מתלבט לגבי הקמת משרד פרסום! ../images/Emo183.gif
שלום לכם, אני מנהל מחלקת התקשורת באחת המכללות הגדולות בארץ, מבין התחומים שאני אחראי עליהם הוא שיווק ופרסום. האמת היא שבמכללה אנחנו שוקלים להקים ולבנות מחדש עניין הפרסום במכללה (כולל נייר משרדי, תדמית פרסומית לעיתונות, וכו..), אך הבעיה היא שנמאס לי להתעסק עם משרדי הפרסום כל הזמן, פעם הגיע האימל, פעם לא, פעם לא תיקנו את מה שרציתי, וכו.. לאחרונה הגשתי הצעה להקמת משרד פרסום פנימי עבור המכללה, במשרד הפרסום נרכוש מכשיר מקינטוש וסורק כולל התוכנות (מדובר השקעה חד פעמים והוצאה מוכרת עד 25,000 ש"ח), נעסיק גרפקאי מקצוען (בסכום חודשי עד 3000 ש"ח כבר יש כמה) שיבין את המערכת, ואת שאר ענייני הדפוס והגרפיקה כבר מסודרים במכללה (יש בית-דפוס שהמכללה עוסקת איתו כבר 15 שנה). שאלתי היא, האם הקמת משרד פרסום פנימי למכללה הוא צעד נכון? או שפשוט מאוד לקחת משרד פרסום שימשיך לעצבן את עובדי המחלקה וימשיך למשוך המון כסף מקופת המכללה?
שלום לכם, אני מנהל מחלקת התקשורת באחת המכללות הגדולות בארץ, מבין התחומים שאני אחראי עליהם הוא שיווק ופרסום. האמת היא שבמכללה אנחנו שוקלים להקים ולבנות מחדש עניין הפרסום במכללה (כולל נייר משרדי, תדמית פרסומית לעיתונות, וכו..), אך הבעיה היא שנמאס לי להתעסק עם משרדי הפרסום כל הזמן, פעם הגיע האימל, פעם לא, פעם לא תיקנו את מה שרציתי, וכו.. לאחרונה הגשתי הצעה להקמת משרד פרסום פנימי עבור המכללה, במשרד הפרסום נרכוש מכשיר מקינטוש וסורק כולל התוכנות (מדובר השקעה חד פעמים והוצאה מוכרת עד 25,000 ש"ח), נעסיק גרפקאי מקצוען (בסכום חודשי עד 3000 ש"ח כבר יש כמה) שיבין את המערכת, ואת שאר ענייני הדפוס והגרפיקה כבר מסודרים במכללה (יש בית-דפוס שהמכללה עוסקת איתו כבר 15 שנה). שאלתי היא, האם הקמת משרד פרסום פנימי למכללה הוא צעד נכון? או שפשוט מאוד לקחת משרד פרסום שימשיך לעצבן את עובדי המחלקה וימשיך למשוך המון כסף מקופת המכללה?