיבית (תוואי G1). יכול להיות שבעוד כמה שנים תהיה לזה הצדקה. כרגע יש לרכבת ישראל כמה דברים יותר חשובים.
אם ירצו לפתח את הנגב אז יצטרכו
לסלול מסילה חדשה ואתG1 כבר מביאים את הציוד אז שיסיימו עם המנהרות הA1 אז ורק אז יעברו וחוץ מזה תסתכל במה שאתה עשית ותראה שגם אתה עשית אם אני לא טועה קו מבאר שבע לבית שמש
 

אדיה

New member
בקשר לתוואי

כשהקו המהיר לירושלים יהיה קיים,
גם המסילה בין לוד לבאר שבע תהיה כפולה ומיושרת, וזמן הנסיעה מבאר שבע ללוד יהיה פחות מ-40 דקות, ולזה ניצן התכוון כנראה. מה שקובע זה לא רק זמן הנסיעה, אלא גם סדר עדיפויות וביקוש לעומת הרווח. קיצור זמן הנסיעה מבאר שבע לירושלים ב-10 (ואפילו 20) דקות לא מצדיק סלילת מסילה באורך 30 ק"מ וגם חציבת מנהרות מסיבית (תוואי G1). יכול להיות שבעוד כמה שנים תהיה לזה הצדקה. כרגע יש לרכבת ישראל כמה דברים יותר חשובים.
בקשר לתוואי
קודם כל במספר הודעות בפורום עמדתי על היתרונות של קו בין באר שבע לירושלים שלא יחייב החלפת רכבת בלוד, נתב"ג, רמלה או תל אביב. אתה צודק בהחלט שיש דברים בעדיפות גבוהה יותר מחציבה מסיבית לטובת הקו האמור אבל לא צריך לחצוב "דוך" את הקטע בית שמש - קרית גת. אפשר בהחלט להסתפק בסלילה של כ 3 ק"מ במקביל לכביש מס 3. אם מעיינים במפת הרכבת דומני שזוהי נקודת האופטימום לחיבור שתי הערים כשמנסים לאזן בין הרצון לחסוך בזמן והרצון לחסוך בכסף. העלות? הייתי מנחש כמו עלות הסלילה בין נורדאו וסוקולוב בכפר סבא.
 

nitsansh

New member
אבל עדיין הקו הישן לי-ם יהיה איטי

בקשר לתוואי
קודם כל במספר הודעות בפורום עמדתי על היתרונות של קו בין באר שבע לירושלים שלא יחייב החלפת רכבת בלוד, נתב"ג, רמלה או תל אביב. אתה צודק בהחלט שיש דברים בעדיפות גבוהה יותר מחציבה מסיבית לטובת הקו האמור אבל לא צריך לחצוב "דוך" את הקטע בית שמש - קרית גת. אפשר בהחלט להסתפק בסלילה של כ 3 ק"מ במקביל לכביש מס 3. אם מעיינים במפת הרכבת דומני שזוהי נקודת האופטימום לחיבור שתי הערים כשמנסים לאזן בין הרצון לחסוך בזמן והרצון לחסוך בכסף. העלות? הייתי מנחש כמו עלות הסלילה בין נורדאו וסוקולוב בכפר סבא.
אבל עדיין הקו הישן לי-ם יהיה איטי
מהקו החדש... אם רוצים לעשות חיבור ישיר בין י-ם והנגב, יותר משתלם לעשות מסעף שיחבר את הקו החדש לי-ם ללוד, כמו שיהיה חיבור בין לוד ונתב"ג...
 

wantok

New member
שכחתם משהו...

אבל עדיין הקו הישן לי-ם יהיה איטי
מהקו החדש... אם רוצים לעשות חיבור ישיר בין י-ם והנגב, יותר משתלם לעשות מסעף שיחבר את הקו החדש לי-ם ללוד, כמו שיהיה חיבור בין לוד ונתב"ג...
שכחתם משהו...
בכל הדיונים על קו ב"ש י-ם אתם מתעלמים מהמסילה המתוכננת לאורך כביש 431. מסילה זו תחצה את מסילת נען-לוד (לדעתי במחלף רכבתי) וכן תתחבר למשולש המסילות נתב"ג מודיעין ירושלים בסמוך לתחנת דניאל (שוב לדעתי במחלף רכבתי). כאשר המסילה תהיה קיימת, מתבקש קו ישיר ב"ש ירושלים (דרך נען דניאל ו-A1). להערכתי נסיעה זו תארך כ- 55 דקות. אולי אפילו פחות. בלי עצירות, ובלי החלפת רכבות...
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif

שכחתם משהו...
בכל הדיונים על קו ב"ש י-ם אתם מתעלמים מהמסילה המתוכננת לאורך כביש 431. מסילה זו תחצה את מסילת נען-לוד (לדעתי במחלף רכבתי) וכן תתחבר למשולש המסילות נתב"ג מודיעין ירושלים בסמוך לתחנת דניאל (שוב לדעתי במחלף רכבתי). כאשר המסילה תהיה קיימת, מתבקש קו ישיר ב"ש ירושלים (דרך נען דניאל ו-A1). להערכתי נסיעה זו תארך כ- 55 דקות. אולי אפילו פחות. בלי עצירות, ובלי החלפת רכבות...
 

nitsansh

New member
לא הבנתי איפה תהיה המסילה הזו...

שכחתם משהו...
בכל הדיונים על קו ב"ש י-ם אתם מתעלמים מהמסילה המתוכננת לאורך כביש 431. מסילה זו תחצה את מסילת נען-לוד (לדעתי במחלף רכבתי) וכן תתחבר למשולש המסילות נתב"ג מודיעין ירושלים בסמוך לתחנת דניאל (שוב לדעתי במחלף רכבתי). כאשר המסילה תהיה קיימת, מתבקש קו ישיר ב"ש ירושלים (דרך נען דניאל ו-A1). להערכתי נסיעה זו תארך כ- 55 דקות. אולי אפילו פחות. בלי עצירות, ובלי החלפת רכבות...
לא הבנתי איפה תהיה המסילה הזו...
תחצה את מסילת נען-לוד... איפה? מדרום לרמלה? איפה תתחבר למסילת י-ם-ת"א?? למה צריך את המסילה הזו? צריך רק לחבר בין לוד והקו החדש למודיעין-י-ם ליד נתב"ג... למה אתה מתכוון בביטוי "מחלף רכבתי"? צומת דו-מפלסי של 2 מסילות וחיבורים לכל הכיוונים??
 

OMER G17

New member
ושוב..אם מישהו יכול לצרף מפה/תרשים

לא הבנתי איפה תהיה המסילה הזו...
תחצה את מסילת נען-לוד... איפה? מדרום לרמלה? איפה תתחבר למסילת י-ם-ת"א?? למה צריך את המסילה הזו? צריך רק לחבר בין לוד והקו החדש למודיעין-י-ם ליד נתב"ג... למה אתה מתכוון בביטוי "מחלף רכבתי"? צומת דו-מפלסי של 2 מסילות וחיבורים לכל הכיוונים??
ושוב..אם מישהו יכול לצרף מפה/תרשים
זה יעזור לי מאוד להבין..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה