מתי למשוך את החכה

מתי למשוך את החכה

פוסט ב"שיווק זורם": מתי למשוך את החכה Ifeel, קובי פומפן, 16.02.11 אין דבר קריטי יותר להצלחת תהליך המכירה מאשר עיתוי נכון. תובנות מביקורם של קובי פומפן וילדיו בפארק דיג קודם ערך, אחר כך תשלום כיצד קשור סיפור זה למכירות? קשור גם קשור! העיתוי שבו אנו מציגים את המוצר שלנו ומנסים למשוך בחכה, הוא פקטור קריטי להצלחה. ברור לכולנו שאם נציג ללקוח מוצר או שירות כשהצורך שלו חלש, ההשפעה עליו תהיה קטנה. כך גם ברור שאם נציג את המוצר או השירות כשהצורך של הלקוח חזק – ההשפעה תהיה משמעותית. קודם צורך, אחר כך פיתרון הצגה מוקדמת מדי לפני שפותחו צרכי הלקוח עלולה לייצר אפקט בומרנג, וניסיונות שלנו להעצים את הצורך יכשלו. רצוי קודם להעצים הצורך ורק לאחר מכן להציג המוצר. ואסיים בשאלה ששאל מאמן הכדורגל האגדי דוביד שווייצר את מרבית חניכיו: אתם יודעים מדוע הגיע הדג לצלחת? מפני שהוא פתח את הפה.
 
בני - שאלה בנוגע לבלוג, ברשותך...

האם מתפרסמים בו תכנים פרי עטך? מה מטרתו?
 
תכני בלוג "שיווק זורם" הם העברת מידע שוטף מהמ

הבלוג "שיווק זורם" הוא העברת מידע מהמדיה באופן שוטף בנושא שיווק, תוך ציטוט קטע מהכתבה בציון מקורה והפניה לקישורית לקרוא את הכתבה במלואה. המטרה היא לרכז לטובת הקוראים כתבות בנושאי שיווק מהמדיה האלקטרונית באופן שוטף. הכתבות הן לא פרי עטי, אלא פרי עטו של הכתב המצוין ומקבל קרדיט בבלוג. בעבר כתבתי הרבה בנושאי שיווק והייתי מכניס גם קטע מכתבתי לבלוג עם הפניה לכתבה המלאה, כמו לכל כתב וכתבה אחרת. חושבני שאני תורם לקהילה בריכוז הזה לתועלתם ועדכונם. לי אישית אין כל רווח מכך, פרט לרווח רגשי של הנאה מתרומה לקהילה. הבלוג השני שלי: "טיפ יומי להצלחה" יש בו טיפים וציטטות פרי עטי מספרי: "איך להצליח בחיים". גם כאן אין לי רווח אישי - להיפך אני תורם את הטיפים שבספר חינם לטובת הקהילה. כתבות שלי התפרסמו באתר מאמרים, רידר ובאתרי "אהב את ההצלחה". מקווה שעניתי לשאלתך.
 
למעלה