מתלבט על משהו בסיסי יד שניה

דiיד

New member
מתלבט על משהו בסיסי יד שניה

יש לי הצעה לזייר 72 ב 450 שח. או te2 ב 600 שח. מה אתם ממליצים. אני משתמש בעיקר ביומן ורשימות תזכורות. לכן אני מעדיף משהו קל . אבל שיהיה עם אפשרות לכרטיס זכרון ואינפרא. תודה
 

gadi7

New member
ה- TE2 הוא מכשיר חדיש עם זכרון בלתי נדיף

כלומר הזכרון אינו נמחק כשנגמרת הסוללה. לכשהסוללה תגמר באופן בלתי צפוי ובעיתוי בלתי מתאים (ותמיד זה כך), הנתונים החשובים ישארו בזכרון ולא ירדו לטימיון. לכן, לדעתי עדיף לך לשלם עוד כמה שקלים וללכת על ה TE2.
 

LordDVD

New member
אם זכרון לא נדיף חשוב לך E2 אם מהירות אז Z|72

שני המכשירים תומכים ב IR (אינפרא-רד) ולשניהם יש חריץ הרחבה לכרטיס זכרון SD (חריץ הרחבה תומך ב SDIO בשניהם) ההבדלים הם: ZIRE 72 מעבד 312MHZ ואילו T|E2 מעבד 200MHZ ZIRE בעל זכרון RAM פנימישל 32 מתוכם 24MB נגיש למשתמש (זכרון RAM רגיל, תוך 14 ימים, מרגע שהסוללה חלשה, היא מתרוקנת לגמרה ) לאמתו T|E2 בעל 29MB זכרון נגיש למשתמש (זכרון NVFS שאינו מחיק בזמן שאין סוללה! מידע נשמר לנצח ). ZIRE העל מצלמה 1.2MP ואילו T|E2 כלל ללא שניהם בעלי IR והתקן BT (בלוטוט)בגירסה 1.1 זהו בגדול (יש עוד פרטים רבים חשובים אך לא ניכנס עליהם אתה צריך כלי עבודה ולא למשחק) לי יש את שניהם עבדים מצויין שניהם T|E2 יותר מתבחיין אבל בסדר! ואפיס (DOC TO GO 6 STANDART כבר מותקן על המכשיר בZIRE לא על הדיסק מגיע DOC TO GO 7 PRO. בהצלחה בבחירה .
 

N641

New member
אין לי נסיון בפאלמים אחרים

אבל M515 מציע את כל מה שביקשת ולדעתי הוא זול יותר מהזייר וה- te2.
 

PbD

New member
ומה לגבי "נדיפות" הזיכרון?

אם זכרוני איננו מטעני, הדור של m500-515 היה מאבד מידע אם הסוללה התרוקנה, למעט התקנות תוכנה שהועלו ל-FLASH...
 

N641

New member
לא הגעתי למצב כזה

כלומר אני תמיד דואג שלא יתרוקן לחלוטין למרות שגם בפעם שהוא התרוקן (מסך נכבה ללא אפשרות הדלקה כי הסוללה חלשה) המידע לא אבד כאשר הנחתי אותו בעמדת הטעינה שלו. אבל אני מניח שהוא פשוט שומר לעצמו קצת סוללה כדי לשמור נתונים ובמקרה שהסוללה שלו ממש ריקה לחלוטין אז המידע אובד. בכל מקרה הכל מגובה במחשב. מה גם שהבחור לא ציין שום דבר לגבי נדיפות הזיכרון ולדרישות שהוא כן ציין המכשיר עונה בצורה מלאה ובפחות כסף.
 

LordDVD

New member
כן, כך זה בפאלם...

הפאלם בעל קצה תחתון של ניצול סוללה מגיעה בערך ל 3.60V מבערך 4.07 (תלוי בסוג המכשיר). מכשירים חזקים בעלי סןללה שונה ,מתחים שונים. אבל משוטף אחד יש קצה ניצול סוללה בערך לא יותר משליש שלה כל השאר נשמר לתחזוק של עד (בערך!) 14 ימי אחסון מידע. המסך לא נידק כיוון שהוא זולל את הסוללה וזאת סוללת גיבוי לשמירה על המידע. הוצאה שלה "מפרמטת" (מאפסת) את המכשיר! (ולכן היא לא ברת החלפה ע"י המשתמש)
 

AYELET1

New member
עשית סלט שלם

למיטב זכרוני לפאלם אין סוללת גיבוי - בילבלת את זו של הפוקט... מה שתיאר N641 מדוייק לגבי הפאלם 515.
 

דiיד

New member
הענין ש 515 יש להשיג ביד שניה באזור

באזור ה 400 שח. ומסתבר שחיי הסוללה שלה קצרים. גם הרזולוציה נמוכה. לכן ההתלבטות בין הזייר לe2 בעיקר במשקל וגודל.
 

AYELET1

New member
נדמה לי (ואל תתפוס אותי במילה) של-72 ישנה

בעיית סוללה. בנוגע ל-TE2 באותוט נושא - לא יודעת. ה-TE2 נראה מעט יותר אלגנטי (השאלה אם אתה מחפש דוגמנית או מכשיר...) והזייר 72 מעט מהיר יותר (לא קריטי כשמדובר בפאלם ובפרט לצרכים שלך). אם מצאת פאלם 515 ב-400 ש"ח זה נראה לי מעט יקר . עדיף כמובן הזייר 72 ב-450 . זייר 72 או TE2? העובדות לפניך. החלט...
 

AYELET1

New member
בכל מקרה, כשמדובר במכשירים ישנים בדוק היטב את

הסוללה
 
למעלה