בהחלט בשורה משמעותית
בכתבה התייחסו בעיקר לדירות החדשות, פחות מתייחסים לאזור התעסוקה שצפוי לקום בסינמה סיטי עם שני קניונים, מכללה, ואלפי משרדים...
 
אני מבין שהמדינה תקצה 4 מיליארד שקלים לפיתוח, צריך לזכור שכל פרוויקט בפני עצמו מחוייב בהקמה של כביש/מחלף.
 
בסינמה סיטי יצטרכו לבנות את מחלף הרב מכר וחיבור לאיילון/גלילות מזרח.
 
יש גם תוכנית עתידית של רכבת ישראל, לתחנת רכבת סמוך לסינמה סיטי.
 
מחלף גלילות מזרח, תוכנן כמחלף מלא, אבל בעקבות הגשר מאיילון צפונה לכיוון מערב, זה קצת שיבש את התוכניות, ולא ברור איך זה יעבוד, במיוחד עכשיו שמאריכים את איילון, ויש בזה צורך אמיתי.
 
ברצועת הנופש את כביש הנופש, ומחלוף מלא למורשה.
 
בתמונה המצורפת, במסגרת תע"ש יש את החיבור במורשה לאזור התעשיה, מחלף באזור הגשר של תע"ש, ועוד כמה חיבורים לכביש 4, ולמערב הוד השרון, יש גם אפשרות של מסילת רכבת שתגיע מבן גוריון ברעננה, ותתחבר בצומת סגולה, אבל יותר סיכוי שברגע שיאשרו את המסילה על כביש 4, אז לא יהיה בזה צורך.