נהג עם סמרטפון במקום מכשיר תיקוף

נמצאת עכשיו על קו 347 לכיוון תל אביב.
אין כלל מתקפים על האוטובוס.
במקום זה הנהג משתמש בטלפון שלו כדי לתקף את כרטיסי הרב-קו של הנוסעים.
לא היה עדיף שמטרופולין ידלגו על התיקוף?
לדלג על נסיעות הם יודעים.
 

846

Active member
נמצאת עכשיו על קו 347 לכיוון תל אביב.
אין כלל מתקפים על האוטובוס.
במקום זה הנהג משתמש בטלפון שלו כדי לתקף את כרטיסי הרב-קו של הנוסעים.
לא היה עדיף שמטרופולין ידלגו על התיקוף?
לדלג על נסיעות הם יודעים.
מדובר באוטובוס פרטי מתגבר
מדוע לדלג על תיקוף? מה ההגיון?
 
נערך לאחרונה ב:
נמצאת עכשיו על קו 347 לכיוון תל אביב.
אין כלל מתקפים על האוטובוס.
במקום זה הנהג משתמש בטלפון שלו כדי לתקף את כרטיסי הרב-קו של הנוסעים.
לא היה עדיף שמטרופולין ידלגו על התיקוף?
לדלג על נסיעות הם יודעים.
נסעתי פעמיים עם קו 422 של אפיקים באוטובוס פרטי שהוסב לאפיקים. פעם ראשונה לפני חודש הנהג תיקף בסמארטפון שלו. זה היה סיוט.
לקח מכל נוסע שעלה את ברב קו שלו, ניסה להצמיד את הרב קו לסמארטפון שלו, לא תמיד בהצלחה. כל תיקוף כזה לקח הרבה זמן עד שהצליח לו.
בכל תחנה התעכב דקות ארוכות עד שהצליח לתקף לכולם. בקיצור נסיעה מהגהנום
אתמול שוב נסעתי בקו 422 של אפיקים, שוב אוטובוס מושאל, אבל הפעם הנהג לא תיקף בכלל לאף נוסע. הבדל שמים וארץ בזמן הנסיעה.
 
נמצאת עכשיו על קו 347 לכיוון תל אביב.
אין כלל מתקפים על האוטובוס.
במקום זה הנהג משתמש בטלפון שלו כדי לתקף את כרטיסי הרב-קו של הנוסעים.
לא היה עדיף שמטרופולין ידלגו על התיקוף?
לדלג על נסיעות הם יודעים.
נוהג פסול שאסור לתת לו להשתרש. על החברות הקבלניות להתקין את כל הטכנולוגיות הנדרשות כדי לתגבר. זה כולל ולידטור וגם את היכולת לשדר את מיקום האוטובוס בGPS עבור האפליקציות. אני מתחרפן מזה שב-347 אני לא רואה באיפהבוס את האוטובוס המתגבר ולא יודע אם לחכות לו או לעלות על קו מאסף יותר. (אני רואה נסיעה שיצאה ב-17:00 שפספסתי ואח"כ נסיעה שיצאה ב-17:40 וצריך לחכות לה חצי שעה, ולא יודע אם יש באמצע אוטובוס תגבור או שדילגו על הנסיעה).
 

david80

Active member
נמצאת עכשיו על קו 347 לכיוון תל אביב.
אין כלל מתקפים על האוטובוס.
במקום זה הנהג משתמש בטלפון שלו כדי לתקף את כרטיסי הרב-קו של הנוסעים.
לא היה עדיף שמטרופולין ידלגו על התיקוף?
לדלג על נסיעות הם יודעים.
מזכיר לי שכשהייתי ילד בא נהג בלי אמצעי כרטוס שחורר כרטיסייה בעזרת מפתח
 

connex

Active member
מזכיר לי שכשהייתי ילד בא נהג בלי אמצעי כרטוס שחורר כרטיסייה בעזרת מפתח
ולי זה מזכיר שפעם כילד אספתי כרטיסיות רק בגלל הצורות השונות של הניקובים. היתה לי תיקייה שלמה של כרטיסיות ולוחות זמנים ישנים וזה נעלם. אנסה לחפש בבית הוריי אם משהו שרד מזה
 

מיקלוש77

Well-known member
ולי זה מזכיר שפעם כילד אספתי כרטיסיות רק בגלל הצורות השונות של הניקובים. היתה לי תיקייה שלמה של כרטיסיות ולוחות זמנים ישנים וזה נעלם. אנסה לחפש בבית הוריי אם משהו שרד מזה
גם לי הייתה, שקית מלאה בכל מיני סוגי כרטיסים ומחירים. ואז המחנכת שלי בכיתה ד' תפסה אותי עם השקית בכיתה וזרקה לפח.
:)
 
גם לי הייתה, שקית מלאה בכל מיני סוגי כרטיסים ומחירים. ואז המחנכת שלי בכיתה ד' תפסה אותי עם השקית בכיתה וזרקה לפח.
:)
בתור ילד כשהייתי מגיע לחופשות בתל אביב אספתי כרטיסי דן בגלל הצבעוניות שלהם.לאגד היו רק בשחור לבן
 

שמונו

Active member
נמצאת עכשיו על קו 347 לכיוון תל אביב.
אין כלל מתקפים על האוטובוס.
במקום זה הנהג משתמש בטלפון שלו כדי לתקף את כרטיסי הרב-קו של הנוסעים.
לא היה עדיף שמטרופולין ידלגו על התיקוף?
לדלג על נסיעות הם יודעים.
אני שואל איך אמורים לשלם בכזה מצב עם אפליקציה?

