מתי נפתח העוקף החדש של בני ציון?
עד לפני כחצי שנה, אני זוכר שהעוקף של בני ציון, ממחלף הדרים עד למפגש הרכבת של געש היה כביש משובש יחסית (לפחות בחלקו המזרחי). היום נסעתי בו לאחר תקופה ארוכה בה לא נסעתי בו, והוא כעת סלול בצורה טובה ללא בורות ומהמורות, באופן שמאפשר לסוע בו במהירות של כ90 קמ"ש (אני חושב שמבחינה חוקית מותר 80 או 70 בחלקו). כעת כל מה שנותר הוא לבצע סלילה מחדש לחלקו המערבי של הכביש, ממפגש הרכבת ועד לכביש המקשר לכביש החוף - קטע של כ700-800 ק"מ והכביש יהיה מושלם. מדובר באלטרנטיבה חשובה לתושבי השרון בהגעה מכביש 4 לכביש 2, לעומת נסיעה דרך 553, כולל צומת דרור ומחלף פולג העמוסים לעייפה, או דרך הרמזורים הרבים של רעננה/הרצליה.
עד לפני כחצי שנה, אני זוכר שהעוקף של בני ציון, ממחלף הדרים עד למפגש הרכבת של געש היה כביש משובש יחסית (לפחות בחלקו המזרחי). היום נסעתי בו לאחר תקופה ארוכה בה לא נסעתי בו, והוא כעת סלול בצורה טובה ללא בורות ומהמורות, באופן שמאפשר לסוע בו במהירות של כ90 קמ"ש (אני חושב שמבחינה חוקית מותר 80 או 70 בחלקו). כעת כל מה שנותר הוא לבצע סלילה מחדש לחלקו המערבי של הכביש, ממפגש הרכבת ועד לכביש המקשר לכביש החוף - קטע של כ700-800 ק"מ והכביש יהיה מושלם. מדובר באלטרנטיבה חשובה לתושבי השרון בהגעה מכביש 4 לכביש 2, לעומת נסיעה דרך 553, כולל צומת דרור ומחלף פולג העמוסים לעייפה, או דרך הרמזורים הרבים של רעננה/הרצליה.