מתנות כזב...
חזרנו לפני כשבוע משבוע מדהים במלון מרידיאן אילת של רשת פאטל, באמת שנהננו מאוד מהמלון, מאנשי הצוות האדיבים, האוכל המשובח ואפילו מהרוח בבריכה שדובר עליה רבות פה בפורום כהורסת, אנחנו דווקא אהבנו את משב הרוח שהגיע מהים... אה וכמובן איך לא נחיתות המטוסים שהפריעו פה לרבים לנו כלל לא הפריעו. הכל באמת היה מושלם ,רק חבל שנשארנו עם טעם רע בפה ועם ספח מתנה כוזב... אז ככה- את חבילת הנופש קנינו דרך חברת ארקיע (שגם הם יאמר לזכותם היו בסדר גמור עד לאותו קטע מסריח שעליו אני אספר)שבישרה לנו כי רשת פאטל מעניקה לנו מתנה תיק ביה"ס (אחלה מי לא אוהב לקבל מתנות) שאותו נקבל בחופשה. הגענו למלון ושם באמת חיכה לנו שובר מתנה לתיק ביה"ס . כששאלנו היכן מקבלים את התיק נאמר לנו לצלצל למספר טלפון שעל השובר ושם יאמר לנו מהיכן לאסוף אותו קרוב לביתנו.הגענו הביתה מהחופשה ורצינו לממש את השובר ולקבל את התיק, חייגנו למספר שהופיע בשובר וראה זה פלא לא דובים ולא יער -אין עונה בקו הטלפון הנ"ל או ליתר דיוק עונה משיבון שאומר "טלכלל שלום..." וטראח השיחה מתנתקת . ניסינו מספר פעמים וכלום! כעקרון החלטתי להתקשר למלון ולברר את העניין. ענתה לי בחורה נחמדה שהעבירה אותי למישהי אחרת המישהי האחרת העבירה אותי למישהי אחרת שהיא אחראית על התנות והיא אף חתומה על השובר. אותה בחורה שלא אנקוב בשמה (זו שחתומה על השובר) היתה מאוד לא נחמדה ולא ניסתה לעזור רק ניסתה להתנער מהאחריות -היא אמרה שהמבצע אינו שלהם הוא של ארקיע ושבטלפון אליו חייגתי כן עונים ביקשתי ממנה שנעשה שיחת ועידה שבה תראה כי השיחה מתנתקת היא לא הסכימה והתווכחה עימי ואמרה שאדבר עם ארקיע. האמת רציתי לעזוב את זה (זה בסה"כ תיק...),אבל בשביל העקרון ובשביל לדעת מה עומד מאחורי חלוקת המתנות הזו המשכתי ובררתי עם ארקיע הם יש לציין היו אדיבים ונחמדים מאוד וניסו באמת לעזור- הם אמרו שהמבצע הוא של פאתאל ושיבררו עבורי את הדבר ויחזרו. ואכן הם חזרו ובישרו לי שהמבצע כבר אינו בתוקף המון זמן. אם כן נשאלת השאלה- מדוע מחלקים מתנות כזב? למה סתם להטעות ? החופשה היתה טובה מאוד,אבל הטעם שנשאר כתוצאה מהיחס המטעה הוא מגעיל. היה עדיף שלא היו מצהירים על המתנה... חבל באמת אהבנו את המלון ואף חשבנו לחזור אליו בעתיד , אבל הקטע הנ"ל קצת מעיק ... בתיה
חזרנו לפני כשבוע משבוע מדהים במלון מרידיאן אילת של רשת פאטל, באמת שנהננו מאוד מהמלון, מאנשי הצוות האדיבים, האוכל המשובח ואפילו מהרוח בבריכה שדובר עליה רבות פה בפורום כהורסת, אנחנו דווקא אהבנו את משב הרוח שהגיע מהים... אה וכמובן איך לא נחיתות המטוסים שהפריעו פה לרבים לנו כלל לא הפריעו. הכל באמת היה מושלם ,רק חבל שנשארנו עם טעם רע בפה ועם ספח מתנה כוזב... אז ככה- את חבילת הנופש קנינו דרך חברת ארקיע (שגם הם יאמר לזכותם היו בסדר גמור עד לאותו קטע מסריח שעליו אני אספר)שבישרה לנו כי רשת פאטל מעניקה לנו מתנה תיק ביה"ס (אחלה מי לא אוהב לקבל מתנות) שאותו נקבל בחופשה. הגענו למלון ושם באמת חיכה לנו שובר מתנה לתיק ביה"ס . כששאלנו היכן מקבלים את התיק נאמר לנו לצלצל למספר טלפון שעל השובר ושם יאמר לנו מהיכן לאסוף אותו קרוב לביתנו.הגענו הביתה מהחופשה ורצינו לממש את השובר ולקבל את התיק, חייגנו למספר שהופיע בשובר וראה זה פלא לא דובים ולא יער -אין עונה בקו הטלפון הנ"ל או ליתר דיוק עונה משיבון שאומר "טלכלל שלום..." וטראח השיחה מתנתקת . ניסינו מספר פעמים וכלום! כעקרון החלטתי להתקשר למלון ולברר את העניין. ענתה לי בחורה נחמדה שהעבירה אותי למישהי אחרת המישהי האחרת העבירה אותי למישהי אחרת שהיא אחראית על התנות והיא אף חתומה על השובר. אותה בחורה שלא אנקוב בשמה (זו שחתומה על השובר) היתה מאוד לא נחמדה ולא ניסתה לעזור רק ניסתה להתנער מהאחריות -היא אמרה שהמבצע אינו שלהם הוא של ארקיע ושבטלפון אליו חייגתי כן עונים ביקשתי ממנה שנעשה שיחת ועידה שבה תראה כי השיחה מתנתקת היא לא הסכימה והתווכחה עימי ואמרה שאדבר עם ארקיע. האמת רציתי לעזוב את זה (זה בסה"כ תיק...),אבל בשביל העקרון ובשביל לדעת מה עומד מאחורי חלוקת המתנות הזו המשכתי ובררתי עם ארקיע הם יש לציין היו אדיבים ונחמדים מאוד וניסו באמת לעזור- הם אמרו שהמבצע הוא של פאתאל ושיבררו עבורי את הדבר ויחזרו. ואכן הם חזרו ובישרו לי שהמבצע כבר אינו בתוקף המון זמן. אם כן נשאלת השאלה- מדוע מחלקים מתנות כזב? למה סתם להטעות ? החופשה היתה טובה מאוד,אבל הטעם שנשאר כתוצאה מהיחס המטעה הוא מגעיל. היה עדיף שלא היו מצהירים על המתנה... חבל באמת אהבנו את המלון ואף חשבנו לחזור אליו בעתיד , אבל הקטע הנ"ל קצת מעיק ... בתיה