מתלבט ומבקש מידע!!!

מתלבט ומבקש מידע!!!

שלום לכל משתתפי הפורום ברצוני להתייעץ לקבל מידע מאנשים שיש להם מידע בתחום? אני שף במקצועי בעל תעודות מתחילת עבודתי התעניינתי במזון בריא ויצירת מזון לאנשים עם צרכים מיוחדים (סכרת, צליאק ,וקרונס) לאחרונה התחלתי לקחת רציני את הנושא הזה וברצוני ללמוד תזונה להתפתח וללמוד יותר לעומק את התחום. השאלה היא היכן הייתם ממליצים לי ללמוד באוניברסיטה או במכללה לקבלת תואר ראשון בתזונה? או במכללה לרפואה משלימה ואז לקבל תעודה בתזונה קלינית טבעית מה שיותר מתחבר לתחום עבודתי? האם מכירים בתעודות אלה או שזה עוד נייר על הקיר? גם שעות הלימודים יותר נוחות במכללות אלה מכיוון שאני חייב לעבוד משרה מלאה. אני מאוד מתלבט האם התואר באוניברסיטה יותר רציני או שאפשר לדעתכם גם ללמוד במכללה לרפואה משלימה. מאוד אשמח לתגובה.
 
האוניברסיטה העברית

מסלול מדעי התזונה יכשיר אותך כדיאטן קליני. הלימודים מתקיימים בפקולטה לחקלאות ברחובות. תנאי קבלה קשים למדי ורצוי שיהיה לך רקע ריאלי - הרבה לימודי כימיה, סטטיקטיקה מתמטיקה וקצת פיזיקה. אפשר גם ללמוד במכללת אריאל או במכללת תל חי - תנאי קבלה קלים יותר. לגבי המכללות לרפואה משלימה - טוב, לדעתי האישית כל הנושא של רפואה טבעית, טבעונית, סינית וכו' הינם קשקוש. לא הייתי משקיעה כסף בלימודי "רפואה משלימה" ומקבלת לבסוף "תעודה" שאין מה לעשות איתה. בכל מקרה בלימודי תזונה מסודרים יש מקום גם להתמחויות ואני מניחה שתזונה צמחונית, טבעונית וכו' נלמדת גם היא.
 

albumin

New member
את צודקת לגבי מכללות לרפואה משלימה

הייתי אומר שמה שהולך שם זה קישקושיאדה אחת גדולה ומיותרת ואני אומר את זה מנסיון וכמובן שאם כבר מתכוונים ללמוד תזונה אז כדאי מאד להתאמץ קצת (ואפילו הרבה) כדי להבטיח קבלה למסלול מדעי התזונה באוניברסיטה העברית.
 
למעלה