נא לקרוא את מה שנכתב ביוחנן

lion 7

New member
נא לקרוא את מה שנכתב ביוחנן

הבשורה על-פי יוחנן פרק ח ח וישוע הלך אל הר הזיתים. 2 בבקר השכם חזר לבית המקדש וכל העם באו אליו. הוא ישב ולמד אותם. 3 אז הביאו הסופרים והפרושים אשה שנתפסה בנאוף, העמידו אותה באמצע 4 ואמרו לו: "רבי, האשה הזאת נתפסה בנאוף, בשעת מעשה. 5 משה צונו בתורה לסקל נשים כאלה, ומה אתה אומר?" 6 זאת אמרו כדי לנסות אותו, שיהיה להם במה להאשימו. אולם ישוע התכופף ובאצבעו כתב על הארץ. 7 כשהוסיפו לשאל אותו, זקף קומתו ואמר: "מי מכם נקי מחטא, שיהא הוא ראשון להשליך עליה אבן!" 8 ושוב התכופף וכתב על הארץ. 9 כשמעם זאת יצאו אחד אחד, החל מהזקנים. הוא נותר לבדו והאשה עודנה במקומה. 10 הזדקף ישוע ואמר לה: "אשה, איפה הם? האם לא הרשיע אותך איש?" 11 השיבה ואמרה: "אף לא אחד, אדוני." אמר לה: "גם אני אינני מרשיע אותך; לכי ואל תוסיפי לחטא עוד."] 12 ישוע הוסיף לדבר אליהם ואמר: "אני אור העולם. איש ההולך אחרי לא יתהלך בחשך, אלא אור החיים יהיה לו." الأصحاح الثامن 1 أما يسوع فمضى إلى جبل الزيتون 2 ثم حضر أيضا إلى الهيكل في الصبح ، وجاء إليه جميع الشعب فجلس يعلمهم 3 وقدم إليه الكتبة والفريسيون امرأة أمسكت في زنا . ولما أقاموها في الوسط 4 قالوا له : يا معلم ، هذه المرأة أمسكت وهي تزني في ذات الفعل 5 وموسى في الناموس أوصانا أن مثل هذه ترجم . فماذا تقول أنت 6 قالوا هذا ليجربوه ، لكي يكون لهم ما يشتكون به عليه . وأما يسوع فانحنى إلى أسفل وكان يكتب بإصبعه على الأرض 7 ولما استمروا يسألونه ، انتصب وقال لهم : من كان منكم بلا خطية فليرمها أولا بحجر 8 ثم انحنى أيضا إلى أسفل وكان يكتب على الأرض 9 وأما هم فلما سمعوا وكانت ضمائرهم تبكتهم ، خرجوا واحدا فواحدا ، مبتدئين من الشيوخ إلى الآخرين . وبقي يسوع وحده والمرأة واقفة في الوسط 10 فلما انتصب يسوع ولم ينظر أحدا سوى المرأة ، قال لها : يا امرأة ، أين هم أولئك المشتكون عليك ؟ أما دانك أحد 11 فقالت لا أحد ، يا سيد . فقال لها يسوع : ولا أنا أدينك . اذهبي ولا تخطئي أيضا 12 ثم كلمهم يسوع أيضا قائلا : أنا هو نور العالم . من يتبعني فلا يمشي في الظلمة بل يكون له نور الحياة ישוע הוא בן האלוהים היותר יפה מכל בני האנוש, שפט את ענין האשה כמו אלוהים,, בצורה בהירה בצורה ענינית, לא חרג ממה שכתב כאלוהים בתנ"ך הוא אפ מבהיר מי מכם בלי חטא אז בבקשה שיסקול אותה מי מאיתנו לא שופט אחרים, וגם מתבסס על כל ספר חוקי שבעולם הזה, כולל תנ"ך ואף ברית חדשה, עניני אדם לאדם עצמו ועניני אלוהיות היא לאלוהים עצמו במשך ההסטוריה גם נוצרים בשם הרגו מוצרים אחרים כמשפט שדה (רואים אין אצלנו קנאות דתית הל מופשט והכל גלוי) הם התבססו על תורת הרחמנות של ישוע, מענין מה הם שכרם, מה שכרם של אלה שאם יהרגו נוצרים גופנית ופיזית וגם יותר קשה מכל מכשילים אותם בלהגיע למלכות השמים (כמו הפרושים שדיבר עליהם האדון: עומדים על סף או אדנית שער מלכות השמים, הם לא נכנסים ולא מתירים לאחרים להכנס, אלה דימם יהיה כפול) בוא נסקול או נפשפש טוב טוב מאוד במה עשינו לאחרים (זוכרים את טול קורה מבין עיניך?) , האם גרמנו להם עוול בריאיתנו הצרה, אישית אני מודה שאני לא מושלם לא אריה וכמובן אנסה להמנע מלהביע את דעתי הפוליטית במקומות אחרים (דבר שלפעמים הורס את הבנין הרוחני שבנה האדון בחיי), וסתם אדם שישוע קרא לו בשמו (אני מניח ) להיות איתו יחד בעתיד במלכות, יחד עם כל המצורעים העיוורים, קטועי היד (כמו שעברו אבותנו באמפריה הרומית באפיהם, או השרופים למחצה או שנבערו באש למען הארת גני נירון ירום הודו, יחד על התינוקות שנספו בחרבו של שושלת הורדוס, יחד עם יוחנן המטביל שניערף ראשו כי לא היה צבוע והביע את שפיטתו על אשת אוריא הורדוס, יחד עם התגלות הדת הפוליטית העכשוית שהורסת את העולם ובינהם נוצרים נערפים ראשיהם לא על עוול בכפם, כי הם נמצאים בארצות פרימיטיביות, אין לנו מה לצפות מהעולם הזה, הוא ישרף כליל (זאת לא הטפה דתית בכדי שתאמינו, זו עובדה והמדע מסכים איתי, מספיק שתזוזה של כמה סנטים של כדור הארץ סביב השמש ואנחנו נגמרים מהר או משופדים או נקפא מקור או להפך אחד מהמשוגעים בטהרן ירצה להשמי
 
למעלה