מתנדבי מג"ב חשדו בדקו וגילו מעבדה לגידול סמים

שלום30

New member
מתנדבי מג"ב חשדו בדקו וגילו מעבדה לגידול סמים

ביום חמישי בשעות הלילה המאוחרות הגיעו מתנדבי משמר הגבול למושב בית חנן באזור השפלה. השוטרים הבחינו במתחם מגודר שעורר את חשדם, והחליטו לבדוק את המקום. עם כניסת הכוחות למתחם, הופתעו השוטרים לגלות במקום מעבדת הידרו לגידול מריחואנה. למקום הוזעקו גם שוטרי תחנת ראשון לציון שהצטרפו לפשיטה על המקום. במהלך החיפוש הבחינו השוטרים בשני חשודים שניסו להסתתר, ונמלטו כאשר השוטרים הבחינו בהם. במהלך המרדף נכנסו השוטרים למתחם סגור אחר במושב והופתעו לגלות בו כמה עשרות אנשים, כשהם לבושים בחלוקי רחצה. במהלך תחקור הנוכחים התברר כי השוטרים נקלעו בטעות למסיבת חילופי זוגות, בה לקחו חלק עשרות בני אדם. בתום האירוע נעצרו שני החשודים בגידול סמים, והחוגגים חזרו לעיסוקיהם.
 

שלום30

New member
מתנדב היה נוכח יחד עם השוטרת באירוע הרצח בנשר

מהחקירה עולה כי האשה ובן הזוג לשעבר היו מוכרים כידועים בציבור ולאחרונה הוציא הגבר נגד האשה צו הרחקה. לפי החשד, לאחר שהבחין שהיא הגיעה עם חברהּ, סירב בן הזוג לשעבר לאפשר להם להיכנס לבית. בעקבות זאת, פנתה האשה לנקודת המשטרה הסמוכה ושבה לבית כעבור זמן קצר, כשהיא מלווה בשוטרת ומתנדב. בעוד החבר והמתנדב ממתינים מחוץ לבית, החלה האשה לאסוף את חפציה כשהשוטרת לצדה. לפתע התנפל עליה בן הזוג לשעבר ודקר אותה פעמיים. השוטרת ניסתה להשתלט עליו, אך ללא הצלחה - ובמקביל פרצה האשה בצעקות. החבר והמתנדב פרצו פנימה, ואז, לפי החשד, דקר בן הזוג לשעבר את החבר בגרונו, בחזה ובבטן. רק לאחר מכן, בסיוע כוחות ממשטרת זבולון ומרחב החוף, הצליחה השוטרת לעצור את בן הזוג לשעבר.
 

r a n 2 9

New member
תשמעו בדיחה..

שוטרת ומתנדב הלכו ללוות מאויימת לפנות חפצים מדירתה, בכדי שבן זוגה הקודם של האישה לא יפגע בה. הלכה האישה יחד עם בן זוגה העכשוי, עם שוטרת ומתנדב, לדירתו של ה-X, כשה X נמצא בדירה. בדירה לאחר אי אלו דברים, ה X הוציא סכין ודקר למוות את בן זוגה העכשוי של האשה וגם דקר את האשה . איפה הבדיחה? טוב אולי לא כל כך מצחיק. אלה עצוב.
 

קרבינוש

New member
מאויימת ? היא היתה מורחקת מהבן זוג שלה !!!!!!

הבן זוג סבל ממנה רבות והוציא בבית משפט נגדה צו הרחקה. ובחסות המשטרה היא נכנסה לבית של בן זוגה לקחת חפצים, וכנראה התגרתה בבן זוג שלה וקרה מה שקרה. גם החבר שלה הגיע איתה בשביל להוציא לבן זוגה את העיניים ולכן זה הוסיף אש למדורה. אף אחד לא אשם פה ובטח לא השוטרת, אלא אם כן היה אסור לה לתת לאשה להכנס לבית. אי אפשר או קשה לעצור התקפה פתאומית זועמת של גבר שיצא מדעתו אחרי שהתגרו בו קשות במשך שנים וממשיכים להתגרות בו כעת. מה שכן יקרה עכשיו הוא שהבן זוג שהרג יאלץ אולי להכנס לכלא והאשה המורחקת תזכה לנחת ולחופש במקום שזה יהיה ההיפך. גם המתנדב לא אשם, אולי הוא אשם על זה שנתן לחבר שלה להכנס לדירה של הבן זוג ללא רשות ולכן הבן זוג תקף אותו לפי חוק שנמתיר להגן על הרכוש מפני פורצים ומסתננים.
 
תמיד ילכו לטובת האישה והיא תנצח

זה מה יש היום ואני לא מצדיקה אותה אבל גם לא את ההשתוללות שלו תראה לאן זה הגיע ואיך זה נגמר
 

קרבינוש

New member
לאט לאט מגלים את כל העלילות והשקרים של הנשים

המון המון תלונות מתבררות כעלילות שווא ונקמה בלבד. בושה לנצל את המשטרה לצרכים אישיים ולהצקה לאחרים
 
אני לא בטוחה שהיא היתה צריכה להכנס עם נשק ../images/Emo70.gif

אבל לכל שוטרת יש אקדח
 
השוטרת היא מפעילת מתנדבים וכבר ראיתי שוטרות

בתפקידה בלי נשק ואחת "משיחות היום" בתחנת זבולון הייתה על נושא הנשק וחוץ מזה ממה שאני שמעתי בתחנה (ולא אפרט) היו בעיות נוספות בהתנהלותה...
 

קרבינוש

New member
לא היו בעיות בהתנהלותה וטוב שבאה בלי נשק

מי יודע אם הוא לא היה חוטף את הנשק והורג גם אותה ומתאבד. הבעיה היחידה שהיתה שם היא בגלל האשה שהתגרתה בבן זוגה לשעבר שלא לצורך ועירבה בזה את החבר שלה.
 

קרבינוש

New member
במשטרה כל אחד דואג לתחת שלו

זה מה שלמדתי טוב טוב. ובמיוחד בעלי התפקידים והדרגות
 
למעלה