נאמנות לנותני שירותים

דנהZ

New member
נאמנות לנותני שירותים

המעבר שלי מסלקום לפלאפון גרם לי לחשוב לאילו חברות, נותני שירות כן נשאר נאמנים במקרה של תקלה או בעיה. אלו נחליט לעזוב בלי לחשוב פעמים?
מה גורם לכם להשאר עם חברה מסויימת ומה יגרום לכם לעזוב?
והאם סוג השירות ישפיע: בנק, רופא משפחה, רופא שיניים... חברת תקשורת, חברת ביטוח, חנות מסויימת למוצרי מזון או אחר...., חנות בגדים
האם אתם נצמדים להרגלי הקנייה או משנים כל פעם?
 

noma10

New member
לרוב מטעמי נוחות וכדאיות,

אם זה קניות של מוצרי מזון, המחירים כמובן ואיכות המוצרים.
טלפון היו שנים בסלקום מטעמי נוחות עד שקמו חברות חדשות והבנתי על פי המלצות שהן טובות והחלטתי שנעבור. המחיר הרבה יותר משתלם ומרוצה עד עתה. כעת סלקום מנסים לשכנע אותי לעבור באליהם בתשלום חודשי נהדר.
רופאים. לא מתפשרת. לא מטעמי נאמנות כמובן..
סוג השירות עשוי להשפיע על שינוי, אך תלוי מאוד במה מדובר.
ואיך את נוהגת? מה משפיע על החלטתך ובחירתך?
&nbsp
 

דנהZ

New member
אצלי

לרוב מטעמי נוחות נשארת אצל אותם נותני השירות בתנאי שמרוצה:
רופא שיניים, פדיקורסיטית, ספר....
וכאשר לא מרוצה, ורואה שהדבר חוזר על עצמו ולא חד פעמי, בודקת המלצות ומשנה. וזה נכון לכל דבר.
גם רופא עם לא נוח איתו, או השירות לא אדיב, מעדיפה למצוא אחר.
 
למעלה