נגישות ביבשת
בתשובה לשאלה הבטחתי מאמר על נגישות ומסלוים ביבשת נרא לי נכון להתחיל את המאמר כאן כהודעה להיעזר במומחים שלנו ומטילים מנוסים ומאוחר יותר לערוך הכל למאמר אז הנה ההתחלה : היבשת נגישה מאד כמעט לכל אורכה , למעשה כל האמריקות מחוברות באוטוסטרדה יבשתית הנקטעת רק בין קולומביה לפנמה , כך שהחל מאלסקה בצפון דרך קנדה ארה"ב מרכז ודרום אמריקה משתרע הכביש הפאן אמריקנה : פאן אמריקנה סור ביבשת ( סור משמע דרום בספרדית ) . התחבורה ביבשת נוחה מאד בעיקר בצילה ארגנטינה וברזיל , השירות במדינות הללו דומה ולפעמים אף עולה על השירות במטוסים על כל הכרוך בו , מאחר ורב הנסיעות הן נסיעות לילה על מנת שאנשים יגיעו בבוקר , המדובר כמובן על הנסיעות הקצרות שבן יש קוי אוטובוסים לדוגמא בתקופת הקרנבל מסנטיגו דה צילה אל סלבדור בהייה בברזיל שאורכות יותר מ48 שעות , זו לדוגמא למיטב זכרוני ארכה קרוב ל 52 שעות . מטילים רבים מנצלים את נסיעות הלילה על מנת להרויח יום טיול , בניגוד לטיסה שבדרך כלל מבזבזת את שעות היום .
בתשובה לשאלה הבטחתי מאמר על נגישות ומסלוים ביבשת נרא לי נכון להתחיל את המאמר כאן כהודעה להיעזר במומחים שלנו ומטילים מנוסים ומאוחר יותר לערוך הכל למאמר אז הנה ההתחלה : היבשת נגישה מאד כמעט לכל אורכה , למעשה כל האמריקות מחוברות באוטוסטרדה יבשתית הנקטעת רק בין קולומביה לפנמה , כך שהחל מאלסקה בצפון דרך קנדה ארה"ב מרכז ודרום אמריקה משתרע הכביש הפאן אמריקנה : פאן אמריקנה סור ביבשת ( סור משמע דרום בספרדית ) . התחבורה ביבשת נוחה מאד בעיקר בצילה ארגנטינה וברזיל , השירות במדינות הללו דומה ולפעמים אף עולה על השירות במטוסים על כל הכרוך בו , מאחר ורב הנסיעות הן נסיעות לילה על מנת שאנשים יגיעו בבוקר , המדובר כמובן על הנסיעות הקצרות שבן יש קוי אוטובוסים לדוגמא בתקופת הקרנבל מסנטיגו דה צילה אל סלבדור בהייה בברזיל שאורכות יותר מ48 שעות , זו לדוגמא למיטב זכרוני ארכה קרוב ל 52 שעות . מטילים רבים מנצלים את נסיעות הלילה על מנת להרויח יום טיול , בניגוד לטיסה שבדרך כלל מבזבזת את שעות היום .