מתנת יום הולדת שהובילה לביהמ"ש:

ויוי 25

Well-known member
וזה המקרה שקרה:
לבית המשפט לתביעות קטנות הגיע בעליו של כלב ,וסיפר לשופט שכלבו נגנב מחצר ביתו לאור יום,
זה קרה בשעה שיצא מביתו לעבודה,וכשחזר ולא ראה את הכלב שתמיד המתין לו בחצר ביתו הסגור עם השער.

חודש לאחר המקרה אחותו של בעל הכלב יצאה למרכז הקניות וראתה את הכלבלב המדובר כשהוא בידי אדם אחר, ועל פי סימן שיש על אוזנו של הכלבלב ,היה ברור לה שזהו הכלב שנעלם לאחיה.
היא מיד צילמה את הכלב בפלאפון שבידה, ואח"כ פנתה לבעל- הכלב שטען כי זה כלב שלו ,ושאותו קנה ליום ההולדת של אימו ,והוסיף ואמר כי הכלב נמכר באותו מרכז בו הם שוהים כעת, ולכן זהו הכלב שלו.

לאחר חילופי דברים כאשר כול אחד טען שהכלב שלו, הוחלט ביניהם שיגיעו לבית -משפט לתביעות קטנות.
וכך היה:
בבית המשפט מחזיק הכלב הנוכחי סיפר את גרסתו, לפיה הכלב נרכש בכספו כ-מתנת יום ההולדת של האם, שמאוד רצתה לרכוש חיית מחמד,ואז הראה את הכלבלב שלצידו לבית -המשפט.
רגע לאחר מכן הוא התבקש לשחרר מהכלב את הרצועה. וכל הנוכחים ראו את הכלב רץ במהירות לבעליו האמיתי כשהו מנתר גבוה שוב ושוב ,לעבר בעליו האמיתי בהתרגשות גדולה.
מיותר לציין ,כי באותו הרגע לא היה צורך להבין אצל מי באמת גדל הכלבלב כול השנים.
 

תמר שרוני

Active member
יופי של סיפור .
תביעות קטנות מזכיר לי את הנסיון שלי איתם . לפני כ22 שנה כשבני התחתן ונסע לטבריה לירח דבש , החלפנו רכבים , [שלו היה סופר טרנטה שספק אם היה עומד במאמץ ] באחת מנסיעותי בטרנטה נכנס בי נהג אחר שהיה מימיני וניסה לפנות שמאלה . מכיוון שהאשים אותי , תבעתי אותו בתביעות קטנות . השופט שבמקרה היה ללא רשיון נהיגה ומעולם לא למד לנהוג, ולא הבין הרבה בנושא , לא הבין את הסיטואציה למרות התמונות שהבאתי , שבהן רואים שהפגיעה היא בצד הימיני של הרכב . מכיוון שלא ידע איך לפתור את הבעיה ,שלח את שנינו לפוליגרף . הפוליגרפיסטית שאלה אותי שאלה ראשונה וכשעניתי כן , היא אמרה שאם התשובה שלי חיובית אצא דוברת שקר.. ורמזה לי לא לעשות את הפוליגרף . קיבלתי את הצעתה וגם חסכתי 1000 ש"ח מחיר הבדיקה . כשחזרנו לבית המשפט אחרי כחודש , הצד השני אמנם הביא פולי..... אבל למזלי היה שופט אחר , הלה , ראה את הצילומים , ומבלי לברר תשובות לפוליג קבע שהצד השני הוא שפגע ברכבי .
 
למעלה