נאור ציון מחר במרכז הנוער! ושאר פעילות השבוע

ba r2 0 1 0

New member
נאור ציון מחר במרכז הנוער! ושאר פעילות השבוע

מחר בשעה 21:00 תתקיים במרכז הנוער הופעת סטנד-אפ של נאור ציון בחינם
יהיה קורע! כולכם מוזמנים, נא לדייק! שאר הפעילויות לשבוע זה של השביתה: 1. הבאולינג פתוח חינם לבני נוער משעה 14:00 עד הסגירה בהצגת ת"ז (או ספח של ההורים למי שאין). 2. הקרנות חצות בקולנוע חינם. כרטיסים ניתן לקחת החל מ-17:00 בהצגת ת"ז.
 

VIVIAN3

New member
ביזיון למרכז הנוער

מה שקרה בהופעה של נאור ציון היה ביזיון מוחלט למרכז הנוער. אני וחברה שלי איחרנו בקושי 3 דקות אחרי 21:00 ונאלצנו לחכות בחוץ בגשם עד שיתנו לנו להכנס בסוף מתברר שאין מקום ואי אפשר להכניס יותר מה הבעיה שאנחנו נעמוד?! זה מופע קצר ואפשר לעמוד בו הרבה זמן! ואז החליטו לעשות סלקציה ולהכניס רק את אלה שמתנדבים אני גם מתנדבת טריה חדשה וחברה שלי לא ולכן הכניסו אותי ולא אותה אני אמרתי להם שגם חברה שלי רוצה להכנס כי עם מי אני אראה את המופע ואני לא חושבת שהייתה שום בעיה להכניס עוד בן אדם אחד לאולם, שיעמוד לידי. לא רק שלא הקשיבו לי, אלא גם כשנכנסתי לאולם ורציתי לצאת, הם לא נתנו לי לצאת יש לכם מושג עד כמה הרגשתי רע בשבילה??? אני כמעט בכיתי שם ובלי הגזמה בכלל! מה זה הדבר הזה להפריד ביני לבין חברה שלי?!?! איך אני יכולה להנות כשאני לבד שם?!?! אוקיי אז זה היה מצחיק אבל זה מקומם! איזו דרך התנהלות לא אחראית זו?? הרי הם ידעו שיהיה צפוף אז למה לא הכינו דברים מראש??? במקום הבלאגן הזה והעובדה שאני צריכה להדחס בין אנשים לפחות כדי לתפוס מחסה מהגשם?!? זה ממש לא יפה ואם הם ימשיכו בגישה הזאת של כל הבלאגנים בחוץ אז אני בספק אם אני אכניס את רגלי למרכז נוער הזה עם כל הכבוד לדברים שהוא עושה צריך גם משהו מעבר לזה, צריך איזשהו סדר מסוים ולא להגיע למצב שאני מופרדת מהחברה שלי רק בגלל שאני מתנדבת והיא לא. זאת התנהגות מגעילה ולא במקום בכלל, והרבה אנשים הרגישו את זה. אז די להיות סנובים ולשנות גישה מהר!
 

Double U

New member
אני אברר את העניין

לא יכול להיות שהייתה אי הבנה? והסביה הפשוטה היא שקהל היעד של האירועים האלה הוא לאו דווקא בני הנוער מתנדבים, אלא להפך, דווקא יש רצון להביא בני נוער חדשים. אני בכל מקרה אברר את העניין ומתנצל אם נפגעת.
 

VIVIAN3

New member
תודה, אני חושבת שהם הבינו טוב מאד

שאני רוצה שגם חברה שלי תיכנס אז כן, בהתחלה הכניסו את כולם אבל אחרי זה בגלל ש"לא היה מקום" סיננו רק את המתנדבים
 

ba r2 0 1 0

New member
מצטער על מה שקרה לך...

באולם במרכז הנוער אנחנו יכולים להכניס בישיבה כ-200 איש. מה שקרה שעוד לפני הפתיחה הצטברו המוני בני נוער בכניסה. אם היית באולם בטח ראית שהוא היה מלא וממש ממש לא היה ניתן להכניס את כל מי שעמד בחוץ, גם פיסית ועוד יותר בטיחותית. בסופו של דבר היו הרבה מתנדבים שבאים למרכז ונותנים מעצמם כל יום ונשארו בחוץ, אז הוחלט להכניס אותם עד כמה שאפשר... גם רבים מהם לא נכנסו. האמת שדווקא שאני הייתי עם צוות המרכז בכניסה הכניסו מישהי שחברה שלה נכנסה ולה לא נתנו בהתחלה. מן הסתם, לא ניתן להכניס כמות אינסופית של אנשים לאולם ולא הייתה ברירה אחרת. ביקשנו מכולם לדייק, אני מציע בפעם הבאה שאפילו תקדימי עקב ההיענות הגבוהה. מצטער בשם מרכז הנוער ומועצת הנוער
 
נשמע ממש מגניב כל הפעילויות האלה

איך הגעתם לפרסם בקרב כלל בני הנוער? האם על באמת כולם יודעים על הפעילויות היפות האלה? ודבר שאותי באופן אישי מעניין- איך השגתם את הדברים האלה?
 

ba r2 0 1 0

New member
מפרסמים בשבכמה דרכים...

מכיוון שאין בתי"ס הפרסום יותר קשה מבדר"כ, אבל עדיין אנחנו מצליחים יפה, אני דיי משוכנע שכולם יודעים על הפעילויות ממה שאני שומע. אנחנו מחלקים פליירים בעיר, בקניון ובמרכז הנוער (ושאר בתי הנוער), מתקשרים לכל המתנדבים בעיר שיש לנו את הטלפונים שלהם (וזה המון... מאות טלפונים. וזה גם פרסום בטוח כי ככה זה בטוח מגיע אליהם, לא כמו פלייר שאפשר לזרוק בלי לקרוא). בנוסף מעבירים אימיילים והודעות בתוכנות המסרים המידיים וכמובן מפה לאוזן
בקשר לשאלתך השניה גל, אני מניח שאתה מתכוון איך השגנו תקציב. התקציב הוא מהעירייה וממשרד החינוך ומרכז השלטון המקומי שנותנים לרשויות המקומיות כסף בשביל פעילות לנוער בזמן השביתה.
 
למעלה