קצת מורכב אבל עם קצת אמונה אני בטוח
שתצליח אתה צריך לעשות דופליקייט לכל הסצינה. לא צריך להבהל מזמני הרינדור כי על עותק אחד שמים חומר עם וויר פריים ואפשר לבטל את כל התאורה והרפלקשנים למינהם שאמורים להכביד עליו כי גם ככה הוא לא מתיחס אליהם (אל ההעתק). היות ולא בלנד ולא קומפוסיט עובדים בצורה טובה על הוויר תוותר על שניהם ותשים חומר של מיקס ותעביר אותו לadditive transparency. בשביל ליצור מן "גל מעבר" בתוך חומר המיקס שים גראדיאנט ראמפ בתוך הסלוט של המיקס ותתן לו ID. את המיקס תסמן בערך על חצי חצי (תשחק עם זה עד שתגיע לפרמטרים שמתאימים לך). תיצור 2 חומרים במיקס לצורך העניין נקרא להם רשת וגל. בתוך החומר של הגל תשים עוד גראדיאנט ראמפים בסלוטים של הדיפיוס והאופסיטי (אם אתה רוצה לעשות פייד אין או פייד אאוט) ותצמיד את אותו ID לגרדיאנט ראמפים שיצרת. בחומר של הרשת תשים את הגראדיאנט ראמפ בתוך האופסיטי גם בשביל ליצור את האפקט של הפייד אין או פייד אאוט. גם לו תצמיד את אותו ID. תצמיד לשני החלקים המשוכפלים (המאש והרגיל) uvw map ותכניס את ה ID של הגראדיאנט ראמפים בפנים. תוריד את כל הטיילינג שיש בתוך הגראדיאנט ראמפ בשביל שלא יראו את החומר מחוץ לגיזמו של ה UVW MAP. יכול להיות שתצטרך לכוונן קצת את החומרים שבאופסיטי ושבסלוט של המיקס לחומרים לצבעים צת שונים אחרי שהורדת את הטיילינג תשים לב לזה ותעשה כמה טסטים לראות שהחומרים בסדר. עכשיו כל מה שנשאר זה לעשות אנימציה לגיזמו עצמו ותראה איך הסצינה בונה את עצמה. אם יש סצנה מורכבת אז צריך פשוט להפוך אותה למאש אחד גדול ואז לשכפל אותו וכמובן להפוך את הטקסטורות שבו למולטי סאב אוג'קט שיעבוד עם החומר של הגל.