מתלבט לגבי הקמת משרד פרסום!

sam2

New member
מתלבט לגבי הקמת משרד פרסום! ../images/Emo183.gif

שלום לכם, אני מנהל מחלקת התקשורת באחת המכללות הגדולות בארץ, מבין התחומים שאני אחראי עליהם הוא שיווק ופרסום. האמת היא שבמכללה אנחנו שוקלים להקים ולבנות מחדש עניין הפרסום במכללה (כולל נייר משרדי, תדמית פרסומית לעיתונות, וכו..), אך הבעיה היא שנמאס לי להתעסק עם משרדי הפרסום כל הזמן, פעם הגיע האימל, פעם לא, פעם לא תיקנו את מה שרציתי, וכו.. לאחרונה הגשתי הצעה להקמת משרד פרסום פנימי עבור המכללה, במשרד הפרסום נרכוש מכשיר מקינטוש וסורק כולל התוכנות (מדובר השקעה חד פעמים והוצאה מוכרת עד 25,000 ש"ח), נעסיק גרפקאי מקצוען (בסכום חודשי עד 3000 ש"ח כבר יש כמה) שיבין את המערכת, ואת שאר ענייני הדפוס והגרפיקה כבר מסודרים במכללה (יש בית-דפוס שהמכללה עוסקת איתו כבר 15 שנה). שאלתי היא, האם הקמת משרד פרסום פנימי למכללה הוא צעד נכון? או שפשוט מאוד לקחת משרד פרסום שימשיך לעצבן את עובדי המחלקה וימשיך למשוך המון כסף מקופת המכללה?
 
מדובר בחישוב כלכלי מאד פשוט

יש לתמחר את עלויות הפעלת משרד הפרסום הפנימי (כולל העמסת עלויות עקיפות ועלויות הקמה בפריסה רב שנתית) ולהשוות זאת להוצאה של משרד הפרסום החיצוני. כל כלכלן מתחיל במכללה יוכל לעשות זאת.
 

צימט

New member
התעסקות עולה כסף

עד כאן הכל טוב יפה, אבל לא לקחת בחשבון את הדבר שעולה הכי הרבה כסף וזה הזמן שלך ושל המחלקה שלך, אבל מה עם זמן ההתעסקות אותו לא הכנסת לתחשיב, וגרפיקאי לבד לא יכול לעשות הכל צריך מעורבות שלכם שעולה כסף. חוץ מזה גרפיקאי שיעבוד בשביל 3000 שקל בחודש - מעלה ספקות רבות לגבי איכותו המקצועית. לדעתי עד היום חוויתם משרד פרסום לא טוב שזילזל בכם, מה שאתם צריכים לעשות זה להוציא מכרז לכמה משרדים פרסום, לדאוג שכל אחד יציג לכם פרזנטציה, לצאת ולהתארח באותם משרדים ואז לאחר שהתרשמתם להתחיל לעבוד עם משרד פרסום שבאמת ידאג לכם ויקדם אותכם.
 
למעלה