גם עכשו בכפר חב"ד עוצרות רק רכבות
פרבריות שיוצאות מרחובות... רכבות מאשדוד (ובעתיד הקרוב מאשקלון) לא עוצרות בכפר חב"ד וגם לא בבאר-יעקב.
גם עכשו בכפר חב"ד עוצרות רק רכבותקובי לו - מספר עובדות
בכפר חב"ד עוצרות 32 רכבות מדי יום (16 בכל כיוון). לעצם דבריך: ראשית התנגדת לדברי (כצפוי) ביטלת אותם וכתבת בטון מזלזל ואילו בהודעה השנייה שלך, הסכמת איתי. טענתי היא פשוטה - חיבור נתב"גלוד ושידרוג של הקו הקיים לירושלים, בשילוב עם רכבות טילטינג, הארכה של הקו הקיים לתחנת החאן ולמרכז העיר יצרו את הפתרון היעיל ביותר והזול ביותר האפשרי. הרי לך, כולם מרוצים - הקו שאתה אוהב יהיה שימושי, נתב"ג תחובר לירושלים ולדרום וכולם יהיו מרוצים. את תחנת כפר-חב"ד אפשר יהיה לחבר למסלול פרוורי, לרכבת הבאה מאשקלון/אשדוד/רחובות לתל-אביב.
פרבריות שיוצאות מרחובות... רכבות מאשדוד (ובעתיד הקרוב מאשקלון) לא עוצרות בכפר חב"ד וגם לא בבאר-יעקב.