מתלבט בין מעילים צריך את העזרה שלכם:

dw drum

New member
מתלבט בין מעילים צריך את העזרה שלכם:

אני רוצה החורף הזה לקנות מעיל טוב שיהיה אופנתי ויתאים לרוב הבגדים.. אני מתלבט בין מעיל pea coat שזה מעיל מבד שמגיע עד המתניים עם כפתורים משני הצדדים (סגנון וינטג' כזה כמו של שנות ה30..) לבין מעיל עור בצבע שחור.. מה אתם ממליצים?
 
אלו שני דברים שונים. ד"א... המעיל עור בצילום

הוא דיי מקומט ואני מניח שזה בכוונה. האם זה מה שאתה רוצה - כולמר מעיל בסיגנון מקומט, שלדעתי האישית נראה ממש לא יפה? דעתי, ובגלל שאני לא יכול לעשות פה בחירה לצד אחד או לשני כי לא ניתן להשוות שני סיגנונות של מעילים שהבאת ובגלל שאלו שני פריטים שונים, שכדאי שיהיה לך גם מזה וגם מזה. ושוב, בקשר למעיל עור, תלך על משהו יותר קלאסי ונראה יותר טוב.
 
לאיזה צורך?

איפה אתה הולך ללבוש אותו? למה? כמה הוא עתיד לבלות על רצפה/כסא/קולב? ומה גנון הלבוש שלך שאיתו תלבש את המעיל? בעיקרון, מעיל עור יותר קל לאחסן מעונה לעונה, אבל אם אתה רוצה לכבס אותו - זו בעיה. מעיל צמר - ניקוי יבש ודי, אבל האחסון צריך להיות מאוד זהיר. בקיצור, תלוי מאוד ואל תתעלם גם מהמחיר.
 

dw drum

New member
אני מתכוון ללבוש אותו בחורף

אני מחפש מעיל שיתאים לי גם לאלגנט וגם ללבוש פשוט. שיהיה ליומיום וגם לאירועים ושישמור על מראה מכובד. המחירים לא רחוקים בהרבה.. השאלה איזה מהם יותר הולך ומוסיף למראה?
 
עכשיו הצצתי בכרטיס שלך

ובהתחשב בגילך - לך על העור. הוא פחות "לבוש" ורשמי. אפשר להתאים אותו גם לארועים כך שזה ייראה טוב ומסודר.
 

Shy Guy

New member
אני אוהב את שניהם. :)

אז זו התלבטות באמת די קשה..
אבל אם אתה חייב לבחור רק אחד מהם, אז הייתי ממליץ על מעיל העור. מבחינת שילוב עם בגדים אחרים, אני חושב שיהיה קצת יותר קל לשלב אותו ובעזרת שילוב נכון, יהיה אפשר להתאים אותו למראה יום-יומי ולערב. :) כשתחסוך קצת כסף, קנה גם את השני.
 

tamirk84

New member
נראה טוב

מאיפה ובכמה אפשר להשיג את המעיל בתמונה????
 

tomi127

New member
זה הרבה יותר יפה!!!!!

אני חולה על הז'קטים האלה (זה לא נראה כמו מעיל).. בכל מקרהמאיפה קונים כזה? וכמה הוא עולה? זה יפה ומדהים!!!
 
למעלה