מתנות ממותגות לקיץ עכשיו זה הזמן

מצב
הנושא נעול.

תוכן-מקודם

Member
מנהל
golden-podium-pedestal-products-advertising-with-gift-boxes-confetti-3d-render.jpg
קרדיט תמונה FREEPIK

מתנות עם מיתוג הן מתנות ייחודיות המביעות את ההערכה של מעניק המתנה למקבל המתנה. בימינו תוכלו למצוא מתנה עם מיתוג בהתאמה אישית, ולהרכיב את המתנה המושלמת ביותר עבורכם. ניתן למצוא גאדג'טים כמתנות ממותגות, כגון אוזניות BT או אוזניות אלחוטיות מעוצבות או מארז אוזניות סיליקון עם מחזיק מפתחות. תוכלו למצוא מתנות ממותגות של מארזי יין או מארזי מתנה מעוצבים כגון סירים, כוסות או עטים בעיצוב אישי. קיים מבחר עצום של אפשרויות למתנות ממותגות וכל מה שנותר לכם הוא לבחור את המתנה האידיאלית עבורכם. תוכלו למצוא גם כובעים ממותגים, חולצות ממותגות, תיקים ממותגים, לוחות שנה ממותגים למשרד, מחברות ממותגות וכן כלי מטבח מגוונים ומעוצבים לבחירתכם. אל תחכו וחפשו כבר כעת את המתנה המושלמת!

מארזי מתנה מיוחדים: מה ניתן למצוא?​

האם יצא לכם לחפש מתנה מיוחדת כדי להפתיע או לרגש אנשים היקרים לכם או להוקיר תודה לעובדים שלכם בארגון? לשם כך, ניתן למצוא מארזי מתנה מיוחדים עם רעיונות יוצאי דופן למתנות, כגון משחקי חשיבה וביניהם 4 סוגי משחקים, או אולי מדליה עם חריטה בלייזר. תוכלו למצוא גם עט יודאיקה או סט של עט כדורי ומחזיק מפתחות באריזת מתנה. אלו מארזי מתנה מיוחדים שלא ניתן למצוא בכל מקום, והם יכולים להיות מארזי מתנה ייחודיים במינם. למשל אם אתם מחפשים מוצרי הוקרה, תוכלו למצוא מדליה עם חריטה או הקדשה או אולי מתנה אלגנטית של עט יודאיקה, יכול להיות פריט יוצא דופן ומרהיב כמתנה שלא ניתן למצוא בכל מקום.

מתנות ממותגות: מה תוכלו למצוא?​

בתחום של מתנות ממותגות תוכלו למצוא מתנות ממותגות לפי חגים ואירועים, למשל מארז קונפיטורות מהמם לטו בשבט, כיסוי מצה מעוצב לפסח או מארז סירים סט 4 חלקים או סט 6 חלקים, וכן מארזי שי חגיגיים ומעוצבים. מארזי שי חגיגיים ניתן להרכיב עם פריטים כגון יין, חרוסת, ריבות, קונפיטורות טעימות ועוד. תוכלו לבחור מתנות ממותגות שמתאימות עבורכם. תוכלו למצוא גם סט קערות עם מכסה או סט כוסות, להכנת מארז של מתנות ממותגות יוצאות דופן עבור העובדים או לכל מטרה שתבקשו להכנת מתנה ממותגת אידיאלית שתשמח בוודאי את מי שיקבל אותה לחג או לכל אירוע.

מחפשים מתנה ממותגת לחג לעובדים?​

מתנה ממותגת לחג לעובדים תוכלו למצוא לפי החג המתאים, למשל מארזי ריבות לטו בשבט, או זוג יינות לפורים או לראש השנה או סט סירים לחג הפסח, וכמובן יש עוד מגוון אפשרויות אטרקטיביות בתחום זה. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את המתנה המתאימה. אם אתם מבקשים למצוא מתנה ממותגת לחג לעובדים או כל מתנה אחרת, תוכלו לפנות אל חברת "גיל-גיפט" לקבלת אפשרויות עבורכם. להזמנות חייגו 077-805-062 , ותוכלו לקבל מגוון אפשרויות למתנות עבור העובדים שלכם.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.
למעלה