מ.ס. אשדוד נגד מכבי חיפה שידור ישיר חי לצפייה ישירה - 23.04.2023

  • פותח הנושא משחק מעניין ממש
  • פורסם בתאריך
מ

משחק מעניין ממש

Guest
לצפייה בשידור משחק הפלייאוף העליון לחצו כאן!

כדורגל – ליגת העל, פלייאוף עליון, מחזור 32: מ.ס. אשדוד נגד מכבי חיפה לצפייה ישירה, מ.ס. אשדוד נגד מכבי חיפה שידור חי, מ.ס. אשדוד נגד מכבי חיפה שידור ישיר, מכבי חיפה גד מ.ס. אשדוד לצפייה ישירה, מכבי חיפה גד מ.ס. אשדוד שידור חי, מכבי חיפה גד מ.ס. אשדוד שידור ישיר, מכבי חיפה גד אשדוד שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק:

מ.ס. אשדוד​

ארבעה שחקנים יצטרכו להיזהר מחר (ראשון, 20:30) מספיגת כרטיס צהוב כדי שיוכלו לשחק מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה בעוד שבוע וחצי. יעקב בריהון, זוהר זסנו, גיל כהן ואבנעזר ממאטה צברו ארבעה כרטיסים צהובים כל אחד, ולכן קרוב לוודאי שארבעתם לא ישחקו מחר. כהן אף סובל מפציעה קלה ורק בתום האימון הערב יוכרע אם בכלל יישב על הספסל.

במ.ס. אשדוד יצטרכו למצוא פתרונות להיעדרותו של מוחמד כנעאן. גם מיכאל אוחנה, שעושה מאמץ לחזור לשחק מפציעה, עדיין לא כשיר ולא יתלבש. אלטון אקולטסה יחזור להרכב ומקום נוסף עשוי ללכת לשביט מזל, שבסיטואציה המורכבת הזו אף עשוי לפלס לעצמו מקום קבוע בהרכב עד סוף העונה.

מכבי חיפה​

אחרי ההפסד להפועל ירושלים ובצל סאגת ברק בכר, במכבי חיפה ייצאו למשחק מול מ.ס אשדוד כאשר בקבוצה יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון תפתח שוב את העונה לפני המשחק מול הפועל באר שבע. בכר מתלבט מי הזר שיתחיל על הספסל כשההתלבטות היא בין פרנזי פיירו לבין דילן בטובנסיקה. אם פיירו יפתח, רמי גרשון צפוי להיות בהרכב לצידו של עבדולאי סק, ואילו אם המאמן יחליט לפתוח עם שני בלמים זרים, דין דוד יוצב בחוד. דולב חזיזה ייעדר בשל צהובים אך הבשורה המעודדת מבחינת הירוקים היא שדיא סבע צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב. "אי אפשר לזלזל באשדוד, כי ראינו מה קרה לנו במשחקים מולה", אמרו במועדון. "אנחנו צריכים לבוא מפוקסים כדי לעשות את העבודה, זה משחק חוץ מהקשים שיש".
 
למעלה