מתנדבים השתתפו במבצע שכרות במחוז תל אביב

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו במבצע שכרות במחוז תל אביב

במהלך מבצע שכרות שנערך הלילה בתחום מחוז תל אביב, בו נטלו חלק 44 שוטרים ומתנדבים, נתפסו 16 נהגים שנהגו תחת השפעת אלכוהול, רשיונם של 28 נהגים נפסל, ו- 24 כלי רכב הורדו מהכביש. המשך חקירה באת"ן ת"א.
 

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו באבטחת משחק הכדורגל הבינלאומי

משטרת מרחב דן בפיקודו של נצ"מ אלברט אוחיון, נערכה לאבטח ולשמור על הסדר הציבורי ולהזרים את התנועה. מאות שוטרים, מתנדבי המשמר האזרחי, מאבטחים, אנשי מד"א וכב"א נטלו חלק באבטחת האירוע. עקב קיום המשחק, נצפו עומסי תנועה באזור האצטדיון. משחק התקיים במסגרת מוקדמות ליגת האלופות בין מכבי חיפה לאלופת בלגיה גנק.
 

שלום30

New member
מתנדבים השתתפו במבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים

אתמול נערך מבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים בתחומי המחוז במהלכו נעצרו 37 שוהים בלתי חוקיים תושבי יהודה ושומרון, מסיע אחד ומלין אחד, בתום חקירתם הועברו השב"חים לאיזור מגוריהם ואילו המסיע והמלין שוחררו בערבות.
 

שלום30

New member
שוטרי אק"מ ירקון עצרו חשוד שלא שילם ונשא חשיש

חשוד יליד 1969 מתל אביב שהתארח במלון אינטרקונטיננטל בתל אביב נעצר בידי שוטרי אק"מ ירקון לאחר שלא שילם עבור שהייתו, ואף כרטיס האשראי שלו לא כובד, בחיפוש שנערך על גופו נמצאו כמויות שונות של חשיש, הועבר להמשך חקירה בתחנת לב תל אביב.
 

שלום30

New member
הפרסומת של יונדאי שנאסרה לשידור 'מפחידה מידי'

הפרסומת היא לרכב החדש שמגיע עם 3 דלתות בלבד, כאשר לנוסעים מאחור יש דלת ליציאה בצד ימין בלבד - לבטיחותם. "מלאך המוות ניגש לרכב שעוצר בכביש חשוך בשעת לילה מאוחרת, פותח את הדלת לנוסעת שיורדת מהמושב האחורי בצד של הכביש ו'משלים את משימתו' בצורת רכב שמגיע במהירות שיא". זו בערך סצינת הפתיחה לפרסומת של יונדאי שלא הותרה לשידור בטלוויזיה ההולנדית. הקמפיין ליונדאי VELOSTAR תחת השם הקליל 'מוות' אמור לקדם את הרכב החדש מבית המותג הקוריאני. הקמפיין ליונדאי VELOSTAR תחת השם הקליל 'מוות' אמור לקדם את הרכב החדש מבית המותג הקוריאני שמגיע בצורה של 3 דלתות, כאשר לנוסעים מאחור יש דלת בצד אחד בלבד, מימין. הרעיון העיצובי שמקדם ערך בטיחותי נועד למנוע את תופעת הנוסעים שיורדים מהרכב מצד שמאל ומוצאים עצמם לעיתים במרכזו של כביש מהיר, אז גם מגיע מלאך המוות. The Hyundai Velostar commercial that got killed
 

קרבינוש

New member
גימיק מוזר בכל אופן מעניין לראות אם יצליח ל

לפרוץ לשוק. והשלב הבא יהיה מכונית שעוצרת לבד באדום, שמסרבת לעקוף בפס לבן ושלא נוסעת אם לא מראים לה רשיון נהיגה בתוקף ??????
 
למעלה