נודע לי שיש היום הפגנת סוחרים

נודע לי שיש היום הפגנת סוחרים

בשל האיסור על הוצאת סחורה באחוזה המתחדשת. מה דעתכם/ן? את שלי כבר אמרתי כאן בעבר - אני בעד הוצאת סחורה במגבלות מיקום ועיצוב שתכתיב העירייה. יש סוחרים שזוהי ההצדקה לקיומם הכלכלי, ואסור לקחת מהם את זה. אני מבינה את אלו המתנגדים בטענה של "שוק" - חשוב למצוא את שביל הזהב.
 

ש ק 1

New member
סוחרי אחוזה = חוליגנים

בהפגנה שנערכה היום ע"י סוחרי אחוזה נשברו כל המחסומים נציגי הסוחרים התפרצו ללשכת ראש העיר ואחת הנציגות התעלתה על כולם ואף הרימה ידים והיכתה את דוברת העיריה ואת הקב"ט. אני אישית מקווה כי העיניין לא יעבור בשתיקה וקברניטי העיר לא ימשיכו בדרכם הסלחנית אלא יגישו תלונה במשטרה שכן אנו עדים לאלימות הולכת וגוברת כנגד אנשי ועובדי ציבור. סלחנות היום תוליד גל גובר של קבוצות לחץ אשר במידה ולא ישיגו את רצונותיהם יפעלו באלימות,ולדעתי האישית ואני מקווה כי אני טועה הרי בחודשים האחרונים פועלת לפחות עוד קבוצת לחץ אחת אשר גם היא אינה בוחלת במעשים וגורמת להפרעות בישיבות מועצת העיר ומפינה ללא אישורים ומכפישה את ראש העיריה ומאשימה אותו בהאשמות שוא. ובאשר לסוחרי אחוזה אשר רצונם העז להפוך את רחובה הראשי של רעננה לשוק רמלה לוד אינו מצליח ואינו עולה בקנה אחד אם רצונם של התושבים זיכרו אלימות אינה פתרון
 
מה ???????????? מכות???????

אני מסכימה איתך לגמרי שאלימות לסוגיה, יש לקטום כבר בתחילתה. האלימות כלפי א/נשי ציבור ורשויות מקומיות היא בלתי נסבלת. לגבי הקבוצה שהזכרת - אמרתי את דעתי (הדומה לדעתך גם היא) יותר מפעם. קבוצה אלימה שהפגינה באופן לא חוקי ועושה מעשים שלא ייעשו בקהילה מתוקנת. חבל שמוטיבציה של בודדים מייצרת כזה הרס. חנה.
 

אבי גבע2

New member
אלימות סוחרי- בתגובה לש.ק

מדובר במקרה עצוב של סוחרת אחת שהיתה בסערת רוחות ואיבדה שליטה כשניסתה להצטרף לישיבה שנקבעה אתמול לשעה 16.00 בין ראש העיריה לחמשה שנבחרו ליצג את הסוחרים . הנציגים נכנסו לראש העיריה בצורה מכובדת ושקטה, ובעוד מתקיימת הפגישה המכובדת במשרדו של ראש העיריה הסוחרת שלא נבחרה על ידי הסוחרים להיות נציגה בפגישה מגיע לפתע צועקת מחוץ ללשכה ומנסה להכנס פנימה הסברתי לה שעליה להמתין עד שנבדוק עם חמשת הנבחרים באם גם היא כלולה ביניהם ומשלו קבלה תשובה מהם בתוך 5 דקות פרצה פנימה דרכי בצרחות ונפנופי ידיים שפגעו קלות ובאקראי בי ובדוברת ,לא נגרם לנו שום נזק והרגענו את הסוחרת שיצאה מהלישכה מייד. במשך כל אותו זמן יכולנו לקרא לשוטר והסוחרת היתה נעצרת במיידית אבל מהכרותי הארוכה אותה ליביליבי עליה ונהגתי כלפיה במידת הרחמים. במסגרת מדיניות ראש העיריה מר' נחום חופרי אנו נוהגים יד קשה כנגד כל מפירי חוק מכל הסוגים ( קלה כחמורה ) בכדי לאפשר לתושבים איכות חיים טובה,אני מקווה שלא יהיו כאלו שיפרשו באופן מוטעה את התגובה החריגה והרחומה הנ"ל בכדי לעשות הון פוליטי או לנגח אבי גבע מנהל מחלקת הבטחון עירית רעננה
 

גור 2

New member
אמירות נחרצות צריך לגבות במעשים.

המצב בו החוק ברעננה מושבת משעות הערב עד הבוקר לפי שעות העבודה של הפקחים לא תומך את מה שאמרת על נקיטת יד קשה וכו'. העינין נסחב ככה עוד מלפני היות חופרי ואשמח לראות מצב זה משתנה. אני מדבר על חניה פרועה על מדרכות ובתוך צמתים בכל שעות היום באזור של רח' החי"ל מקרן היסוד ועד חט' אלון. הבעיה חמורה במיוחד משעות הערב עד הבוקר. הורדה ואיסוף של תלמידי בתי הספר: היובל, הדר, וחט' אלון ע"י הוריהם נעשית תוך ציפצוף על החוק ועל בטחון כל משתמשי הדרכים הנ"ל כולל העברינים וילדיהם. אנשים מחנים את ריכבם בתוך כיכר התנועה של קרן היסוד - החי"ל. פניה לפיקוח בזמן אמת לפני כחודש נענתה בסגנון מתחכם ושחצני. המשפט העיניני היחיד היה: אנחנו לא יכולים לשלוח פקח לכל מקום, הפקחים עסוקים במקומות אחרים. התופעה התקימה עד תום שנת לימודים זו ללא הפרעה כלשהי מצד העיריה. הנסיון עם המשטרה העירונית מעלה תמונה של של זילזול מובנה בטיפול בתלונות. אפרט ע"פ דרישה. התגובות הפושרות וההססניות לתלונות שהועלו (עוד בווינט) על בריונות הרעש בפרקים ציבוריים בלב שכונות מגורים. הדברים הקטנים, לכאורה, האלה הם שמצמיחים את אוירת ההפקרות שהדרך ממנה לרחובות אלימים קצרה. החוק איתכם ואתם מתבקשים לאוכפו. כל הכתוב כאן לא קשור לעינין הסוחרים וההתפרצות. קשור אם הצהרתך על מדיניות אכיפת חוק, יד קשה.
 

