נהיגת רכבים יעודיים לבדיקת מוסך!
חשבתם פעם על הבעיה הזו?אני מניח שהרבה לא נתנו על-כך את דעתם,ניקח למשל כדוגמא בעל מונית,מידי פעם עליו להפקיד את מוניתו במוסך,לטיפול תקופתי,תיקונים והחלפת חלפים,דבר רגיל ושל מה בכך,אבל מסתבר שבהרבה מוסכים היתה בעיה עם הענין:כל רכב שעובר תיקון ו/או טיפול,מחויב מנהל המוסך או מישהו מטעמו לבצע נסיעת-מבחן,אך אליה וקוץ בה:לכמה אנשים עובדי מוסכים,מכונאים ואחרים יש בכלל רשיון-נהיגה למונית?סביר להניח שלמתי-מעט,בעל הרכב לרוב לא נמצא במקום,ולא הוא רשאי לבחון את המונית,ואם למכונאי אין רשיון נהיגה לרכב צבורי,כפי שמסווגת מונית,אז ע"פ החוק גם אסור לו לנהוג בה. ומה אם אם מדובר באוטובוס-זעיר,או מידיבוס שמחייבים גם היתרים מיוחדים או רשיון רכב-צבורי לאוטובוס?או משאית-חילוץ וגרר,שזה גם רשיון משא-כבד+היתר מיוחד? איגוד בעלי-המוסכים ומשרד-התחבורה הגיעו לסיכום שיוצאו היתרים מקומיים לנהיגת רכבים אלו,לבעלי ומנהלי המוסכים,עכשו מה שנותר לכל הגורמים הנ"ל לסכם למי מגיע "הקרדיט" על הסיכום הזה,כי מסתבר שכל-אחד מהם זוקף זאת לזכותו,ובא לציון הגואל,והביטוח יכסה אם יקרה משהו חריג בזמן נסיעת-מבחן כזו.
חשבתם פעם על הבעיה הזו?אני מניח שהרבה לא נתנו על-כך את דעתם,ניקח למשל כדוגמא בעל מונית,מידי פעם עליו להפקיד את מוניתו במוסך,לטיפול תקופתי,תיקונים והחלפת חלפים,דבר רגיל ושל מה בכך,אבל מסתבר שבהרבה מוסכים היתה בעיה עם הענין:כל רכב שעובר תיקון ו/או טיפול,מחויב מנהל המוסך או מישהו מטעמו לבצע נסיעת-מבחן,אך אליה וקוץ בה:לכמה אנשים עובדי מוסכים,מכונאים ואחרים יש בכלל רשיון-נהיגה למונית?סביר להניח שלמתי-מעט,בעל הרכב לרוב לא נמצא במקום,ולא הוא רשאי לבחון את המונית,ואם למכונאי אין רשיון נהיגה לרכב צבורי,כפי שמסווגת מונית,אז ע"פ החוק גם אסור לו לנהוג בה. ומה אם אם מדובר באוטובוס-זעיר,או מידיבוס שמחייבים גם היתרים מיוחדים או רשיון רכב-צבורי לאוטובוס?או משאית-חילוץ וגרר,שזה גם רשיון משא-כבד+היתר מיוחד? איגוד בעלי-המוסכים ומשרד-התחבורה הגיעו לסיכום שיוצאו היתרים מקומיים לנהיגת רכבים אלו,לבעלי ומנהלי המוסכים,עכשו מה שנותר לכל הגורמים הנ"ל לסכם למי מגיע "הקרדיט" על הסיכום הזה,כי מסתבר שכל-אחד מהם זוקף זאת לזכותו,ובא לציון הגואל,והביטוח יכסה אם יקרה משהו חריג בזמן נסיעת-מבחן כזו.