מתקדמים גם בשרון?

מתקדמים גם בשרון?

בפורום "חיפה" התקדמנו קצת היום...והנה גם כאן. המדובר הוא במידע נוסף שמגיע להבהרת הסוגיות המסתוריות. ובכן, אולי אתם יודעים אבל אני לא ידעתי - על הקשר של כבוד השופטת "אחימן" לעיריית כפר-סבא. ובכן, כאשר חיפשתי במעריב בתאריך 11.6.82 ולא מצאתי בינתיים פרטים על "רצח החיילת דפנה כרמון" בעצם ימי מלחמת לבנון הראשונה שהיתה גם זמן המלחמה של אנגליה-ארגנטינה בפוקלנד...ובכן, במקרה עיני נתקלו במודעת אבל על מותו מדום לב באמצע ישיבת העיריה, של ראש העיר זאב גלר ז"ל. שם המשפחה של אחותו הוא אחימן.....כמו של השופטת.
 
עו"ד ינון אחימן ("אפרת")

ובכן, בגוגל מצאנו שכבודו משמש כמנכ"ל החברה לשיקום ולפיתוח הרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים (השר האחראי שר הבינוי והשיכון, שנת יסוד 1969 טלפון 02-6288141 . אז מה יש לנו? יש לנו קשר בין העיר העתיקה בירושלים - הרובע היהודי ובין העיר כפר סבא..... ויותר מכך..... כיוון שיוסי שריד היה המנכ"ל של "ספיר" במפלגת העבודה אז סביר שיוסי שריד מעורב בפרשת "כפר סבא"....שבשלב זה איננו יודעים לאן היא מובילה.... אבל היא איננה רחוקה מ"שירותי בריאות כללית" "ניסויי חיסון בבתי הספר" "רצח ללא מניע" "תאונות בצה"ל" וכו....
 
גוגל..ושוב בבימ"ש העליון....

כעת אנחנו עסוקים בבנו של המשנה לנשיא בית המשפט העליון מנחם אלון... שעסוק בחיזוק הקשר בין האבנגליסטים (נוצרים קנאים ששואפים להחליף את העם היהודי מיד לאחר שיושמד במגידו) ליהודים. אז תזהרו.
 
למעלה