סבתא9

New member
תגובה לאבי גבע

לצערי, אין אכיפה של חוקים קיימים. מכוניות חונות דרך קבע על אדום לבן, על צמתים, מעברי חציה,בעיקר לא באזור אחוזה, ששם יש תנועה יותר ערה של פקחים, אלא ברחובות הפנימיים של העיר, ובכך סובלים תושביה של העיר מההפקרות משני צידי אחוזה, כמה פעמים כאשר פנינו למוקד, נענינו שאין פקחים אחרי השעה 20:30, ולכן אין שום משמעות לשילוט או לתמרורי האזהרה, כאשר האכיפה לא נעשית.אנחנו אישית כבר התייאשו מלפנות למוקד, אין טעם בכך, מה גם שמרוח הדברים אנו מבינים שתלונות חוזרות ונשנות במקום להיות מטופלות, גורמות למתלונן תחושה כאילו הוא מטרידן סדרתי,ולא תושב המבקש פתרון לבעיותיו. המצב קשה מאוד.
 

גור 2

New member
אוי, סבתא9...כאילו אני עצמי כתבתי שורות אלה.

במיוחד המשפט על מטרידן סדרתי (אני הייתי כותב,מתלונן סדרתי). ההבדל בנינו הוא שהינסיון שלי הוא עם המשטרה העירונית כי הרי אין טעם לפנות לפיקוח שמשעה את עצמו בחלק משעות היממה. התיחסות המשטרה לתלונות היתה מבישה. כל מיני אמירות (בטלפון) כמו, עברה שם ניידת והרכב לא חונה עם כל 4 הגלגלים על המדרכה, או, הניידת היתה ולא ראתה כל חניה שמפריעה לתנועה (ולא חוקית), או, היתה שם ניידת והשאירה דו"ח לנהג. טרחתי לרדת לבדוק. לא היה זכר לדו"ח. אגב, על תלונה מאד ספצפית שהופנתה לפניות הציבור (מדובר על שנת 2001 משהו כזה), הגיבה העיריה ביום שלמחרת בשינוי מסויים של המדרכה במקום עליו התלוננתי, בצורה כזו שנהג שומר חוק היה אמור לא להיות מסוגל לחנות שם. זו היתה תגובה מעל ומעבר, שרות מופלא. היה לי קשה להאמין. רק מה, זה היה מיועד לנהגים סבירים. מסתבר שגם שינוי זה לא עזר ונהגים פשוט עולים על קטע המדרכה הנוסף (שמסומן באדום לבן) וממשיכים לסכן את בטיחות העוברים במקום. מאז לא פניתי לא לפיקוח ולא למשטרה. לא אפרט מה כן נעשה. יש גבול להיחשפות. כיום התופעה מצומצמת יותר.
 

אבי גבע2

New member
תגובה לסבתא 9

הנושאים שאת מציינת אינם בתחום אחריותי,אעביר אותם למחלקת פיקוח אבי
 

סבתא9

New member
אבי גבע,תודה על תגובתך והתייחסותך

לצערי הבעיה, שאנו כתושבים מרגישים אבודים, וכאשר תופנה התלונה למחלקת הפיקוח, מה זה עוזר כאשר התשובה שאנו מקבלים דרך קבע במוקד שהפקחים לא עובדים אחרי השעה 20:30??? צריך לעשות בדק בית מחודש על אופן קבלת התלונות מהמוקד מרמת הדיווח ועד למצב שהתלונה מטופלת, המוקדן מקבל את התלונה, השאלה מה עושה מנהל המוקד? מעביר הלאה למחלקה האחראית, ומה קורה שיש תלונות חוזרות ונשנות? האם נותנים את הדעת על העניין, לדעתי יש בעיה המקום הזה, כי אם מחלקת תלנות הציבור רואה שיש בעיה ססטמטית שחוזרת על עצמה, היא צריכה להיכנס לעובי הקורה ולבדוק מה קורה שם. הדבר לא מתבצע.נקודה.
 
שעות עבודה פיקוח עירוני

הפיקוח העירוני מתחיל לעבוד בימים אלה עד חצות אמיר שוצמן
 

סבתא9

New member
חשוב להדיע בציבור על הארכת שעות הפיקוח

זה מידע חשוב מאוד, כדאי שכל הציבור יהיה, א. עירני לכך שתהיה אכיפה מעבר לשעה 20:30 ויתנהג בהתאם ב. חשווב ליידע את הציבור על השירות החדש. הייתי מציע אפילו על ידי שילוט חוצות. כל הכבוד
 
למעלה