קרה לי שנסעתי בקו 419 של אגד מירושלים לבית שמש, והאוטובוס היה מושכר מסופרבוס..
במקרים כאלה עולה 'פקח' עם מכשיר לתיקוף רבקו אחרי מחלף חמד - במחלף שורש, ועובר את כל הנוסעים ומתקף להם.
יותר משתלם בנסיעה כזו לשלם באפליקציה, אז כבר בירושלים ניסיתי לסרוק את הברקוד ולא היה אופציה לבחור קוים של אגד רק של אגד
אז בחרתי בקו של סופרבוס לבית שמש 415 ובחרתי את אותו מרחק קילומטרים

כשעלה הפקח הראיתי לו את הברקוד, והוא כמובן לא יכל לתקף א"ז - כי הוא פקח של אגד ולא של סופרבוס
לא היה לו מה לעשות כי אני בצדק - עליתי לאוטובוס ותיקפתי..
 
אני שואל איך אמורים לשלם בכזה מצב עם אפליקציה?

קרה לי שנסעתי בקו 419 של אגד מירושלים לבית שמש, והאוטובוס היה מושכר מסופרבוס..
במקרים כאלה עולה 'פקח' עם מכשיר לתיקוף רבקו אחרי מחלף חמד - במחלף שורש, ועובר את כל הנוסעים ומתקף להם.
יותר משתלם בנסיעה כזו לשלם באפליקציה, אז כבר בירושלים ניסיתי לסרוק את הברקוד ולא היה אופציה לבחור קוים של אגד רק של אגד
אז בחרתי בקו של סופרבוס לבית שמש 415 ובחרתי את אותו מרחק קילומטרים

כשעלה הפקח הראיתי לו את הברקוד, והוא כמובן לא יכל לתקף א"ז - כי הוא פקח של אגד ולא של סופרבוס
לא היה לו מה לעשות כי אני בצדק - עליתי לאוטובוס ותיקפתי..
הסוד הגלוי הוא שלפקחים איןה רבה שיניים בכל מקרה. אז בכל מקרה של ספק הם מעדיפים לוותר ולא להתעמת. אבל כאמור התשובה היא שאם אתה שולח אוטובוס תגבור, הוא צריך לתמוך בכל מערכות התיקוף. ואם עכשיו זה אומר שצריך לתת לנהג קרטון עם ברקוד שישים אותו על השמשה הקדמית צריך לעשות את זה.
 

846

Active member
אני שואל איך אמורים לשלם בכזה מצב עם אפליקציה?

קרה לי שנסעתי בקו 419 של אגד מירושלים לבית שמש, והאוטובוס היה מושכר מסופרבוס..
במקרים כאלה עולה 'פקח' עם מכשיר לתיקוף רבקו אחרי מחלף חמד - במחלף שורש, ועובר את כל הנוסעים ומתקף להם.
יותר משתלם בנסיעה כזו לשלם באפליקציה, אז כבר בירושלים ניסיתי לסרוק את הברקוד ולא היה אופציה לבחור קוים של אגד רק של אגד
אז בחרתי בקו של סופרבוס לבית שמש 415 ובחרתי את אותו מרחק קילומטרים

כשעלה הפקח הראיתי לו את הברקוד, והוא כמובן לא יכל לתקף א"ז - כי הוא פקח של אגד ולא של סופרבוס
לא היה לו מה לעשות כי אני בצדק - עליתי לאוטובוס ותיקפתי..
אגד לא שוכר או שכר אוטובוסים מסופרבוס
 

שמונו

Active member
אגד לא שוכר או שכר אוטובוסים מסופרבוס
בקו 419 זה מאוד מצוי נראה לי
יש לי את התיקוף שמור - של סופרבוס

או שאולי מדובר באוטובוס של סופרבוס שנמכר לאגד
ברור לי ב100 אחוז שזו היתה מדבקה של סופרבוס, בקו 419 (שאגב, אף פעם אין בו מכשיר תיקוף לנהג אלא מתקפים בשואבה)
 

846

Active member
בקו 419 זה מאוד מצוי נראה לי
יש לי את התיקוף שמור - של סופרבוס

או שאולי מדובר באוטובוס של סופרבוס שנמכר לאגד
ברור לי ב100 אחוז שזו היתה מדבקה של סופרבוס, בקו 419 (שאגב, אף פעם אין בו מכשיר תיקוף לנהג אלא מתקפים בשואבה)
זה קבלן שעובד עבור אגד ועבור סופרבוס
 

846

Active member
לא הבנתי
מי שאחראי על ביצוע הנסיעות של קו 419, זה קבלן חיצוני שעובד עבור אגד/סופרבוס?
זה קבלן שפעם עובד עבור אגד בקו 419 ופעם אחרת עבור סופרבוס בקווים שלהם.
גם חברת יחד מתגברת את אגד ואת אפיקים
 
למעלה